Parkrat jsem to delal u Fava a Felda by mela byt stejna. Vymontuj tehlici s nabojem kola a pomocí nejaké treba mosazné kulatiny vhodneho prumeru a primereneho kladiva vyraz naboj kola. Zustane ti na nem nalisovana pulka vnitrniho krouzku loziska. Tu jsem vzdy opatrne odbrousil ve sveraku flexou v jednom miste podel az na slabou slupicku a ona v tom miste praskla a pak jsem ji snadno pomoci 2 sroubovaku stahnul. Pak vyndej tu velkou segrovku co drzi lozisko v tehlici, nasad tu druhou polovinu vnitrniho krouzku do loziska na te strane kde nebyla segrovka a opet pomoci kladiva a nejake kulatiny vyraz zbytek loziska. Lozisko tim sice znicis, ale ono uz bylo predtim stejne KO, takze te to nemusi trapit. Pak vem nove lozisko a pomoci treba stareho loziska ho naklepni za VNEJSI!!! krouzek do tehlice. Tu muzes zkusit klidne i predehrat v troube, mozna to pomuze. Po tomhle kroku dej do tehlice segrovku a nakonec naklepni naboj kola do loziska, s tim, ze podlozis tentokrat VNITRNI krouzek loziska treba zbylym vnitrnim krouzkem stareho loziska pak budes klepat zase treba pres nejakou mosaz na naboj kola. NIKDY NESMIS PUSOBIT SILOU PRES KULICKY LOZISKA,napr. naklepavat ho za vnitrni krouzek do tehlice, nebo naklepavat naboj kola do loziska bez podepreni vnitrniho krouzku - tim bys ho jen zku*vil a za chvili kupoval za 300-400 novy.
Tohle muzes delat u staryho-to pak stejne vyhodis.