Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Motor na volnobehu zhasina 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
Kachnis píše:
tohle je zase silena diskuze..pro predstavu kdyz teda hrotite ty minuty : pepcu neudrzim na volnobehu 10min po nastartovani.. cumet na hodiny a podle toho cekat volnobeh je kraviina.zalezi na okolni teplote, otevreni/zavreni topeni a stylu jizdy po startu :roll:


vyrieší to automat :idea:

tak, LEKR rulz :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.6.09, 15:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
deekay píše:
tak, LEKR rulz :)


myslím že by to šlo nabastliť aj na sedr...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.6.09, 15:35
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
michalkatka píše:
myslím že by to šlo nabastliť aj na sedr...


Běžte se s těmi předohraby stydět do kouta, pánové, tady se řeší pořádná auta. :P


16.6.09, 18:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
fatal píše:
Běžte se s těmi předohraby stydět do kouta, pánové, tady se řeší pořádná auta. :P


:lol: :lol:

Exithus píše:
Kurenie mam vypnute v lete urcite


Tak na to pozor ventil sa može tvarit ako vypnuty ale nemusi byt vypnutý :D som jazdil teraz asi prve 2 mesiace s polozapnutym kurenim a ani som nevedel ako :lol: ked budeš mať zohriaty motor na 80°C tak skus chytiť hadice čo idu do kurenia (spolujazdcova podlaha vpredu - 2 hadice ) musia byť studené resp. okolitej teploty. Ak sú teplé tak ti to prikuruje

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


16.6.09, 18:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
fatal píše:
michalkatka píše:
myslím že by to šlo nabastliť aj na sedr...


Běžte se s těmi předohraby stydět do kouta, pánové, tady se řeší pořádná auta. :P


už ma nebaví stále vysvetlovať ako vyzerá poriadne auto :roll: kde má motor a ktoré kola má poháňané :idea:

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.6.09, 18:36
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nojo, ale uvedom si ze je lepci mit ho vzadu nez vepredu...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.6.09, 18:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
Nojo, ale uvedom si ze je lepci mit ho vzadu nez vepredu...

...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.6.09, 18:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Nojo, ale uvedom si ze je lepci mit ho vzadu nez vepredu...


to je tvoj názor a nechaj si ho pre seba, poznám o 1 dôvod viac ako ty - prečo ho je lepšie mať v predu :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.6.09, 18:43
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Mluvime stale o motoru v aute?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.6.09, 18:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Mluvime stale o motoru v aute?


áno, ty poznáš výhody motoru v zadu, ja poznám výhody motoru a v predu... :idea: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.6.09, 18:46
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ja by som povedal ze ak to mas dobre vymyslene (napravy atd.) tak mozes dat ten motor aj doprava hore
skodovka bouzial nie je priklad inteligentneho riesenia naprav apod. ;)
ale take porsche je
the end

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


17.6.09, 18:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Exithus píše:
no len myslis ze ked auto vyslo z vyroby tak bolo treba zohrievat 5 minut motor na 60 stupnov aby sa vypol sytic? Ja predpokladam ze ne, predsalen je to podriadene stavu motora a ten sa da ako-tak spravit...len ja neviem ako :D
Ako ti funguje sytic ? kym som mal rapid pojazdny tak sytic fungoval ako rucny plyn na traktore - otacky sa dali nastavit od 300 do 3000 . Tak vzdy ked som nastartoval nastavil som sytic na 1000 ot a isiel som do prace .Ako sa motor zohrieval , sytic som pomaly zatvaral . jazda bola plynula a motor zbytocne na krizovatkach nehucal . Zohriatie trvalo cca minutku a pol . spotreba sa pohybovala na hranici 7 litrov ( 6,8l ) 8)

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


17.6.09, 19:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
že studenej motor potřebuje sytič je zcela normální... v létě při 20st. je normální, že se motor ohřívá i 5minut, zvláš při klidné jízdě po rovině kdy odebíráš minimální výkon... pokud bys po nastartování musel jet ihned do kopce, a musel odebírat větší, nebo plný výkon motoru, tak by se ohřál rychleji...

v zimě při -20, se motor může ohřívat na provozní teplotu klidně i 10km..... zvlášť pokud bude otevřené topení, jízda z kpce, nebo volně po rovině......

se š105 mám za sebou přes 80000km.. takže vím ja to chodí.

i velmi dobře seřízený motor si bude žádat pootevřený sytič tak do 50st. aby jel plynule, držel volnoběh, dobře a bez šukábí zrychloval...

pokud se s autem sžiješ natolik, že ho dokážeš plynem ovládat tak, že po prvním rozjezdu a potřebě potom jet plynule, za teplot na nulou mlžeš zavřít sytič téměř hned.. ale jakmile vidíš, že doprevní situace vyžaduje volnoběh, si sytič pootevři... otáčkoměr určitě máš a tak si sytičem nastav zhruba 1500ot. což je hodnota, kdy ostatek bude fungovat plynule.

s roustoucí teplotou budou růst i otáčky. když to přeleze na 2000, tak zase trochu přivři sytič na 1500, až ho někde okolo zmiňovaných 50-60st zavřeš úplně...

po dosažení 50-60st, sytič

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


17.6.09, 19:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Bydliště: Nový Bydžov
Příspěvek 
Ted se mi stává že při volnoběhu mi to taky chcípá ale sytičem to určitě nebude.
Je to šroubem na karburatoru (sedr) pro seřizování otáček při volnoběhu, při jizde se zašroubuje dovnitř a tím ztrácí otáčky a třeba při dojezdu na křižovatku to chcípne, když ho vyšroubuju vem zas chvilku v pohodě.

Jak je to tam udělaný pod tím šroubem je nějaká podložka?

Zvládnu to opravit sám se základníma znalostma a knížkou Andrta?

_________________
Škoda 105 L - Vincenc -> Garáž


18.6.09, 17:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
JHn píše:
Ted se mi stává že při volnoběhu mi to taky chcípá ale sytičem to určitě nebude.
Je to šroubem na karburatoru (sedr) pro seřizování otáček při volnoběhu, při jizde se zašroubuje dovnitř a tím ztrácí otáčky a třeba při dojezdu na křižovatku to chcípne, když ho vyšroubuju vem zas chvilku v pohodě.

Jak je to tam udělaný pod tím šroubem je nějaká podložka?

Zvládnu to opravit sám se základníma znalostma a knížkou Andrta?
určite jo a s podložkama myslíš těsnící O kroužky? zkus juknou na rozdělovač kladívka vůle i tohle se projeví :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


18.6.09, 18:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz