Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 20:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 128 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další
 Max Rychlost 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Když se bavíme o tom 16 ti ventilu 1,4.Víte,že je to vlastně motor favorit,s pětkrát uloženou klikaticí,co zdědila po speciálech Škoda 130LR/B skup.H a rally??! v nějakejch koncích osmdesátých let???Motor Favorit vlastně vznikl za účelem nahrazení litinovýho osmikanálu z RSy.LRa to v roce 1984 rozbalila a zlikvidovala i Škodu 160 s motorem LADA a to třikrát uložená.Pětkrát později pro spolehlivost. :wink: A to byla jen zkouška.Jj.Já stále budu tvrdit,že ti kluci z Česany,co tam bývali kdysi od těch 50-60tých let do těch osmdesátých-devadesátých,byli neskuteční borci....Nádhera.Tak pro představu,že není už co vymýšlet.Ta doba byla nádherná v motorismu a v nadšení...dyť kolik konkurence bylo za hranicema našeho státu,a stejně sme jim zatápěli,že se sem pořád rádi vraceli,co dokážeme s těch malooběmů dostat...A na velkym objemu to není umění, v ničem.A není to vše...Jde to úměrně s násobky ztrát z hmotnosti a velikosti!Když tak už motor z Lavočky...nebo za Spitfira,ať to má zvuk a říz :D :D Např.Závody v padesátých letech..TATRA versus ŠKODA 1100...kdo vyhrál???ta druhá.A to doháněli objem kompresorem a ta Tatra stejně měla pořád o moc větší.Tak že objem není jen objem :wink: ...proto ten obdiv našim konstruktérům a nadšencům...Které taky už jako malé kluky zajímalo kolik to auto "udělá" ... :wink:


22.1.07, 22:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek Re: Max Rychlost
Waclav píše:
Jakou nejvyšší rychlostí jste jely autem a kolik jste vytáhly ze své káry :lol:




S mým fávem....je sekci garáž....







www.nahraj.cz/uploads/329305788/6ub/Cesta_po_D1.jpg

:D


23.1.07, 00:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, tak já to někdy taky zkusím, snad se při tom nevysekám, nejsem si jistej, jestli je to auto konstruováný na cokoliv nad 130, i když mán v TP 150 :) . Ale z Liberce do Turnova je takovej hezkej dálniční kopeček... Do kopce tam musím dávat za 4, když jsem naloženej :) Jednou jsem tam z kopce jel asi 160 podle toho bramborometru na palubce... no, tak to vlastně už nemusím pokoušet... :wink: vono se s tím stejně nedá jet pořád takhle rychle, pak to žere 12litrů :!: 110-120 je taková optimální rychlost po rovině...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.1.07, 10:57
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Když se bavíme o tom 16 ti ventilu 1,4.Víte,že je to vlastně motor favorit,s pětkrát uloženou klikaticí,co zdědila po speciálech Škoda 130LR/B skup.H a rally??! v nějakejch koncích osmdesátých let???Motor Favorit vlastně vznikl za účelem nahrazení litinovýho osmikanálu z RSy.LRa to v roce 1984 rozbalila a zlikvidovala i Škodu 160 s motorem LADA a to třikrát uložená.Pětkrát později pro spolehlivost. :wink: A to byla jen zkouška.Jj.Já stále budu tvrdit,že ti kluci z Česany,co tam bývali kdysi od těch 50-60tých let do těch osmdesátých-devadesátých,byli neskuteční borci....Nádhera.Tak pro představu,že není už co vymýšlet.Ta doba byla nádherná v motorismu a v nadšení...dyť kolik konkurence bylo za hranicema našeho státu,a stejně sme jim zatápěli,že se sem pořád rádi vraceli,co dokážeme s těch malooběmů dostat...A na velkym objemu to není umění, v ničem.A není to vše...Jde to úměrně s násobky ztrát z hmotnosti a velikosti!Když tak už motor z Lavočky...nebo za Spitfira,ať to má zvuk a říz :D :D Např.Závody v padesátých letech..TATRA versus ŠKODA 1100...kdo vyhrál???ta druhá.A to doháněli objem kompresorem a ta Tatra stejně měla pořád o moc větší.Tak že objem není jen objem :wink: ...proto ten obdiv našim konstruktérům a nadšencům...Které taky už jako malé kluky zajímalo kolik to auto "udělá" ... :wink:

Máš pravdu, svým způsobem to byla hezká doba, ale kvůli komoušům to bylo bohužel jen pro někoho... ale i tak... borci to rozhodně byli.
Jinak ale si nemyslim, že 16V 1,4 ve Fabiích je motor vycházející evolučně z motoru fáčka/feldy. Kdepak, to je komplet celý konstrukce VW, ten motor vypadá úplně jinak než škodovácká klasika (ta se dávala do fabií pod označením 1,4 MPI a měla jen zvětšený objem, ale stále to byl 3x uloženej 8miventil). Tím netvrdím, že škodovka neměla vlastní 16V motor, jen tvrdím, že ve fabii je komplet VW motor.


23.1.07, 13:09
Profil
Online
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12112
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Ritchma píše:
A kolik ste nejvíc dali na okresce :?: Já sem lehce omezenej maximálkou auta :lol: :lol: (okreskou myslim prostě dva pruhy jeden tam druhej zpět ne nějaký široký)


190km/h na silnici c.126 (KH), 165km/h na silnici co asi nema cislo Vysoka - Zandov (KH)... pri tech 165km/h mne omezovala maximalka - Fiat Tipo 1.4 51kW

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.1.07, 13:44
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Kybergreg píše:
patrik-hp píše:
Když se bavíme o tom 16 ti ventilu 1,4.Víte,že je to vlastně motor favorit,s pětkrát uloženou klikaticí,co zdědila po speciálech Škoda 130LR/B skup.H a rally??! v nějakejch koncích osmdesátých let???Motor Favorit vlastně vznikl za účelem nahrazení litinovýho osmikanálu z RSy.LRa to v roce 1984 rozbalila a zlikvidovala i Škodu 160 s motorem LADA a to třikrát uložená.Pětkrát později pro spolehlivost. :wink: A to byla jen zkouška.Jj.Já stále budu tvrdit,že ti kluci z Česany,co tam bývali kdysi od těch 50-60tých let do těch osmdesátých-devadesátých,byli neskuteční borci....Nádhera.Tak pro představu,že není už co vymýšlet.Ta doba byla nádherná v motorismu a v nadšení...dyť kolik konkurence bylo za hranicema našeho státu,a stejně sme jim zatápěli,že se sem pořád rádi vraceli,co dokážeme s těch malooběmů dostat...A na velkym objemu to není umění, v ničem.A není to vše...Jde to úměrně s násobky ztrát z hmotnosti a velikosti!Když tak už motor z Lavočky...nebo za Spitfira,ať to má zvuk a říz :D :D Např.Závody v padesátých letech..TATRA versus ŠKODA 1100...kdo vyhrál???ta druhá.A to doháněli objem kompresorem a ta Tatra stejně měla pořád o moc větší.Tak že objem není jen objem :wink: ...proto ten obdiv našim konstruktérům a nadšencům...Které taky už jako malé kluky zajímalo kolik to auto "udělá" ... :wink:

Máš pravdu, svým způsobem to byla hezká doba, ale kvůli komoušům to bylo bohužel jen pro někoho... ale i tak... borci to rozhodně byli.
Jinak ale si nemyslim, že 16V 1,4 ve Fabiích je motor vycházející evolučně z motoru fáčka/feldy. Kdepak, to je komplet celý konstrukce VW, ten motor vypadá úplně jinak než škodovácká klasika (ta se dávala do fabií pod označením 1,4 MPI a měla jen zvětšený objem, ale stále to byl 3x uloženej 8miventil). Tím netvrdím, že škodovka neměla vlastní 16V motor, jen tvrdím, že ve fabii je komplet VW motor.


Jj.Až ho uvidíš rozebraný a i vyndaný a kolikrát na očích,tak v tom uvidíš rysy čistě háčkový. :wink: To že je tam přelitá pumpa a nějaký ty nálitky to je detajl.Ale je to naprosto shodný....Ale nechci nikoho přesvědčovat ...Každý ať si udělá obrázek...Ta hlava je moderněji myšlená a nevím jestli je to přesně ta,co vymýšlel pan Milan Žid ve vývoji pro závody,ale ten spodek je Skup.H. :wink: A když už o těch motorech a těch vynálezech .Ta 100 1,6tka je motor taky náš.Byly prý vyrobeny dva kusy v Česaně,který si zbalili němci k sobě a vydali ho jako jejich.Ale to vím z doslechu.Němci taky znali pouze litinu do tý doby,co narazili na slévače v čechách,kteří je naučili odlévat bloky z hliníku.. :D :wink:Tu svjí 1,6tku s tou ať se jdou vyfotit.Ale raději to chce navštívit museum a pořád si nemyslet,jak jsou němci dobří :wink: Jsou dobří v podpoře vývoje.Ale mají nad tím stejnej vliv,jako kdysi sovětští představitelé...A proč by né?vždy ten silnější měl a má právo si diktovat..A to platí a bude platit stále.Zákon buše :D :wink:


23.1.07, 22:17
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Nepér píše:
No, tak já to někdy taky zkusím, snad se při tom nevysekám, nejsem si jistej, jestli je to auto konstruováný na cokoliv nad 130, i když mán v TP 150 :) . Ale z Liberce do Turnova je takovej hezkej dálniční kopeček... Do kopce tam musím dávat za 4, když jsem naloženej :) Jednou jsem tam z kopce jel asi 160 podle toho bramborometru na palubce... no, tak to vlastně už nemusím pokoušet... :wink: vono se s tím stejně nedá jet pořád takhle rychle, pak to žere 12litrů :!: 110-120 je taková optimální rychlost po rovině...


No to je kopec jako blázen.A je zakončenej pravou kosou nee???Tam se musí zpomalit,nemýlím-li se.Nebo už je to volný? :)tam se ti to rozjede. :shock: :D Ale lepší je se zaměřit asi na rovinky podle mého.Přece jenom ten kopec je na ty brzdy nepřítel.Na rovince se lépe brzdí :D :wink:


23.1.07, 22:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nevím, já vždycky odbočoval na Prahu, tak jsem musel začít zpomalovat s předstihem, abych tu odbočku nepřejel...
Bylo to už dávno, teď je to okolo Turnova vůbec nějaký překopaný...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.1.07, 23:50
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
jo já už vím :idea: :idea: :D :wink: ty myslíš u Sychrova dolů k Turnovu?Jj.Já myslel od Liberce kousek od něj.To je sešup jak sjezdovka :D :wink: tak to jó...tam je to takový pružný ano.. :D


24.1.07, 18:28
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
takovej sešup, na konci je 40, taky jsem to skoro nedobrzdil a nakonec to vyšlo 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


24.1.07, 20:32
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
spartra píše:
takovej sešup, na konci je 40, taky jsem to skoro nedobrzdil a nakonec to vyšlo 8)


:D :D :D Ano. :D Je to tam zpomalující se do zatáčky.Asi aby sebevrzi neměli šanci :D


25.1.07, 22:33
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
aktualizuji svuj prispevek.... rano v 7:30 155 km/h (skutecnych) na natural 95... silnice byla sucha... 6km pred plzni :-) dekuji lidem v modrem VW polo za podporu :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.1.07, 10:18
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
patrik-hp píše:
spartra píše:
takovej sešup, na konci je 40, taky jsem to skoro nedobrzdil a nakonec to vyšlo 8)


:D :D :D Ano. :D Je to tam zpomalující se do zatáčky.Asi aby sebevrzi neměli šanci :D


sem si říkal jak to jede z kopečka 160, pak jsem viděl 40, si říkám proč tam je z kopečka, sem to už viděl bledě, skoro jsme brousili svodidla :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


26.1.07, 14:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
cusw ja jel s obyc fackem po rovine 165 km/h a slo dal jenze uz nebyl prostor mam to podle GPS a tachometru a oba ukazuji stejne:-)


26.1.07, 22:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Já jel nejvíc v Porsche 944 (nebo 924 :? ) uýž nevim, ale spíš 944. Bylo to 268 km/h. Pak jsem se vezl v Audi DTM, ale tam jsem byl tak ukurtovanej, že jsem fakt neviděl kolik tam je. Ale bylo to fakt hustý. :shock:

Mojí 105 jsem jel 120 Km/h :lol: To bylo na tacháči. Ale podle radaru mi jde o 10 km/h navíc. Takže 110. Pak už jsem fakt nechtěl :roll:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


5.2.07, 22:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 128 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz