Bery píše:
Membrány,akorát na Lovato,jsem kupoval rok a půl zpátky za 5 stovek v Automanii.Přehození je práce na chvíli.1500,i když za BRC,mi přijde dost.Zkus tu Automaii (
www.automania.cz).Jinak já startuju fáčko i v nejhorších mrazech na plyn,benzín nezná:-)
Repasni sada by se mela cenove pohybovat koem 500-700 na vsechny bezny podtlakovy systemy. 1500 je slusna darda i v pripade, ze se jedna o cenu i s praci (lpg servis obvykle nezamestnava zadny "atomovy fyziky", aby si musel uctovat litr za hodku prace
. 3roky130tkm nutne neznamena konec membran, ale repase by nezaskodila. Problem bude spis uz se stavem motoru - predpokladam, ze uz klepe na branu 3. stovky tkm a tam uz je problem i start v mraze na benal. Kazdopadne neni ani tak nutny prepnout pred dojezdem na benal, jako spis tesne pred pred chcipnutim motoru aspon prepnout do "neutralu" a vyjet zbytek plynu z reduktoru. A kdyz ani to ne, tak aspon prepnout prepinac lpg/benal do pozice benal jeste pred zapnutim klicku. Jinak se uz odmitam peklovat se studenym motorem a benzino-syticovymi hratkami a celou zimu startuju vyhradne na lpg (starter prijde ke slovu obvykle jenom max. 0,5-1s
Ovsem "svata trojice": favomotor, ETZ a starter s reduktorem to jisti
Trosku benalu dopreju teplymu motoru jednou denne nekde pred kopeckem diky cemuz se dari udrzet SEDR tak nejak v provozuschopnym stavu pro nouzovej start ci dojezd.
Jinak stav karbu po 130tkm asi nebude optimalni, takze to mozna zachrani repase a to dukladna vc. vyvareni ve zredenym octe, protoze klasicky koupele v nafte ci tech. benzinu s naslednym vyfoukanim, na usady z lpg zabiraj asi jako Celaskon na meningokoka.