hans píše:
Ještě mi vrtá hlavou - už před výše popisovaným problémem s únikem paliva mi to špatně startovalo teplý. Vždycky dlouho točit s plynem na podlaze. Poslední dobou se ještě poměrně zhoršilo. Mohl by tento problém být způsoben malým tlakem paliva, třeba v důsledku uvolněné přívodní "trubičky" na karburátoru? Že by tekl benzín ven a ne do karburátoru a špatně to startovalo? MOžná to je blbost a je jenom špatně nastavenej plovák
Tohle spíš vypadá na přechlastání (výška hladiny - plovák?)
Jestli Ti propouští jehl. ventil, poznáš, když budeš pumpovat ruční páčkou na benzínovym čerpadle - po chvíli by měl ventil uzavřít a páčka čerpadla přestat klást odpor (pružinka jí přestane vracet nahoru) - teda pokud Ti ještě jakžtakž těsní čerpadlo.
Jinak karby EDSR a SEDR jsou záměnné, SEDR je trochu upraven ve prospěch spotřeby paliva (ekonostat).
EDSR byl míň blbuvzdorný, ale se správným citem se s nim dalo jezdit s rozumnou spotřebou a auto bylo trochu živější.
Jen ten kablik k elmag. ventilu vzdušníku volnoběhu měl u EDSRu trošku užší tu koncovku (dutinku), ale stačí to trochu rozehnout šroubovákem...