Autor |
Zpráva |
venda
Příspěvky: 756
|
Je někde v půli tunelu, asi tak u páky ruční brzdy. A co se týče drhnutí, je dobré vzít si někoho k ruce, aby se koukal co dělá páčka na karburátoru při pomalém sešlapování pedálu.
Je dobré vytáhnout strunu, uvolnit bowden u karburátoru injekční stříkačkou nacpat řídký olej a nechat protéct. Pak nasunout strunu, zakvedlat, vyndat očistit. A musí to chodit jako po másle.
|
12.7.09, 16:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Konec bowdenu je pod víčkem co je pod kobercem v úrovni držadla páky ruční brzdy. Je tam zajištěn ségrovkou jako u karburátoru. Lanko si kup v cyklopotřebách, prodávají v metráži, vem to silnější co se používá k brzdám, 4m musí postačit.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.7.09, 17:04 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Ok, jeste to zkouknu, v cem je problem... Diky moc za rady, hned jak neco zjistim dam vedet...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
12.7.09, 17:44 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Zdar, takze... Dnes jsem se do toho pustil znova a zjistil jsem, ze struna v bowdenu drhne. Je ted otazka, zda je to tim, ze struna neni rovna ale v nekolika mistech ohla nebo je poskozen bowden... Mam do toho zkusit s tim lankem? Meril jsem struna a ma v prumeru 1,2mm takze lanko koupim 1mm... Co vy na to?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
14.7.09, 17:44 |
|
|
pietro
Příspěvky: 26 Bydliště: Spišská Nová Ves
|
Ja by som bol za to (kedže si našiel príčinu v oknutom drote), aby si dal drôt namiesto lanka - lanko sa skôr pokrčí (v smere tlačenia - aj ked ho ťahá pružina na krb.), drôt ťahá/tlačí rovnako.
|
14.7.09, 17:50 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Tak jsem koupil 2mm tluste lanko, 4m lehce pres potrebu. Nainstaloval a nemohu si stezovat, jde to pekne... Problem vyresen.
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
16.7.09, 21:28 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
mam jiný řešení
je to kopie "moderního" ovádání klapek
je to jenom prototyp, ale funguje to
ale je potřeba mít lanko místo struny
a má to taky výhodu... tvarem toho plechu se dá ovlivnit reakce na plyn (může jemějc reágovat při málo plynu, a prudčejc při hodně plynu, nebo naopak )
ps. omluvte kvalitu fotek... bylo už šero, a je to focený jenom mobilem...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
17.7.09, 19:39 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
No docela zajimavy... A proc to?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
20.7.09, 13:17 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
jinak se tam rozkádaj síly, a plyn po namontování tohodle nesmyslu přestal skákat
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
20.7.09, 15:17 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
URU píše: jinak se tam rozkádaj síly, a plyn po namontování tohodle nesmyslu přestal skákat
Zajimavy... Taky sem premyslel o necem takovem ale rekl jsem is, ze to asi nepomuze a ejhle. Ja si nemuzu na to 2mm stezovat. Jde to krasne. Konecne mam plynule zrychlovani misto hup, cuk a vystrel kupredu
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
20.7.09, 17:52 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Majlanky píše: taky sem premyslel o necem takovem ale rekl jsem is, ze to asi nepomuze a ejhle. já si řikal to samí taky, ale tohle vymyslel taťka, a že prej to pomůže... tak jsem to vyzkoušel... Majlanky píše: Ja si nemuzu na to 2mm stezovat. Jde to krasne. Konecne mam plynule zrychlovani misto hup, cuk a vystrel kupredu
to 2mm lanko mam v plánu vyzkoušet taky a to hup, cuk a výstřel kupředu znam taky... teda bez toho posledního, místo toho byl jenom náznak...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
20.7.09, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|