|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Opakovaný start po udušení motoru.
Autor |
Zpráva |
Standa
|
Opakovaný start po udušení motoru.
U Felicie 1,3 / 50 kWjsem si všiml, že pokud z nějakého důvodu udusím motor (například při rozjezdu), pak po následujícím startu jde motor chvíli nějak měkce a nepravidelně a neochotně reaguje na přidání plynu. Do normálního stavu přejde až po protočení na vyšší otáčky. Tento jev je u studeného i teplého motoru. Normální starty (i při -24°C) jsou vždy bez problémů na první otočení klíčkem.
Má to nějaký logický systémový důvod nebo je to příznak nějaké začínající vady, dříve jsem si toho nějak nevšiml.
Dík za sdělení svých zkušeností a názorů.
|
20.3.06, 11:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Opakovaný start po udušení motoru.
Standa píše: U Felicie 1,3 / 50 kWjsem si všiml, že pokud z nějakého důvodu udusím motor (například při rozjezdu), pak po následujícím startu jde motor chvíli nějak měkce a nepravidelně a neochotně reaguje na přidání plynu. Do normálního stavu přejde až po protočení na vyšší otáčky. Tento jev je u studeného i teplého motoru. Normální starty (i při -24°C) jsou vždy bez problémů na první otočení klíčkem. Má to nějaký logický systémový důvod nebo je to příznak nějaké začínající vady, dříve jsem si toho nějak nevšiml. Dík za sdělení svých zkušeností a názorů.
nemyslím že je to závada, keď motor zadusíš, lepšie povedané zahltíš palivom trvá mu kým sa nahromadené palivo vyfúkne von..., len pozor takto sa ničia katalyzátory, ak palivo prejde valcom bez spálenia a zhorí v kat. od horúcich plynov katalyzátor sa zväčša poskodí... preto dbať na stav sviečok....
|
20.3.06, 12:12 |
|
|
bobeš
|
Mě u stejného auta, když zadusím motor což se povede hlavně když je to studený a má menší výkon a chci ho znovu nastartovat tak se mu ani nechce. Musím chvíli počkat(asi 2 min) a stejně musím dost točit než chytne. Myslím ,že je to fakt uchlastaný. S tím divným chodem do prvního protočení je to stejné jako u tebe.Jinak to jezdí, tak to dál neřeším.
|
20.3.06, 21:46 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Pokud motor nějakým záhadným způsobem uchlastáte, je nutné při startu sešlápnout plyn až na podlahu a držet, dokut to nechytí. Musí se odvětrat, jinak nenaskočí. Ale vstřikový motor normálně uchlastat nejde, pokud je v pořádku zapalování. Každopádně vytočení do vyšších otáček pomůže prakticky vždy u všech motorů.
_________________ J.
|
21.3.06, 18:47 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Jiří Čech píše: Pokud motor nějakým záhadným způsobem uchlastáte, je nutné při startu sešlápnout plyn až na podlahu a držet, dokut to nechytí. Musí se odvětrat, jinak nenaskočí. Ale vstřikový motor normálně uchlastat nejde, pokud je v pořádku zapalování. Každopádně vytočení do vyšších otáček pomůže prakticky vždy u všech motorů. Mne to felcka robila tiez. Pomohla vymena snimaca teploty motora.
|
22.3.06, 13:13 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Ano, v tomto případě se dá uchlastat teplý motor, ale studený určitě ne, tam bude dříve nedostatek paliva, než přebytek...
_________________ J.
|
22.3.06, 18:29 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|