Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.11.24, 14:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Přidřený motor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Příspěvek Přidřený motor
Vážení,
měl bych dotaz - jel jsem do Chorvatska se š120 a vše probíhalo v pohodě. Až na Krku se objevila problikávající kontrolka oleje. Měřili jsme to a protože bylo oleje dost, považovali jsme to za problém s čidlem. Druhý den vše přestalo. Návrat probíhal v pohodě. Všechny ty krutý stoupáky to zvládlo na výbornou, ale chybou asi byly naše nedostatečný a málo častý pauzy. První byla asi po 200-250 km po asi 5hod.jízdy (na cca 20-30 min.) a ta další tak na stejnou dobu asi po 200km. Další pauzu jsme udělali až v Brně, kdy auto zdechlo, čili tak po cca 250-280km. Problém s problikávající kontrolkou oleje se vyskytl do této chvíle jen výjimečně. Nyní se po přeměření ukázalo, že oleje bylo pod rysku (zhruba na úrovni,kde končí plochá část měrky). Auto už nechtělo naskočit a kontrolka trvale svítila. Dolili jsme olej a auto naskočilo a znělo jako dřív. Když jsme se však rozjeli, strašně to uvnitř motoru klapalo a kontrolka svítila přerušovaně. Jeli jsme ku Praze (po vedlejších) s podtočeným motorem, který jsme nechávali jen v těch otáčkách, kdy nebylo slyšet zvlověstné klapání a tření kovu o kov. Na Vysočině začly ohromný problémy a několik km za Třebíčí jsme dojeli. Zvuky byly čím dál horší a zdálo se, že už se to kouše. Auto jsme opustili někde ve vsi a teď řešim co dál - jestli odtah cca 150km k Praze nebo nechat to opravit u nějakého místního opraváře nebo co. Oleje je v motoru dost, možná až moc. Problém podle mě snad jakási pumpa, která nepracuje tak, aby dodávala olej tam kam má. Čerstvě po dolití oleje to jelo a kontrolka nesvítila. Jakmile ale asi steče olej, už ho nic nevypumpuje nahoru a auto se zadírá. Co byste mi poradili? Když jsme asi po 2 hod. čekání na odvoz natočili motor (jen tak cvičně), v pohodě na volnoběh šlapal jako dřív a kontrolka oleje nesvítila. Nevíte někdo jak mám nejlépe postupovat? Dá se snad oprava vyřešit na místě a je to vůbec tím čerpadlem? Není možné, že auto jen potřebovalo další dlouhý oddech a teď už pojede?
Díky moc za rady


27.7.09, 15:23
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Zahoď motor a sežeň novej. Oprava je nerentabilní, pokud už zaklepalo. Dojet se s tím dá, ale je to běh na dlouho. Motor natoč, jeď a až začne klepat, tak zdechni, nech vychladnout atd. V těchhle teplotách to bude ale asi nejdelších 150 km v životě, radši si domluv nějakýho kamoše, co tě odtahne. Odtahovka bude stát víc, než druhý auto.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


27.7.09, 17:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jeden motor mam :D v pořádku :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.7.09, 18:36
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To ty pises furt vsude ze neco mas, ale jak mu to pomoze ted? :idea:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


27.7.09, 19:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tim že to opraví jedině výměnou

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


27.7.09, 19:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek motor
já mám ještě pořád ten 105tkový ve výborném stavu, pokud by byl zájem


28.7.09, 09:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Příspěvek 
Dík za vaše rady a názory.Dneska pro to jedu. Až to odtáhnem (na valníku k tomu určeným za dodávkou), doma tomu nejspíš vyměnim motor. Ten už jsem si sehnal od kámoše. Napadá mě, jestli chyba nemohla nastat v tom, že jsem tankoval Natural 95 a aditivum nahrazující olovo se dobře nesmíchalo s benzínem. V tom bych taky viděl vysvětlení


28.7.09, 14:17
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
To si myslim že problém nebude. Aditivum tam neni pro to aby mazalo nebo podobně... To jenom chrání ventilový sedla na litinový hlavě.


28.7.09, 14:25
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jestli ti to zaklepalo, tak na tom má vinu pouze zub času.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


28.7.09, 18:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz