Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 23:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Benzín na motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 162
Příspěvek 
ZKUS SE PODIVAT NA PALIVOVÉ MECH CERPADLO MUZE BÝT PROTRHLÁ MEMBRANA A TIM BY TI TO CHCALO DO OLEJ. VANY PODIVEJ SE NA MERKU OLEJE JESLI TAM MAS BENZIN TAK BUDE TEN OLEJ HORET PRI ZAPALENI.


10.3.06, 09:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
hans píše:
Ještě mi vrtá hlavou - už před výše popisovaným problémem s únikem paliva mi to špatně startovalo teplý. Vždycky dlouho točit s plynem na podlaze. Poslední dobou se ještě poměrně zhoršilo. Mohl by tento problém být způsoben malým tlakem paliva, třeba v důsledku uvolněné přívodní "trubičky" na karburátoru? Že by tekl benzín ven a ne do karburátoru a špatně to startovalo? MOžná to je blbost a je jenom špatně nastavenej plovák


Tohle spíš vypadá na přechlastání (výška hladiny - plovák?)
Jestli Ti propouští jehl. ventil, poznáš, když budeš pumpovat ruční páčkou na benzínovym čerpadle - po chvíli by měl ventil uzavřít a páčka čerpadla přestat klást odpor (pružinka jí přestane vracet nahoru) - teda pokud Ti ještě jakžtakž těsní čerpadlo.

Jinak karby EDSR a SEDR jsou záměnné, SEDR je trochu upraven ve prospěch spotřeby paliva (ekonostat).
EDSR byl míň blbuvzdorný, ale se správným citem se s nim dalo jezdit s rozumnou spotřebou a auto bylo trochu živější.

Jen ten kablik k elmag. ventilu vzdušníku volnoběhu měl u EDSRu trošku užší tu koncovku (dutinku), ale stačí to trochu rozehnout šroubovákem...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


10.3.06, 09:59
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Bukaj píše:
hans píše:
Ještě mi vrtá hlavou - už před výše popisovaným problémem s únikem paliva mi to špatně startovalo teplý. Vždycky dlouho točit s plynem na podlaze. Poslední dobou se ještě poměrně zhoršilo. Mohl by tento problém být způsoben malým tlakem paliva, třeba v důsledku uvolněné přívodní "trubičky" na karburátoru? Že by tekl benzín ven a ne do karburátoru a špatně to startovalo? MOžná to je blbost a je jenom špatně nastavenej plovák


Tohle spíš vypadá na přechlastání (výška hladiny - plovák?)
Jestli Ti propouští jehl. ventil, poznáš, když budeš pumpovat ruční páčkou na benzínovym čerpadle - po chvíli by měl ventil uzavřít a páčka čerpadla přestat klást odpor (pružinka jí přestane vracet nahoru) - teda pokud Ti ještě jakžtakž těsní čerpadlo.

Jinak karby EDSR a SEDR jsou záměnné, SEDR je trochu upraven ve prospěch spotřeby paliva (ekonostat).
EDSR byl míň blbuvzdorný, ale se správným citem se s nim dalo jezdit s rozumnou spotřebou a auto bylo trochu živější.

Jen ten kablik k elmag. ventilu vzdušníku volnoběhu měl u EDSRu trošku užší tu koncovku (dutinku), ale stačí to trochu rozehnout šroubovákem...


Ještě pro upřesnění SEDR odstraňoval samozápaly lépe než EDSR

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.3.06, 14:52
Profil
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Tak jsem se k tomu konečně dostal a nestačil se divit. Celý to způsobil vypadlý odpojovač volnoběhu (takový ten váleček). Už dřív jsem si všiml, že byl přiletovaný, ale držel - nejspíš se v tom původní majitel hrabal a strhnul závit. No a teď najendou upadl, takže do samovolně chcípalo a navíc tudy chcal ven benzín. Zatím jsem to provizorně ucpal větším šroubem a dojel s tím 150 km domů.
To rozteklý těsnění pod víkem ventilů bude snad jenom nešťastná souhra závad, žádná souvislot s výše napsaným mě nenapadá. Jinak AC pumpa v pohodě, stejně jako hadičky.


19.3.06, 20:34
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz