Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 02:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 motor 120LS převodovka favorit. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek motor 120LS převodovka favorit.
potřebuji nahradit v mlotraktoru motor š440 jiným, přičemž tu budu mít jeden velmi slušný 120LS.. ale protože s převodovkou š440 je motor nespárovatelný (zcela odlišná kontrukce, starter jinde, točíčí se na jinou stranu) uvažuji, že seženu převodovku z favorita, hodím jí na motor 120, zavařím diferenciál a výstup si vezmu z jedné poloosy...

fa- převodovka vyhovuje tím, že je krátká...

a jde mi o pár věcí... FA mí jiný ozubení starteru/věnce.. a tedy, je stejná osová vzdálenost osy klikové hřídele a osy hřídele starteru? tedy jednoduše, pokud namontuji motor 120 a starter 120.. nebude problém?

není tam zrada s ložiskem v klice pro vstupní hřídel převodovky, jako v případě zástavby motoru FElicia do 742?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


23.6.09, 23:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
osová vzdálenost je cca o 2mm větší, musel by se vyměnit věnec, nai nevím jestli by tam 120 startér šel, pač je jinak natočenej
nemá ložisko v klice ale ocelový kroužek :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.6.09, 06:28
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nejlip kdyz tam das venec z fava pak nebude problem :-) To lozisko misto krouzku bych tam nechal.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.6.09, 09:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
spíše upravím osovou vzdálenost.. věnec i starter bude ze 120, tak na starteru uvolním otovory šroubů na drážku a na sipce udělám vyvrtávací hlavou oválnej otvor pro starter... a odzkouším.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.6.09, 23:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Pech. píše:
spíše upravím osovou vzdálenost.. věnec i starter bude ze 120, tak na starteru uvolním otovory šroubů na drážku a na sipce udělám vyvrtávací hlavou oválnej otvor pro starter... a odzkouším.


ja sem to delal obracene..funguje to..ale uz bych to nedelal....jednodusi opravdu dat venec z favorita ..plus starter z favorita....to lozislo v klice ma jiny prumer myslim...nebo nevim.....takhle obracene sem to nedelal jeste..mam doma motor z 1000MB ze bych udelal litrove favo...to by bylo zihadlo :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


25.6.09, 23:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
spartra píše:
osová vzdálenost je cca o 2mm větší, musel by se vyměnit věnec, nai nevím jestli by tam 120 startér šel, pač je jinak natočenej
nemá ložisko v klice ale ocelový kroužek :idea:


dva milimetry to neni..ja sem to brousil skoro 4..5mm...urcite co si pamatuju...ale chtelo by to vedet presne....kdyz tam das ten favo starter a nic neupravis tak ti to jen skrci o zuby takze je to zhruba vyska zubu..tak je tak 4mm....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


25.6.09, 23:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Pech. píše:
spíše upravím osovou vzdálenost.. věnec i starter bude ze 120, tak na starteru uvolním otovory šroubů na drážku a na sipce udělám vyvrtávací hlavou oválnej otvor pro starter... a odzkouším.
jak říká Matthes favo věnec a startér favo/felda je tvoje volba nemá cenu se stím drbat

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


26.6.09, 05:36
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kamarád taky tak uvažoval no nakonec vzal taz 1500 z trosky, velice spokojený motor se jen převaluje, spotřeba žádná miloš


26.6.09, 06:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Taky ale jeste pozor....ted teda predpokladam ze tam mas motro octavka a prevodovka taky...ta ma vystup kardan ktery jde do diferaku kde je pak prevod..kdyz tam na tuhle samou hridel das vyvod z poloosy mas navic prevod do pomala v tom favoritackem diferaku takze to cele bude asi tak trikrat pomalejsi...takze na to taky pozor...ja osobne bych sehnal jak pise milos motor 1500 ten tam sedne a nebo neco jineho i s prevodovkou..nebo nejaky diesel...s tim motorem 120 a favo prevodovka se budes predelavat a predelavat ..tak jestli kdyz uz tohle by nebylo lepsi neco lepsiho tam dat

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


26.6.09, 20:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
slovaček: já mám právě zásadní problém sehnat tady jakýkoli motor od spartaka po TAz1500 trosky už tu vidět nejsou, pokaždý když jedu okolo vrakecu se ptám, nic... a spartaky, oktávky, stejšny.. jsou dnes za veterány a nikdo motor nedá...

takže když bude otec rušit 120cu, tak jsem o tom přemejšlel...


a ještě jeden dotaz.. mám tu tedy startér z fáčka, kterej má v prdeli rotor.. (ve fáčku odešel a byl nahrazen funglo novým s reduktorem).. a na pokled je stejný jao ze 120...

pokud bych použil tedy věnec z fáva (asi se dá koupit jkao ND, předpokládám...) a spářil 120starter, který tu mám dva, tak že bych ho vybavil pastorkem favorit (kodul zů by se vyřešil).. zkoušel někdo? pokud ne, zkusím to spářit a kdyby ne, tak na vrakecu vyškub nějakej z fáčka nebo feldy no...

celé to chci udělat proto, protože nechci zahodit motor v dobré kondici když ten záměnný nemůžu sehnat, a fávo převodovku seženu kdekoliv asi i celkem snadno...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


26.6.09, 23:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
mrkni treba na nasetraktory.cz..tam je forum o traktorech domaci vyroby a tam mozna by si motor sehnal..ale tezko rici za jakou cenu no.....a co s tim puvodnim je ze to muis takhle predelavat..jinak ten pastorek netusim jestli pasuje...muis proste pro favo prevodovku zachovat vnec a pastorek..a pro 120 prevodovku zase venec a pastorek..tak pokud tam ten pastorek dostanes an 120 starter melo by to startovat..a to zprevodovani ti teda vadit nebude

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


27.6.09, 17:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
na naštraktory chodím pravidelně

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


27.6.09, 20:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz