Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 18:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 nizke volnobezne otacky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 48
Příspěvek nizke volnobezne otacky
Poradte prosim ak viete:). Mal som nizke volnobezne otacky(cca 470) na LPG. Viac sa mi proste nedalo dosiahnut krutenim tej regulacnej srobky na splynovaci,alebo ako sa to vola:),tak som vymenil filter aj membrany.Membrana uz bola celkom v zlom stave tak sa ju patrilo vymenit, ale po vymene sa nic nezmenilo.

Povodne som mal cca 650-700otacok, ale pocas par mesiacov mi to kleslo na spominanych cca470. Tak sa chcem spytat, ci sa ten volnobeh neda nastavit aj niecim inym.
Mam tam LPG system Lovato, a auto je favorit 1989

Dakujem


28.6.09, 17:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: nizke volnobezne otacky
Andrej píše:
Poradte prosim ak viete:). Mal som nizke volnobezne otacky(cca 470) na LPG. Viac sa mi proste nedalo dosiahnut krutenim tej regulacnej srobky na splynovaci,alebo ako sa to vola:),tak som vymenil filter aj membrany.Membrana uz bola celkom v zlom stave tak sa ju patrilo vymenit, ale po vymene sa nic nezmenilo.

Povodne som mal cca 650-700otacok, ale pocas par mesiacov mi to kleslo na spominanych cca470. Tak sa chcem spytat, ci sa ten volnobeh neda nastavit aj niecim inym.
Mam tam LPG system Lovato, a auto je favorit 1989

Dakujem


a na benzin ti to jede kolik?

osobne sme na Fa 1990 meli 300 otacek na volnobeh


28.6.09, 18:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A co filtr LPG není už ucpaný? Ty otáčky by se daly zvýšit zvýšením předstihu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.6.09, 18:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Zvedni to na karburátoru a hotovo..resp.prvně to zvedni na splyňovači co to půjde a pak na karburátoru seřizovacím šroubem volnoběhu.Vlastně tím pootevřeš klapku v karburátoru..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.6.09, 19:03
Profil

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Když jsem měl škodu 105 na LPG a starého favorita, tak jsem měl taky někdy problémy s volnoběhem. U karburátorových fáček má být předstih + asi 5st. Ještě je jeden šrob na té hrubé hadici. Je sice na bohatost směsi, ale někdy je potřeba poštelovat tento šroub i ten malý na směšovači. Já to tak u starého fáčka měl. Když jsem trošku zakouzlil a pošteloval oběma šrouby, tak se nakonec podařilo. Byly na sobě jakoby závislé.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.7.09, 15:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ty šrouby jsou na sobě závislé do jisté míry...aby to drželo nízký volnoběh, to už by musel být šroub při mixéru hodně utáhnutý a to bys poznal na tom, že to vůbec nejede...S tím předštihem naprosto souhlasím.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


5.7.09, 14:43
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz