Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karburator 
Autor Zpráva

Příspěvky: 13
Příspěvek Karburator
Teplý motor mi vôbec nedrží otáčky.
Otáčky lietajú od 900 po 100 až to niekedy vypne.
Mam favorit 136L
Môže mi s tým prosím niekto poradiť?
Ďakujem


22.6.09, 14:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Karburator
Martin Svoboda píše:
Teplý motor mi vôbec nedrží otáčky.
Otáčky lietajú od 900 po 100 až to niekedy vypne.
Mam favorit 136L
Môže mi s tým prosím niekto poradiť?
Ďakujem


falošný vzduch, to robí často podložka pod karbom, alebo kolienko na posilovač, skrátka niekde ti to prisáva "falošný" vduch...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.6.09, 15:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
a co elektoroagnetickej ventil nebo co to tam je?


22.6.09, 15:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pazi píše:
a co elektoroagnetickej ventil nebo co to tam je?


to by mu po zohriatí nedržalo voľnobeh vôbec, takže predpokladám že mu funguje :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.6.09, 15:48
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.


22.6.09, 18:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin Svoboda píše:
Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.


ak môžeme vylúčiť to prisávanie faloš. vzduchu tak to môže byť jedine karburátor, alebo rozdeľovač....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.6.09, 18:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
michalkatka píše:
Martin Svoboda píše:
Podložku som vymenil a aj hadičku na posilovač. A nepomohlo nič. Iba že mi lepšíe brzdí.


ak môžeme vylúčiť to prisávanie faloš. vzduchu tak to môže byť jedine karburátor, alebo rozdeľovač....
ještě zkus šlapat na pedál brzdy jestli to chování bude ovlivňovat pokud ano hledej chybu v posilovači :wink:
zkontroluj vůle rozdělovače
pokud máš starý svíčky zapalovací tak je vyměň
popřípadě napiš co tomu předcházelo než to začalo dělat :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


22.6.09, 19:44
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
škodař píše:
ještě zkus šlapat na pedál brzdy jestli to chování bude ovlivňovat pokud ano hledej chybu v posilovači :wink:


Vzhledem k zapojení kdy je podtlak pro posilovač odebíraný ze sacího potrubí je snad jasné že pokud budu při volnoběhu šlapat na pedál brzdy několikrát za sebou tak to volnoběžný systém ovlivní a otáčky budou kolísat.

Navíc posilovač se zkouší jiným způsobem... Při stojícím motoru se párkrát sešlápne pedál brzdy až bude cítit odpor hned na začátku dráhy pedálu a za stálého držení nohy na pedálu se nastartuje... pokud pedál klesne cca o 1 cm je posilovač v pořádku a pokud neklesne je nutné jej vyměnit.


22.6.09, 20:16
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Apropo... v jakém stavu máš těsnící kroužek elektromagnetického ventilu volnoběhu? Pokud je zteřelý pak se přes něj přisává falešný vzduch rovnou do volnoběžného kanálu.


22.6.09, 20:37
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Jistá možnost je i O kroužek šroubu volnoběžné směsi ale tam je to méně časté...


22.6.09, 20:42
Profil

Příspěvky: 13
Příspěvek 
a nemate prosím nahodou rozložený karburator na PDF aj s popisom?


22.6.09, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
já mylsím že to může dělt ten elektromagnetickej venitl...mě když nefungoval, tak to volnoběh drželo, ale byl hrozně kolísavej...ale jestli cvakne, tak by měl fungovat


23.6.09, 00:06
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
A kedy má cvakať???


23.6.09, 05:52
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Pri zapnuti/vypnuti zapalovani. Vubec nevim jestli to ma LEKR a jak udelany. SEDR urcite jo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.6.09, 06:09
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Viky: LEKR je sice o něco málo let mladší než SEDR, ale pořád je to jen karburátor takže ventil volnoběhu má taky... zkouší se jak píšeš tzn. musí cvakat při sepnutí/vypnutí zapalování. Lepší je sepnout zapalování a na karburátoru vzadu odpojit konektor ventilu a znovu jej připojit... pokud cvakne je v pořádku.

Ale v něm bych problém nehledal... ten buď funguje a nebo ne. Pokud teplý motor drží volnoběh byť kolísavý pak bude příčina jinde. Nejčastěji to je jak už vzpomínal michalkatka přisáváním falešného vzduchu

Jedna taková zásadní otázka... volnoběžnou trysku už jsi zkoušel vyčistit? Jestli ne tak tím začni než se pustíš do něčeho dalšího. Stačí aby byla jen trochu zanesená a už je to sakra znát. Jinak samozřejmě že musíš mít v bezvadném stavu i zapalovací soustavu... kabely o správném odporu a těsně nasazené na svíčkách, zrovna tak svíčky čisté a neopotřebené, víčko rozdělovače čisté a střední uhlík s dobrým přítlakem plus palec o správném odporu a čistý. Jak jsi na tom s ventilovou vůlí... kdy ta se naposled seřizovala?


23.6.09, 10:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz