Autor |
Zpráva |
Goranga
Příspěvky: 8
|
Dobijeni Fav.
Kdyz nastartuju auto tak to jede na baterku, ale jakmile motor naskoci tak celou elektriku auta napaji alternator nebo baterka? A kdyz je baterka znicena (neda se dobijet), tak kdyz auto roztlacim a motor opet naskoci zase to napaji alternator nebo to zdechne pote co se baterie opet vybije?
|
25.5.09, 11:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Dobijeni Fav.
Goranga píše: Kdyz nastartuju auto tak to jede na baterku, ale jakmile motor naskoci tak celou elektriku auta napaji alternator nebo baterka? A kdyz je baterka znicena (neda se dobijet), tak kdyz auto roztlacim a motor opet naskoci zase to napaji alternator nebo to zdechne pote co se baterie opet vybije?
alternátor sa musí "nabudiť" potom už dodáva energiu stále kým sa neprestane točiť, takže ak máš baterku aspoň tak že sa ti rozsvietia kontrolky tak by to roztlačiť ísť malo a potom už len na alternátor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.5.09, 11:48 |
|
|
Goranga
Příspěvky: 8
|
ok, takze kdyz bezi motor napaji celou elektriku auto len alternator?
|
25.5.09, 11:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Goranga píše: ok, takze kdyz bezi motor napaji celou elektriku auto len alternator?
áno a ešte by mal aj dobíjať baterku...
a inak ak hodláš odpájať baterku za chodu motora, radšej zapni svetlá, alternátor taký skok nemusí rozchodiť, aby vždy mal nejakú zátaž...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.5.09, 12:16 |
|
|
Goranga
Příspěvky: 8
|
Ok, a jak poznam ze dobiji baterku? Zamozrejme ze multimetrem, ale kdyz jsem to meril tak na baterce pred nastartovanim bylo 12,85V po nastartovani 13,75V a pri zvyseni otacek zadny rozdil jen 13,96. Mam polovodicovy regulator cerna plastova krabicka na plechovem drzaku do ni vedou 4 kable. Jeden cerny na konstru, druhy cerveny na indukcni civku, a dva (hnedy a modry) vedou do alternatoru.
Jsou ty rozdily napeti typicke pro polovodicove regulatory? Alternator je meneny, (neni favoritacky). Se starym nesvitila kontrolka dobijeni po zapnuti klicku (jen mazani), ted sviti vsechny. Tak nevim.
|
25.5.09, 12:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To dobíjí dobře, co řešíš?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.5.09, 13:57 |
|
|
Goranga
Příspěvky: 8
|
Šemik píše: To dobíjí dobře, co řešíš?
Takze ty napetove rozdily jsou ok? Slysel jsem ze ma byt rozdil 2 az 3 volty? Tak nevim jestli to odpovida pro polovodicovy regulator asi to bude jine nez u klasickeho favoritackeho alternatoru. Jestli se mylim tak me opravte.
|
25.5.09, 14:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Goranga píše: Ok, a jak poznam ze dobiji baterku? Zamozrejme ze multimetrem, ale kdyz jsem to meril tak na baterce pred nastartovanim bylo 12,85V po nastartovani 13,75V a pri zvyseni otacek zadny rozdil jen 13,96. Mam polovodicovy regulator cerna plastova krabicka na plechovem drzaku do ni vedou 4 kable. Jeden cerny na konstru, druhy cerveny na indukcni civku, a dva (hnedy a modry) vedou do alternatoru.
Jsou ty rozdily napeti typicke pro polovodicove regulatory? Alternator je meneny, (neni favoritacky). Se starym nesvitila kontrolka dobijeni po zapnuti klicku (jen mazani), ted sviti vsechny. Tak nevim.
dobíja ti to dobre, po naštartovaní ti napätie stúplo a v žiadnom režime neprkročí 14,4V...
ale zaujal ma ten tvoj "polovodičový regulátor" neviem aký to máš alternátor, takže detaily ti neporadíme...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.5.09, 14:23 |
|
|
Goranga
Příspěvky: 8
|
No alternator tam urcite neni z favorita, ten co to opravoval rikal ze tam dal jiny ale nevim z jakeho typu auta. Polovodicovy regulator si myslim proto, ze mi to opet nekdo zdelil. Jestli je polovodicovy to se jen zase domnivam. Zkratka do nej vedou ctyri draty: jede je kostra, druhy je pripojen na jeden z kontaktu indukcni civky a dva jdou do alternatoru. Tod vse, vic nevim.
|
25.5.09, 15:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Goranga píše: No alternator tam urcite neni z favorita, ten co to opravoval rikal ze tam dal jiny ale nevim z jakeho typu auta. Polovodicovy regulator si myslim proto, ze mi to opet nekdo zdelil. Jestli je polovodicovy to se jen zase domnivam. Zkratka do nej vedou ctyri draty: jede je kostra, druhy je pripojen na jeden z kontaktu indukcni civky a dva jdou do alternatoru. Tod vse, vic nevim.
neviem, nemáš v tom Fave altík pre 742 fotku nemáš
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.5.09, 17:39 |
|
|
Goranga
Příspěvky: 8
|
michalkatka píše: neviem, nemáš v tom Fave altík pre 742 fotku nemáš
Ok, zitra nafotim pak poslu. Vyfotim i ten regulator, at se vi co je to zac.
|
25.5.09, 19:18 |
|
|
sae
Příspěvky: 24 Bydliště: Banska Bystrica
|
Podľa popisu to je regulátor zo Š120, elektronický. Ale ako to je v tom Favorite Favority majú regulátory v alternátore zabudované. To asi znamená, že tento regulátor je niekde na blatníku...?
A hovoríme o Favorite?
Podľa tohoto: "Zkratka do nej vedou ctyri draty: jede je kostra, druhy je pripojen na jeden z kontaktu indukcni civky a dva jdou do alternatoru." to vyzerá na Š120. Vo Fave je elektronické zapaľovanie a keby bral niekto napätie z jedného pólu indukčnej cievky aby napájal regler, tak by to nemuselo dobre skončiť.
No som zvedavý na fotky.
|
25.5.09, 20:10 |
|
|
Goranga
Příspěvky: 8
|
zitra se pokusim udelat ty fotky dobijeni, tak je se potom dam.
|
5.6.09, 19:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
A nespletl sis to s ETZ? Neboli elektronické tranzistorové zapalování? Regulátor je většinou u alternátoru favorit a výše přišroubovaný přímo na zadní straně altíku. Taková malinká plechová krabička. To napětí je OK. Bez běžícího motoru 12,85V je super a při běžícím motoru 13,75V to je normál. Pokud nejde nastartovat, nejspíše bude něco se startérem nebo blbá kostra motoru apod.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.6.09, 10:44 |
|
|
Johnny
Příspěvky: 284
|
sae píše: Vo Fave je elektronické zapaľovanie a keby bral niekto napätie z jedného pólu indukčnej cievky aby napájal regler, tak by to nemuselo dobre skončiť.
A kam jinam byste doporucili zapojit ten drat co jde na jeden z kontaktu te indukcni civky?
_________________ to bylo dobre auto , k**va
|
25.6.09, 09:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|