Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 19:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 AUTOMANIA = špatná zkušenost 
Autor Zpráva

Příspěvky: 10
Příspěvek AUTOMANIA = špatná zkušenost
Pointa hned na začátek: po roce a půl mi auto přestavěné v AUTOMANIA na LPG shořelo. Výrok soudního znalce je jasný: příčinu je třeba hledat v montážním pochybení.

Zde několik ponaučení pro všechny, kdo by náhodou taky zatoužili, aby jim shořelo auto:

1) Firma AUTOMANIA je dokonalým partnerem překypujícím vstřícností až do okamžiku zaplacení.

2) Po zaplacení se přístup firmy obratem mění o 180°. Ještě tak když chcete přijet na nějaký placený úkon, tak to jde, ale jakmile do telefonu prozradíte, že máte nějaké potíže nebo snad reklamaci, najednou mají diář nabitý na 2-3 měsíce dopředu. Obzvlášť u reklamací se vymlouvají, že ty vyřizuje přímo majitel. A zatímco montáž nebo alespoň seřízení modernějších zařízení (měl jsem sekvenční vstřikování) dělá prý přímo on osobně a objedná vás velice rychle, když jde o reklamace, najednou jakoby se vypařil.

3) Pan majitel ing. Hrma je při jednání o jakékoliv prkotitě osobně velice nepříjemný člověk - tím asi spoustu nespokojenců odradí, a má už od nich klid.

4) Firma se kryje tím, že nedělá skutečné revize. Na revizi se objednáte, za revizi LPG zařízení si také zaplatíte, ale ouha, když jde do tuhého, tak zjistíte, že vám do protokolu zapsali pouze "výměna filtru, seřízení". Takže když vám pak shoří auto, první co chtějí vidět je protokol o revizích. Pokud jste jezdili k nim, zjistíte dodatečně, že vlastně žádnou revizi nemáte, pokud jste revizi dělali jinde, tak by se asi snažili shodit vinu na špatně provedenou revizi, nevím.

5) Když jsem panu ing. Hrmovi volal, že mi shořelo auto, které dělal, odbyl mě s ledovým klidem tím, že je ještě na dovolené, přestože zaměstnanci ve firmě tvrdili, že už je dávno zpátky. A tím předznamenal jakýkoliv další přístup firmy AUTOMANIA k problému. Ledový klid pana majitele mě vede k podezření, že požáry aut přestavěných u nich na LPG jsou běžnou záležitostí, takže už ví jak na to.

6) Nemělo mě to překvapit, protože předtím jsem řešil 3 drobnosti, a přístup byl příšerný:
a) ukazatel stavu LPG v nádrži ukazoval nesmysly a když došel plyn a jelo se na benzín, tak to každou cca minutu začalo šíleně pískat a muselo se to ručně vypnout a za minutu znova a tak dokola až ke zbláznění - nevyřešeno
b) vždy po přidání plynu auto jakoby cca 1-2 vteřiny nevědělo, co se po něm chce, pak už šlo za plynem. Příčinu v AUTOMANIA neodhalili (viz dále), zato mi 2x ochotně vysvětlovali, že to je u LPG normální (teď už vím, že není)
c) auto se samovolně přepínalo z LPG zpět na benzín, musel jsem to řešit plným sešlápnutím plynu, občas bylo nutné vyřadit a vytočit motor do otáček, na chvíli to zabralo, a pak zase přepnutí na benzín. To také řešili, prý zanesený filtr (tak brzy?), trochu to pomohlo, ale za chvíli zase. Nakonec se ukázalo, že problémy "b" a "c" způsoboval reduktor, který nedokázal udržet konstantní tlak, a ten buď padal (pak se to přeplo na benzín) nebo naopak narůstal na několikanásobek povolené hodnoty (tedy i tlakové odolnosti hadiček. Chlapík, který mi pak LPG z AUTOMANIA předělával do druhého auta na to přišel při první zkušební jízdě, v AUTOMANII to buď věděli a neřešili nebo ani nevěděli Rolling Eyes

Asi bych měl vysvětlit, jak a proč k požáru došlo: V AUTOMANIA si kdosi uříznul jednu hadičku ke vstřikům krátkou. Normální člověk by tuhle korunovou položku oželel, a uřízl by novou hadičku na míru. V AUTOMANIA to vyřešili tím, že ji vedli nejkratší možnou cestou = těsně kolem motoru, kde se hadička tak dlouho šmejkala o hranu sacího potrubí, až se po cca 25 000 km prodřela. (Možná se neprodřela úplně, mohl ji dorazit několikanásobný přetlak plynu ze špatného reduktoru, ale to je ve výsledku jedno.) Pod kapotou se hromadil mrak plynu unikající z hadičky tak dlouho, až se dostal do fajfky jedné svíčky a tam jej jiskra zapálila. (Tady byla původně věta - výhrada vůči firmě LOVTEC - ale po reakcích odborníků svoji výhradu stahuji, neboť jejich zařízení není v tomto o nic horší než jiných výrobců.) Výsledkem je, že jsem si do dalšího auta nechal namontovat raději zařízení u jiné firmy, než AUTOMANIA Idea

Kdo nevěří, tomu mohu poslat oscanovaný znalecký posudek.
Zkušenost s montáží, výběrem zařízení i s přístupem k zákazníkovi ve firmě AUTOMANIA je tedy příšerná.


Naposledy upravil jansmid dne 31.10.09, 12:35, celkově upraveno 1



9.7.09, 08:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mě jen zajímá jak na to ten soudní znalec přišel když ti vyhořelo auto to jen blaflo a uhasil si to nebo ? nebo vyhořelo totál, a za jak dlouho si najezdil těch 25.000 km od montáže dík miloš


9.7.09, 13:45
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
25 000 km jsem najezdil přesně za 1 a 1/2 roku. Ono to jen blaflo, pak jsem hned popadl hasičák a hasil. Znalec mě pochválil, že jsem to zachránil tak akorát aby se dala zjistit příčina. Když se ale podíváte jak vypadá motorový prostor auta (tohle byla Felicia 1,6), tak zjistíte, že je tam kromě motoru a převodovky všechno z plastů a gumy - a na ty stačí fakt málo, aby shořely, pokroutily se, popraskaly atd. Takže podle mínění znalce je to pro 12 let starou Felicii totálka.


9.7.09, 19:06
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek TOHLE NENÍ REKLAMA, ALE PŘEDÁNÍ ZKUŠENOSTI
Opravdu tuhle zkušenost (nejen požár auta, ale vůbec jednání firmy AUTOMANIA) nikomu nepřeji.


9.7.09, 19:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
na stěžování je jinej web, třeba ČOI, ne techweb

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


9.7.09, 19:20
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jansmid píše:
25 000 km jsem najezdil přesně za 1 a 1/2 roku. Ono to jen blaflo, pak jsem hned popadl hasičák a hasil. Znalec mě pochválil, že jsem to zachránil tak akorát aby se dala zjistit příčina. Když se ale podíváte jak vypadá motorový prostor auta (tohle byla Felicia 1,6), tak zjistíte, že je tam kromě motoru a převodovky všechno z plastů a gumy - a na ty stačí fakt málo, aby shořely, pokroutily se, popraskaly atd. Takže podle mínění znalce je to pro 12 let starou Felicii totálka.


no pokud ti to blaflo 1.5 roku po montáži to bude chyba někde jinde,

každý rok musíš feldu podrobit revizi plynového zařízení,
součástí revize ke kontrola hadic zda nejsou prodřené, nemají krystalickou strukturu a zda jsou správně upevněny,

pokud to někdo dělal tam měl na tuto závadu přijít a hadici vyměnit a upevnit ji správně aby o nic nedřela, tam bude problém, byl jsi na takové revizi? a kde? proč ten revizák na to nepřišel, nebo jsi prostě jezdil až to blaflo :?: :sick: miloš


9.7.09, 20:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já si u nich jen přes internet objednával zboží a to bylo v naprostém pořádku. Ale je to u nás celkem běžné, že si na LPG udělá certifikát kdejaký jouda a pak je to na facku. Taky mám jednu špatnou zkušenost a od té doby si auto servisuju sám. Svatý podtlakový systém...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.7.09, 20:06
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Viz bod 4 toho co jsem napsal - byl jsem v AUTOMANII na revizi 2x, ale oni do papírů nenapíšou, že to byla revize (i když ji naúčtují :-) Proč na to nepřišli je vcelku jasné - jsou to lemplové, kterým stačí, že jim zaplatíte 30 táců za LPG zařízení, pak je nezajímáte. Další revizi jsem domlouval, ale protože jsem to spojoval s řešením reklamace - bod 6 - tak se to vleklo několik měsíců. I tak jsem interval 10 000 km přejezdil asi jen o 200-300 km. Protože rejpalové se budou ptát, proč jsem si to nezkontoroval taky sám (jsme v Čechách, a to že někomu za něco platím nic neznamená) tak chci říci, že je to pod plastovým krytem motoru, který jsem neměl důvod sundávat a v něčem se tam rýpat.


9.7.09, 20:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
podle mě si za to můžeš i sám což pro tebe asi příjemné není
pro porvoz alternativního pohonu musíš mít každých 12 měsíců revizi nebo po ujetí 10.000 km že ti nevystavili rezizní protokol znamená že ti takovou revizi neudělali, součástí revize je i ten protokol,

ona je taky i jiná revize nádrže, revize reduktoru, atd.


prostě pokud jsi provozoval LPG bez revizního protokolu po ujetí 10.000 km a 12 měsících a došlo by k výbuchu nebo shoření auta či obecnému ohrožení neseš všechny právní důsledky, nějakým soudním znalcem a hadičkou se ani neunavuj, na to ostrílená autománie nehraje :wink: miloš


9.7.09, 20:21
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
podle mě si za to můžeš i sám což pro tebe asi příjemné není

No ja myslim ze se to lehko rika, ale jestli ma clovek LPG poprvy, tak nema duvod pochybovat o tom ze to co mu provedli byla revize. Podle myho byl minimalne uvedenej v omyl. Nicmene zname nase soudy ze....

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


10.7.09, 06:26
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 10
Příspěvek takový blbec zase nejsem
Asi bych měl uvést, že pokaždé, když jsem přijel na revizi, tak jsem odevzdal dokumentaci k montáži LPG, včetně papíru, kde jsou okénka nazvaná "Záruční opravy, servis, revizní kontroly". Tam je razítko, podpis, a nějaké záznamy. Když vám udělají revizi (konečně po dlouhé době - jejich ochotu přijímat do servisu kverulatny se stížností na fungování LPG jsem již popsal), ukážou složku papírů, vrazí vám ji do ruky, vyinkasují peníze, pohovoří o ne/odstraněných závadách a seřízení, jste rádi, že to máte konečně hotové a neřešíte, co přesně tam napsali. Až dodatečně zjistíte, že to tam napsali takhle fikaně, že s tím po právní stránce nic nenaděláte. Další věc jsou záruční lhůty na práci, které v ČR vyloženě nahrávají nesolidním řemeslníkům. Osobně doporučuji vybírat montáž LPG také podle smluvní záruky na práci výrazně delší než je ze zákona. (Nemluvím o záruce na díly, aby mě zase někdo nepoučoval, ta je uz ze zákona výrazně delší.)

O LPG jsem si toho na internetu přečetl docela dost a k AUTOMANIA jsem jel s důvěrou, neboť mám známého, kterému na Felicii 1,3 namontovali starší typ LPG (já už mám sekvenci). Ten člověk tehdy najezdil cca 60 000 km, dnes už má možná 80-100 000, a nikdy mu to výrazně nezazlobilo, nikdy nic po montáži neseřizoval a NIKDY NEBYL NA REVIZI! Osobně ten přístup nechápu (já na "revize" jezdil), ale jeho spokojenost s AUTOMANIÍ byla 100%. Že dopadnu přesně naopak jsem opravdu nečekal.


10.7.09, 06:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
na stěžování je jinej web, třeba ČOI, ne techweb

Všetci ste tu hrdinovia, som zvedavý, čo by ste hovorili, keby sa to stalo vám...práveže ja to vítam, že sa to tu objavilo, minimálne si treba dať na túto firmu pozor...a presne, ako píše Viky - Miloš, ono to nie je také jednoduché´, ako to vyzerá - keď nie si vo fachu odborníkom, tak Ťa ľahko oklamú...a nikto nie je odborníkom vo všetkom...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.7.09, 06:58
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Tak to Tě jansmide ve všem chápu. Kdyby se měl člověk starat a kontrolovat každej úkon a službu co Ti provede nějáká firma nebo řemeslník, tak by se z toho člověk pos... a mohl dělat jenom to. Navíc 80% lidí ani neví jak vyměnit na autě kolo. Oni to prostě udělali tak, že tam byla hadička špatně umístěná a to neni zákazníkova chyba.


10.7.09, 08:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pro mě nepochopitelná věc přijedu na revizi a vrazí mně do ruky složky papírů :shock: :?:

když chceš provést třeba STK musíš mít platnou revizi protokol emise a pak ti udělají STk, pokud tam přijdeš s nějakou vraženou složkou tak tě vyrazí ven, tak to fachčí snad všude nebo kdo jezdíte s LPG máte jné zkušenosti?


já teda nevím jasmid, jetli ti někdo udělá něco a pak tě skásne to tě fěkt asi opije rohlíkem každý


já jsem revizní technik na LPG, přijede borec provedu revizi zařízení podle předpisu abych na něco nezapoměl, vyměním opravím, vystavím doklad na peníze a revizní protokol nachystám staré díly na ukázku a zdar a tak to fachčí 15 let i v mém okolí ve bzenci a hodoníně

prostě žádná revize není bez revizního protokolu to je jedna bába povídala a koukala popřípadě myslela :D miloš


10.7.09, 12:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: TOHLE NENÍ REKLAMA, ALE PŘEDÁNÍ ZKUŠENOSTI
jansmid píše:
Opravdu tuhle zkušenost (nejen požár auta, ale vůbec jednání firmy AUTOMANIA) nikomu nepřeji.



jasmid a odpověz prosím na tuto otázku:

proč provozuješ alternativní pohon na svém automobilu a nemáš platný revizní protokol dík miloš


10.7.09, 12:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz