Tříbodová svíčka je spolehlivější,než-li jednobodová...vznikla nejprve u letadel a to už nějakej safra pátek a tam šlo o to,aby byla jak je tu uvedeno větší šance přeskoku jiskry než-li u jednobodu ...U letadel blbej stav když motor začne kuckat
Tak že pohoda jazz.
A platina...je spíš drahá a zapálí stejně jako obyčejná svíce.....A tyhle výcebodky vydrží taky třicet...a i 60 000 tisíc.Ale to už je spíš náhoda,že ta jiskra doputuje přes ten upálenej konec elektrody na kostřící vývod
klasický předpis výměny např.u Octávií..když je vyměníš po třiceti nic se nestane.
A kde si četl to,že ta trojka svíčka brání šířivosti plamene ve spalováku nevím.Možná že trošičku zakopne o ty přečnívající dva kusy zápornejch elektrod
Zase nějakej tunning písař....Co ladí motor svíčkama