Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Michale: Já vím že ne moc rvát, ale já tam ten odpor necítím. U starého fáčka jsem dotáhl a potom jsem cítil, že je dotažené. Prostě to pak šlo dost ztuha, tak dotažené. Tady u toho fáčka ale pořád dotahuju, ale odpor nikde. Jde to pořád lehce, ale více dotáhnout se to bojím, abych neserval závity. Mám zkusit třeba ještě o půl otáčky?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.7.09, 10:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Michale: Já vím že ne moc rvát, ale já tam ten odpor necítím. U starého fáčka jsem dotáhl a potom jsem cítil, že je dotažené. Prostě to pak šlo dost ztuha, tak dotažené. Tady u toho fáčka ale pořád dotahuju, ale odpor nikde. Jde to pořád lehce, ale více dotáhnout se to bojím, abych neserval závity. Mám zkusit třeba ještě o půl otáčky?
robia to všetky sviečky, alebo iba jedna
vyber sviečky a skús sa pozrieť ako vyzerá ten závit v hlave
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.09, 11:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Je to u všech svíček. Myslíš, že když vytáhnu svíčky, že půjde vidět závit v hlavě?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.7.09, 15:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Je to u všech svíček. Myslíš, že když vytáhnu svíčky, že půjde vidět závit v hlavě?
pokiaľ si posvietiš a máš dostatočne malú hlavu tak áno, pozrieť sa to dá, alebo aj cez zubárske zdkadielko...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.7.09, 19:54 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Jak nové tak staré svíčky (s podložkou nikoliv těsnícím kuželem) se napřed našroubují rukou až se narazí na konec závitu... Pak se nasadí klíč nejlíp gola nástavec a nové se dotáhnou o 120° a staré respektive použité o 15° ...žádná věda v tom není.
|
6.7.09, 20:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Vždyť já to tak dělám. Vytáhnu staré, nasadím nové a rukou dotáhnu. Až to rukou nejde, tak nasadím gola nástavec a dotáhnu asi o otáčku. Jenže právě u toho starého fáčka jsem to dělal taky tak, ale po dotažení klíčem jsem cítil silný odpor. Tedy že je to dotažené. Tady u toho favorita dám svíčky, rukou dotáhnu. Pak dotáhnu klíčem, ale pořád je to jakoby nedotažené. Prostě jakoby to chtělo pořád více dotahovat. Já ale nevím, kdy to je už ale doopravdy dotažené. Prostě šrouby taky dotáhnu a až jsou dotažené, tak už to klade odpor a nejde to více.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.7.09, 08:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak jsem je zkusil vyndat a podívat se. Vypadá to, že závit je dobrý. Svíčky měli trošku mokrý závit. Tak asi byly málo totažené, ne? Jak tady někdo psal. Našrouboval jsem je tam znovu. Dotáhl rukou a potom klíčem. Tentokrát jsem měl hoodně studený motor a vypadá že jsem je dotáhl dost. Už jsem určitý odpor cítil, ale prostřední dvě svíčky, tedy 2. a 3. jsou oproti 1. a 4. pořád takové jakoby měkkčí. No nic, dotáhl jsem je všechny zhruba stejnou silou a vypadá to že je dobré. Děkuji za rady
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.7.09, 12:38 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
varok píše: Tak jsem je zkusil vyndat a podívat se. Vypadá to, že závit je dobrý. Svíčky měli trošku mokrý závit. Tak asi byly málo totažené, ne? Jak tady někdo psal. Našrouboval jsem je tam znovu. Dotáhl rukou a potom klíčem. Tentokrát jsem měl hoodně studený motor a vypadá že jsem je dotáhl dost. Už jsem určitý odpor cítil, ale prostřední dvě svíčky, tedy 2. a 3. jsou oproti 1. a 4. pořád takové jakoby měkkčí. No nic, dotáhl jsem je všechny zhruba stejnou silou a vypadá to že je dobré. Děkuji za rady
Sorry,že se sem cpu,ale mám stejný problém s tím cukáním na benál.Nové víčko,palec,svíčky,kabely jsou taky zánovní na plyn to jede krásně,takže v el. bych problém neviděl.Jednou jsem nabral do plna schellce power racing + nalil nějaké adetivum na pročištění ( vstřikovače ) trysek,vyjel půl nádrže a protože cukání neustalo,tak jsem dál jedil na LPG.Jednou jsem to zkusil na benál a už to jelo v poho,vysvětluju si to tím,že i při jízdě na LPG tlačí čerpadlo benzín dokola,takže se to asi pročistilo.Tak už jsem to dál neřešil jezdil na LPG,pro starty bral na no name benzikách klasiku 95 a teď mi to dělá zase.Tak,teď řeším jestli to není špatným benzinem.Zkusím vyjet nádrž do sucha,vyměnit znovu palivový filtr a natankovat na schellce,vím,že špatný benzin můžu natankovat kdekoliv,ale tam snad ta pravděpodobnost bude menší.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
11.7.09, 21:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|