Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 těžko říct, karbec, předstih? 
Autor Zpráva
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek těžko říct, karbec, předstih?
Zdravím,,mám takový problém. škoda rapid, motor 136 favo, karbec Pierburg
Sundával se karbec a čistil,,vše ok,,nahodím zpět a zkouším startnout,,taky v pohodě. po minutě chcíp a nešel nahodit...ok,,po 2 hodinách jsme s tatikem zjistili, že bylo špatné čidlo volnoběhu...vyměnilo, a ok.
Mno,,ale,,další problém,,startne nádherněěě,,sytič si drží otáčky, nechcípá,,dá se s ní skvěle jet a jde za plynem,,..než se ovšem motor zahřeje.70-80stup...to se stane něcooo divného,,volnoběžné otáčky drží pěkně,,,ale po rychlém přidání plynu se začne dusit a při stálem přidávání opravdu zdechne,,,při pozvolnějším a pomalejším přidávání se musí dojít asi tak na 2500ot,, a až pak jde za tím plynem podle přišlápnutí a nedusí se...
Netuším čím to může být,,,plynový pedál jde sice o něco málo hůř sešlápnout než před demontáží karbce , ale když jede ještě sytič, tak jde za plynem normálně a nedusí se....
Měl jsem dole AC pumpu,ale dal jsem jí zpět tak jak byla,,ještě se samozřejmě hrabalo do lanka od plynu,,(tužší plyn),ale jinak nic tak zásadního,,,
Předstih jsme dělali jen na první válec, pač nemáme doma stroboskop,,,ale fakt nevím...
Jestli jste se s něčím podobným setkali,dejte vědět


18.6.09, 12:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: těžko říct, karbec, předstih?
Mě napadlo akorát že bys mohl prohodit nějaký trysky nebo vzdušníky nebo něco podobnýho. Že je příliž bohatá nebo příliž chudá směs.


18.6.09, 13:16
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek Re: těžko říct, karbec, předstih?
tomvm píše:
Mě napadlo akorát že bys mohl prohodit nějaký trysky nebo vzdušníky nebo něco podobnýho. Že je příliž bohatá nebo příliž chudá směs.


to se mi nezdá,,tam bude něco dorobené se škrtícíma klapkama podle mě a nebo ta pumpa,,fakt nevím


18.6.09, 13:32
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Špatná funkce akcelerační pumpičky nebo obohacovače částečného zatížení (nemyslím prostřelenou membránu ale např. ucpaný/zalepený samotný ventil nebo jeho tryska). Jakmile se totiž dostaneš přes 2500 otáček tak nastoupí hlavní systém a problémy s přechodem ustanou.


18.6.09, 13:48
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
werty píše:
Špatná funkce akcelerační pumpičky nebo obohacovače částečného zatížení (nemyslím prostřelenou membránu ale např. ucpaný/zalepený samotný ventil nebo jeho tryska). Jakmile se totiž dostaneš přes 2500 otáček tak nastoupí hlavní systém a problémy s přechodem ustanou.


To by mohlo být,,to se mi i líbí celkem,,nějaký návod jak na to?


18.6.09, 13:55
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
werty píše:
Špatná funkce akcelerační pumpičky nebo obohacovače částečného zatížení (nemyslím prostřelenou membránu ale např. ucpaný/zalepený samotný ventil nebo jeho tryska). Jakmile se totiž dostaneš přes 2500 otáček tak nastoupí hlavní systém a problémy s přechodem ustanou.


páááč při sytiči to nedělá mám dojem


18.6.09, 13:56
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek Re: těžko říct, karbec, předstih?
tomvm píše:
Mě napadlo akorát že bys mohl prohodit nějaký trysky nebo vzdušníky nebo něco podobnýho. Že je příliž bohatá nebo příliž chudá směs.


PoraĎte ještě někdo něco,,fakt si nevím rady, co ještě by se dalo dělat:(


18.6.09, 22:02
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Radu respektive teoretickou úvahu co by to mohlo být jsi dostal tak co bys ještě chtěl? To snad zkontroluj a pokud to vyloučíš tak hledej dál... Na sytič to nedělá... Proč? Protože je směs značně obohacená... co to znamená? Že ti za tepla nejspíš chybí směs při přechodu z volnoběhu na hlavní systém.


19.6.09, 07:19
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a co jste meli na kraburatoru rozdelany, s cim jste hejbali a jak jste ho cistili - neco jste asi zkurvili - nad tim je potreba se zamyslet, do ceho nesahas, to se samo nerozbije, vetsinou, sytic pracuje spravne ? je na studenym privera uplne zavrena a na ohratym uplne otevrena ? tim to asi nebude, ale proverit se to muze, to je hodne snadne namontovat blbe. Co tesneni pod vikem, dali jste novy ? A podlozka pod karburatorem, jak vypada ?


19.6.09, 07:36
Profil ICQ
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
Vít píše:
a co jste meli na kraburatoru rozdelany, s cim jste hejbali a jak jste ho cistili - neco jste asi zkurvili - nad tim je potreba se zamyslet, do ceho nesahas, to se samo nerozbije, vetsinou, sytic pracuje spravne ? je na studenym privera uplne zavrena a na ohratym uplne otevrena ? tim to asi nebude, ale proverit se to muze, to je hodne snadne namontovat blbe. Co tesneni pod vikem, dali jste novy ? A podlozka pod karburatorem, jak vypada ?


sundávala se akorát AC pumpa,protože jinak se nejde dostat k jednomu z imbusáků,,pak jen vyčistění plovákové komory,hlavní a volnoběžné trysky..nic víc
Přírubu pod karbec jsme dávali novou...a těsnění je dobré...Předtím to jelo ok,,teď je to úplně zjebané do těch 2500...Hodně se přidá a začne se dusit..Jak psal Werty, tím by to mohlo být...Ale co s tím udělat když chybí směs při přechodu?jak to spravit


19.6.09, 09:14
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
AC pumpa je palivová pumpa, ne akcelerační. Ale protože jste akcelerační pumpu sundavali, problém bude nejspíše tam.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.6.09, 09:31
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
To co jsem psal je jen úvaha ne spásná rada... nejsem věštec. Proto abys u LEKRu zkontroloval nástřik akcelerační pumpičky musíš oddělat kryt filtrboxu, koukat se do komory prvního stupně (ta s přívěrou - dál od předu auta) a zároveň prudce stisknout segment škrtící klapky (půlměsíc ve kterém je uchycené plynové lanko). Jestli uvidíš souvislý nástřik pak je akcelerační pumpička v pořádku (ale záleží i na množství nástřiku - musí být cca 1 ml na jeden plný nástřik jestli se nepletu - kontroluje se přes odměrný válec na sundaném karburátoru). Obohacovač částečného zatíážení je klobouček na dva šroubky umístěný na karburátoru vpravo (z pohledu před autem). Je kanálkem přímo spojený s plovákovou komoru a funguje respektive je ovládaný na principu podtlaku v sacím potrubím tj. v podstatě membránový ventil... z jedné strany je přiváděno palivo z plovákové komory a z druhé je přes snímací otvor přiváděn podtlak pod šk. klapkou... jakmile se šk. klapka pootevře do určitého stupně pak se ventil otevře a palivo proudí přes trysku obohacovače umístěnou ve víku karburátoru do emulzní trubice 1 stupně. Obohacovač respektive jeho ventil nesmí být zanesený písekem který se občas v plovákové komoře tvoří ani nesmí být zalepený... to samé jeho tryska ve víku karburátoru. Snad ti to tak stačí... 8)

Edit: Teď jsem si uvědomil, že máš LEKR v rapidu takže ty pohledy o kterých jsem psal tady neplatí. Ale snad se v tom vyznáš i tak... Psal jsem to ve vztahu k Favu.


19.6.09, 10:04
Profil
Tydýt

Příspěvky: 94
Příspěvek 
werty píše:
To co jsem psal je jen úvaha ne spásná rada... nejsem věštec. Proto abys u LEKRu zkontroloval nástřik akcelerační pumpičky musíš oddělat kryt filtrboxu, koukat se do komory prvního stupně (ta s přívěrou - dál od předu auta) a zároveň prudce stisknout segment škrtící klapky (půlměsíc ve kterém je uchycené plynové lanko). Jestli uvidíš souvislý nástřik pak je akcelerační pumpička v pořádku (ale záleží i na množství nástřiku - musí být cca 1 ml na jeden plný nástřik jestli se nepletu - kontroluje se přes odměrný válec na sundaném karburátoru). Obohacovač částečného zatíážení je klobouček na dva šroubky umístěný na karburátoru vpravo (z pohledu před autem). Je kanálkem přímo spojený s plovákovou komoru a funguje respektive je ovládaný na principu podtlaku v sacím potrubím tj. v podstatě membránový ventil... z jedné strany je přiváděno palivo z plovákové komory a z druhé je přes snímací otvor přiváděn podtlak pod šk. klapkou... jakmile se šk. klapka pootevře do určitého stupně pak se ventil otevře a palivo proudí přes trysku obohacovače umístěnou ve víku karburátoru do emulzní trubice 1 stupně. Obohacovač respektive jeho ventil nesmí být zanesený písekem který se občas v plovákové komoře tvoří ani nesmí být zalepený... to samé jeho tryska ve víku karburátoru. Snad ti to tak stačí... 8)

Edit: Teď jsem si uvědomil, že máš LEKR v rapidu takže ty pohledy o kterých jsem psal tady neplatí. Ale snad se v tom vyznáš i tak... Psal jsem to ve vztahu k Favu.


díky moc,,zkusím vše


19.6.09, 10:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz