gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tyjo, jde vám to od ruky. Já už k tomu musim sebe i tatíka taky dokopat.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
1.7.09, 20:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
gokralik píše: 111mm? Deforte díky, ale není to až moc přibližně? 111cm by už znělo líp... Já ještě poměřím jak je to vlastně u samotné kapoty...a pak se uvidí...
takže od šroubu držáku kapoty (ten dál od okna) je to po střed díry v čele (kam zapadá kolik zámku kapoty) 115cm
od hrany, kde je těsnění kapoty (tam u stěračů) k hraně předního čela (měřeno přesně podel blatníku) je to 76,5cm
hoď mi sem nějakej obrázek, já ti to vyznačim Wink
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.7.09, 21:21 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Dneska sa fachčilo...no doufám, že je to tam navařeno rovně. V rovině to je, kolem těch podběhů se to dost naohýbalo.
Na snímku je můj dvorní vařič zvaný Vařek.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.7.09, 18:27 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Vaří v pantoflích jo ? Aaaaaaaaaaaa to znám...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.7.09, 18:35 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nene....ale vypadá to tak. Je to normální botaska. Jen ji má jen tak nazutou. Taky mě to cvrnklo do očí na té fotce jako první.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.7.09, 18:38 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Bry no...nechť se daří. Já dneska vařil výfuky na Fiatu Doblo 1.9D a pak na HTP...oba supr dragstery teda před opravou.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.7.09, 18:44 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Díky teda...no u mě se bude muset taky zavařit výfuk...nějaká mikroskopická dírka tam asi bude...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.7.09, 18:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
jeeej , na teba som zabudol
Teda spolu s Deekayom sme si pomerali Favority, ale potom zacalo prsat... takze sa informacia ku kompu uz nedostala
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
3.7.09, 19:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kolíbka od Sádry? ...ta objede skoro celej TW
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.7.09, 20:37 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
kwiko píše: jeeej , na teba som zabudol Teda spolu s Deekayom sme si pomerali Favority, ale potom zacalo prsat... takze sa informacia ku kompu uz nedostala No vida. Díky moc za snahu chlapi. Pánbůh vám to oplať... Ondras83 píše: kolíbka od Sádry? ...ta obejde skoro celej TW
Jojo Po mém zákroku vyvaříme ještě možná kámoše Golfíka (jestli na něj bude pasovat), pak jeho Pičkupa a pak nejspíš poputuje na Slovensko. Už sice nevím komu, ale najdu si to tady...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.7.09, 21:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: Jojo Po mém zákroku vyvaříme ještě možná kámoše Golfíka (jestli na něj bude pasovat), pak jeho Pičkupa a pak nejspíš poputuje na Slovensko. Už sice nevím komu, ale najdu si to tady...
myslíš mňa
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.7.09, 21:25 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
michalkatka píše: myslíš mňa
Myslím, že ne. Najdi si v inzerci Prodám CZ Kolíbku na Fávo a tam se někdo ozval hned po mě...nebo předemnou. Tak rád bych dodržel tento postup....záleží jestli se pak ještě ozve nebo se domluvte jak chcete.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.7.09, 21:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
gokralik píše: michalkatka píše: myslíš mňa Myslím, že ne. Najdi si v inzerci Prodám CZ Kolíbku na Fávo a tam se někdo ozval hned po mě...nebo předemnou. Tak rád bych dodržel tento postup....záleží jestli se pak ještě ozve nebo se domluvte jak chcete.
jasan...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.7.09, 21:39 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
To som bol ja
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
3.7.09, 23:09 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Toto mi dneska stojí na zahradě. Dohromady to na Fáčko nemá.
Ten Ford je sice celkem ok, ale nešla zavřít kapota. Jsme asi dvě hodiny lícovali zámky. Jel jsem s ním teď 150 km a držela ji jen ta pojistka...nepříjemně se třepala. Motor je tam 1.3 51kW. Ale je to děs. Akcelerace veškerá žádná, předjíždět se s tím nedá. Dostává rozum až na hranici 4000 ot/min, ale hned potom uvadá...taky když pomalu sešlapuju plynový pedál, objevují se jakési náznaky zrychlení, ale jakmile je na podlaze, auto jakoby začne váhat. Třeba jedu na trojku 60km/h. Ve Fáčku už docela pěkné otáčky na ostřejší jízdu (a to mám SP 3,9). Ve Fordu v tomto okamžiku dupnu na plyn a začne to zrychlovat asi tak, jako bych do něj ve Fáčku jen lehce ťuknul....možná je ten motor už nějaký dorasovaný...ani nevím jestli majitelé mění svíčky, filtry, olej...(je to nové auto, ne žádná škodovka...do toho už se nemusí přece sahat...). Dneska jsem musel koupit dokonce i stěrač, protože s tím původním (opravdu původním) jsem mazal jenom humus po skle. Taky vodu do ostřikovačů (žádná nebyla) a pak už jsem tu kapotu nezavřel. Nenávidím plasty a v tom autě už je pár plastíků porvaných. Ač je skoro od začátku v jedné rodině a má najeto necelých 30tkm, tak je to docela škoda. Klimatizace smrdí jako zapařené Jetyho nohy a nastavení ofuků nefunguje. (myslím to kolečko okno-lidi-nohy). Ještě velikost...no na předních sedačkách děs....buď nedosáhnu na pedály a nebo mám pravé koleno zaklíněno mezi sloupek volantu a středový panel. Na zadních sedačkách kupodivu na dnešní auto slušné...sám za sebe si sednu (185cm). Kufr prakticky asi jako Fávo/Felda. Řešení autorádia (továrního) je trochu v rozporu s lidmi, co by si tam chtěli dát svoje...prostě není kam. Ale ozvučení v autě je myslím pro běženého uživatele velice dobré. Jedinou nevýhodou bylo, že rádio vypnout nešlo. Tlačítko označené on/off prostě nefungovalo. Výhled z vozidla docela dobrý, ale má to strašně malá zrcátka (asi jsem zvyklý na Favoriťácké lopaty). Taky se při rychlosti nad 110km/h dost třásla. Pravé zrcátko navíc nejde nastavit, je vylámán ten plastový mechanismus. Spotřeba motoru bude asi nepoměrně vysoká vzhledem k výkonu. Natankovali jsme za 400kč a po 150 km je ručička (rozuměj digitální segment) na stejném místě. Taky ty budíky z digitálních segmentů jsou děs (teplota, nádrž). Jedete si tak na pohodu s polovinou nádrže a najednou blik...už je nádrže jen čtvrtka.
Fiat Punto 1.1 55Hp. Motor je na jednajedničku celkem živý. Umí s Punťou zacvičit. Ovšem řízení a řazení je celkem děs. U řadičky přímo cítite, jak tam poskakují ta ozubená kola. Řízení jde opravdu ztěžka, ale to je možná málo dofoukanýma pneumatikama. Jinak je to auto už celkem na pochodu. Potlučené ze všech stran, koroze však minimální. Taky už má vymlácené čepy, takže to celkem tříská. Odhlučnění interiéru se mi však líbí. Z motoru už teče všudy olej (i když byla hlava před rokem měněná za 8000 kč ). Takže prý rok a pak jde do šmelcu...nebo mojí mámě ať se naučí řídit.
Dnešním dnem jsem se opravdu přesvědčil, že Favorit není až zas tak špatné auto. Že je to jen obrana uživatelů zápaďáckých popelnic. Ten Ford mě opravdu hodně zklamal. Od Punti jsem to vzhledem k r.v. celkem čekal.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
Naposledy upravil gokralik dne 6.7.09, 08:49, celkově upraveno 1
|
5.7.09, 21:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|