Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 10:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 problem pri radeni z 3. do 4. kvaltu 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek problem pri radeni z 3. do 4. kvaltu
ked chcem preradovat z 3 do 4 tak sa mi paka zasekne v neutrali (ako ked chcete preradit z 5 do R) a musim ist s pakou trochu doprava, resp doprava a dolava pobehat, aby mi to tam vliezlo. nerobi to stale, o to tazsie sa to popisuje....
ale ked to nerobi toto, tak z 3. do 4. akoby to vstrede ruplo.
zuby neratam, kvalty neidu tazko akurat toto ma sere :?
hlavne ked sa chcem rychlo rozbehnut a mi zastane paka v neutrali :evil: si pripadam ako zaciatocnik

pls help :(

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.1.07, 21:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vyměn silony pod pákou a co čep na tyči od převodovky máš tam všude vůli miloš


9.1.07, 21:17
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
dik :D vymenim

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


9.1.07, 21:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud to máš hodně vůli na tyči co vede z převodovky, tak tu trubku co navlékáš na tyč podélně rozrež a stáhni pevnostním šroubem 10.9, někdo to du už fotil, udělal jsem to v jednom případě a je to OK dobrý nápad je to dole v příspěvku jak odpojit táhlo od převodovky miloš


10.1.07, 20:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No já nevim, aby to nebyl nějakej synchron...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.1.07, 21:09
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Nepér píše:
No já nevim, aby to nebyl nějakej synchron...


:( aj ja uvidime....

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


10.1.07, 21:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
a dvojka ide bez problémov?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.1.07, 14:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
skontroluj či tam máš dosť oleja, ak áno tak to sú tie synchróny, ale ak to bude vonku je na uvážení generálkovať celú prevodovku...

olej musíš vypustiť a napustiť, jedine tak zistíš či je ho tam dosť, malo by tam byť 2,4 - 2,5 litra...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.1.07, 14:32
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
skontroluj či tam máš dosť oleja, ak áno tak to sú tie synchróny, ale ak to bude vonku je na uvážení generálkovať celú prevodovku...

olej musíš vypustiť a napustiť, jedine tak zistíš či je ho tam dosť, malo by tam byť 2,4 - 2,5 litra...


ja som uz nad GO prevodovky uvazoval ale v servise mi povedali ze kym to ide tak to nemam riesit. a ked uz tak dat tam celu prevodovku novu. velmi tazko sa zistuje co je opotrebovane (vraj)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


21.1.07, 14:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
kúp celú prevodovku, tak okolo 2000tis kúpiš, ale pozor, ak si ju budeš môcť odskúšať je to iba plus...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.1.07, 14:58
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ferrari píše:
a dvojka ide bez problémov?


2ka no problem. lenze ide o ten pohyb z 3 do 4, nie hodit tam konkretny kvalt.
z neutralu nie je problem ani 3 a 4

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


23.1.07, 17:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
deekay píše:
ferrari píše:
a dvojka ide bez problémov?


2ka no problem. lenze ide o ten pohyb z 3 do 4, nie hodit tam konkretny kvalt.
z neutralu nie je problem ani 3 a 4


Potom jsou na vině ty pouzdra, co psal Miloš, a né převodovka... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


23.1.07, 18:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Bukaj píše:
deekay píše:
ferrari píše:
a dvojka ide bez problémov?


2ka no problem. lenze ide o ten pohyb z 3 do 4, nie hodit tam konkretny kvalt.
z neutralu nie je problem ani 3 a 4


Potom jsou na vině ty pouzdra, co psal Miloš, a né převodovka... :wink:


Ak sú to tie puzdá, kt. myslím, tak to kukni zodpodu a nikto nech to radí...veľké vôle uvidíš voľným okom...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.1.07, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 322
Příspěvek 
když už sme u generálky převodovky tak jenom práce by stála víc než jetá převodovka. Převodovka z fáva ve slušnym stavu se dá do litru sehnat bez problémů jak sem tak zjišťoval, ta moje byla zoufalá ale šikovný ruce se na ní podepsali a už se s tim dá jezdit :wink:

_________________
Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo :(
Audi A4 B5 1,8T :)


27.1.07, 11:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Ritchma píše:
když už sme u generálky převodovky tak jenom práce by stála víc než jetá převodovka. Převodovka z fáva ve slušnym stavu se dá do litru sehnat bez problémů jak sem tak zjišťoval, ta moje byla zoufalá ale šikovný ruce se na ní podepsali a už se s tim dá jezdit :wink:



Já kupuju každý rok převodovku za 1000kč do toho mýho upravenýho,ale předtím než sem to auto vlastnil(bylo to rodiný vozidlo) tak sme nechávaly dělat GO převodovky ve škodováckým servisu.Problém byl v tom že hučilo ložisko.Tak tam vyměnily ložiska,gufera,synchra a vymezily vůly.Cena materiálu + práce =6800kč...... :shock:


27.1.07, 12:15
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz