Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LEKR - různé problémy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek LEKR - různé problémy
zdravim. potreboval bych poradit kde se nachazi v karburatoru LEKR 28-30 emulzní trubice z nákresů v literature jsem dosel k zaveru ze je to zrejme zde:
Obrázek Obrázek
ale nejsem si tím vubec jist. a taky nevím zda vůbec jde vyndat. takze prosim o info. dostalo se ke me informací, že znečištění emulzní trubice bývá velmi častý problém a proto bych ji chtel vycistit a pokusit se tím zbavit občasného cukání auta.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


Naposledy upravil LUCAS dne 17.7.09, 07:57, celkově upraveno 1



4.7.09, 19:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Dospěl jsi k dobrému závěru... je to vzdušník respektive emulzní trubice se vzdušníkem 1 stupně. Vyndat v amatérských podmínkách nejde, protože je nalisovaný. Takže stlačený vzduch + čistič karburátorů. :wink:


4.7.09, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Dospěl jsi k dobrému závěru... je to vzdušník respektive emulzní trubice se vzdušníkem 1 stupně. Vyndat v amatérských podmínkách nejde, protože je nalisovaný. Takže stlačený vzduch + čistič karburátorů. :wink:


nejak to preci jit musi. a v profi podminkach by se to delalo jak? je blby jit do servisu z vickem ze potrebuju vyndat emulzní trubici. nepujde to nejak vyťuknout z druhy strany bez poškození? víško muzu klidne rosekat mam jich hodne, ale ta trubice aby to prezila. stlaceny vzduch bych mel a cistic karburatoru se koupi, ale potrebuju to nejak teda vyndat.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 20:06
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Já hlavně nevím proč jí chceš vyndávat. Proto aby jsi jí vyčistil ji vyndat nepotřebuješ...


4.7.09, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Já hlavně nevím proč jí chceš vyndávat. Proto aby jsi jí vyčistil ji vyndat nepotřebuješ...


aha, myslis ze se to dukladne vycisti i tak kdyz ji necham tam kde je? kdyz to nevidim tak nevim jestli je to ciste. jsem zvyklý vsechno rozebrat jak jen nejvic to jde, vycistit a zase slozit tak proto.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 20:23
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Neboj se, vyčistí se i tak.... Navíc on je permanentně čištěný palivem takže jej stačí při kompletní rozborce a vyčištění celého karburátoru jen prostříknout čističem a profouknout kompresorem.


4.7.09, 20:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Neboj se, vyčistí se i tak.... Navíc on je permanentně čištěný palivem takže jej stačí při kompletní rozborce a vyčištění celého karburátoru jen prostříknout čističem a profouknout kompresorem.


prave mi rikal strejc automechanik ze s tim jsou velky problemy ze se to spatne cisti ze to dokonce se i vypalovalo nebo tak neco... ale to asi bylo uz hodne davno, to jeste zadny cistic karburatoru nebyl. doufam teda ze ten cistic karburatoru je neco kvalitniho a ne jen obycejny odmastovac typu cistic brzd. myslim si totiz ze to cukani je zpusobeno tou emulzni trubicí. v urcite fazi akcelerace to totiz mírně cuká. jinak ne. pouze v urcite fazi akcelerace. zapalovanim to nebude, to by melo byt OK.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 20:38
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Nevím, o vypalování slyším prvně stejně jako o tom že by to způsobovalo větší problémy respektive že by se emulzní trubice nějak enormně zasírala. Když jsi zmínil to zapalování... Máš tam kontaktní nebo bezkontaktní?


4.7.09, 20:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Nevím, o vypalování slyším prvně stejně jako o tom že by to způsobovalo větší problémy respektive že by se emulzní trubice nějak enormně zasírala. Když jsi zmínil to zapalování... Máš tam kontaktní nebo bezkontaktní?


no u me je problem ze docela casto vyjedu nadrz do sucha takze mozna se to tim zasralo ta trubice. mam bezkontaktni.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 20:57
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Ono hlavně jde o odsávání olejových výparů z víka ventilů které karburátor zasírají... Nic jiného nedokáže tak zaneřádit karburátor než tohle viz černohnědý povlak na víku karburátoru. Tohle je sice možná dobrá věc ohledně emisí ale už pramálo prospěšná pro karburátor. Mimochodem na to zapalování jsem se ptal proto jelikož už jsem viděl i některé umělce kteří provozovali Fav motor s LEKRem na původním kontaktní zapalování.


4.7.09, 21:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Ono hlavně jde o odsávání olejových výparů z víka ventilů které karburátor zasírají... Nic jiného nedokáže tak zaneřádit karburátor než tohle viz černohnědý povlak na víku karburátoru. Tohle je sice možná dobrá věc ohledně emisí ale už pramálo prospěšná pro karburátor. Mimochodem na to zapalování jsem se ptal proto jelikož už jsem viděl i některé umělce kteří provozovali Fav motor s LEKRem na původním kontaktní zapalování.


no myslim ze tim to nebude. najel jsem s tim lekrem uz nejakych 2500 km a je cistej. neni tam zadny černohnedy povlak. muj karb neni na fotce. to je jiny, zkusebne ho rozebiram abych vedel jak na to.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 21:15
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Taky nemluvím o tvém ale všeobecně o LEKRu... Podívej se někdy na karburátor u Fav které má najeto kolem 100 tis. km. a poznáš co myslím.


4.7.09, 21:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Taky nemluvím o tvém ale všeobecně o LEKRu... Podívej se někdy na karburátor u Fav které má najeto kolem 100 tis. km. a poznáš co myslím.


vím co myslis. videl jsem to. ale jako toho se nebojim. myslim se ze u me je problem v tom ze jezdim do sucha a nasava mi to bordel i kdyz je tam nekolik sitek v palivovem vedeni. nekolikrat se mi stalo ze jsem dojel nasucho. nalil benal a kdyz jsem pak jel a pridal trosku vic tak to cukalo a skakalo a nejelo to proste. jen kdyz jsem pridal trosku (lechtal plyn) tak to jelo takze jsem to takhle rozjel na 5000rpm a pustil plyn aby to vcuclo ten bordel a spalilo a tohle pomohlo. ale stejne tam bude neco zasrane. tipuju to fakt na tu emulzni trubici. jinak jsem vsechno vycistil ale na tohle jsem se nejak moc nedostal no...

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 21:25
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Tak zkus jí vyčistit ale jak ti říkám vyndávat jí je zbytečnost... Jednak je problém jí nepoškozenou dostat ven a ještě větší je usadit jí na správné místo viz např. vyústění kanálku pro obohacovač částečného zatížení. Každý koho znám kdo s LEKRem někdy dělal včetně mě jí jen pročistil ať už čističem karburátoru apod. a profoukal kompresorem a stačilo to bohatě. :wink:


4.7.09, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
werty píše:
Tak zkus jí vyčistit ale jak ti říkám vyndávat jí je zbytečnost... Jednak je problém jí nepoškozenou dostat ven a ještě větší je usadit jí na správné místo viz např. vyústění kanálku pro obohacovač částečného zatížení. Každý koho znám kdo s LEKRem někdy dělal včetně mě jí jen pročistil ať už čističem karburátoru apod. a profoukal kompresorem a stačilo to bohatě. :wink:


dobře budu ti verit kdyz to rikas. a zkusim to timhle zpusobem a uvidi se. jinak me nenapada v cem by mohl byt problem. v zapalovani by problem byt nemel. svičky jsou skoro nove. kabely jsou nove. víčko a palec je taky OK. indučka taky... jedine mozna predstih, ktery je serizeny podle sluchu a testovaci jizdy a neni stroboskopem. ale jede to si myslim dobre takze predstih si myslim ze nebude spatny i kdyz je rozdelovac otoceny skoro az nadoraz.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


4.7.09, 21:37
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz