|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Odpojovač baterie
Určitě to tu někde bude, ale jak nejlíp vyřešit odpojení baterky u Š 130? Aby byl vypínač dobře přístupný. Prvděpodobně je někde zkrat, ale řešení problému by bylo nad mé síly, proto vybíjení baterie řeším takto. V autě nemám žádný stálý odběr. Popřípadě jakékoliv rady připomínky vítám. Děkuji.
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
31.5.09, 15:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
zalezi kam jej chces dat aby byl prave pro tebe dobre pristupny...jinak to staci jen pretahnout kabel od baterky tam kam potrebujes ..pokud ale pises ze v aute nemas staly odber..a baterka se vybiji tak je problem v baterce
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
31.5.09, 15:15 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Jiri píše: zalezi kam jej chces dat aby byl prave pro tebe dobre pristupny...jinak to staci jen pretahnout kabel od baterky tam kam potrebujes ..pokud ale pises ze v aute nemas staly odber..a baterka se vybiji tak je problem v baterce
Sice autům nerozumím, ale vzhledem k tomu, že někdy otáčkoměr blbne(ručička lítá sem tam bez důvodu), v rádiu "brumí", tak spíš bude někde špatná kostra či co, jinak na odpojovače jsem koukal, ale nevím jak zapojit, jinak by mi stačilo to mít přístupný, jen abych nemusel odklápět zadní sedačku
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
31.5.09, 17:04 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Připojit dva dráty snad není problém. Horší je najít místo kam ho dát, tak aby vyhovovalo tobě. Uvnitř auta to asi bude problém, možná na středovém tunelu, nebo pak pod kapotou.
|
31.5.09, 17:10 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
kingbacker píše: , ale nevím jak zapojit, jinak by mi stačilo to mít přístupný, jen abych nemusel odklápět zadní sedačku
radsi na to nesahej at ti to auto nevyhori
|
1.6.09, 11:50 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
vypinac... to nebude jen tak, odpojit baterku, znamena prerusit ten tlusty drat co k ni vede, proc je tlusty? Protoze je protekany velkym proudem, na to je potreba taky veliky vypinac, k nemu tyhle hovadske draty, jinak ti to zasmrdi, vypinac ukapne a auto shori. Bude asi lepsi odstranit pricinu (a ne dusledek, jak se snazis).
|
1.6.09, 12:16 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Vít píše: vypinac... to nebude jen tak, odpojit baterku, znamena prerusit ten tlusty drat co k ni vede, proc je tlusty? Protoze je protekany velkym proudem, na to je potreba taky veliky vypinac, k nemu tyhle hovadske draty, jinak ti to zasmrdi, vypinac ukapne a auto shori. Bude asi lepsi odstranit pricinu (a ne dusledek, jak se snazis).
To bych taky raši odstranil příčinu, jenže v tom autě je celá elektrika zprasená, že je lepší na to nekoukat. Měl to nějaký tuzer, který jediný prospěšný vykonal implantaci motoru z Favoritu, ale jinak to byla tragédie
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
1.6.09, 13:11 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Jinak jsem viděl nějaký odpojovač, co se dává místo ukostření, kterej má vypínač v sobě, ale ten tedka nemůžu najít
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
1.6.09, 13:12 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.6.09, 13:20 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
To je presne ono, do 105-ky som to dával na tunel vpravo vedľa ručnej brzdy:
Odpájal som tým ukostrenie batérie. Jeden vývod odpojovača k mínusu batérie a druhý vývod som ukostril v tuneli.
Edit: ale aj tak sa prikláňam k názoru dať tú elektriku do poriadku, pokiaľ ti auto jedného krásneho dňa nevyhorí
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
1.6.09, 13:34 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
ja mam normálně takový vypínač u baterky..akorat ve favoritu..a mam kostru přes vypínač ...v práci sem si udelal kably s očkama přišrouboval a zatím vklidku až na to že mi to vyresetuje hodi řidící jednotku atd....
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
1.6.09, 16:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tiež si myslím že je lepšie odstrániť príčinu, ale ak sme pri tom trolejbus má elektrický ( neviem či elektromagnet, alebo motor ) odpojovač batérie... v kabíne vodiča je vypínač a dole pri baterkách to cvaká....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.6.09, 18:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|