|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
voda vs olej pomoc
nazdarek lidicky uz hodnekrat jste me tu pomohly a jak vam za to velmi moc dekuji aůe ted mam sileny problem a bojim se nejhorsiho coz bude nejspise asi jedina vec ktertou budu moct udelat a to vymenu motoru.ale abych se dostal k jadu veci jel jsem a z nice nic se mi rosvitila kontrolka oleje tak zastavim doleju olej vsecno v poradku chvilku jsem pockal skontroloval hladinu a po 15km z niceho nic vylitne vicko od oleje pod kapotou plno oleje a strasnu hulam a kdyz jsem zastavil a nechal se odtahnout tak druhy den jsem koukal ze nemam vodu v nadobce tak jsem ji nalil a kdyz se hladina ustalila tak jsem si zakouril a kdyz jsem zkusil nastartivat tak vsechen olej letel pres vicko a slo to az pres nasavani vzduchu a pres filtr a kdyz jsem vypnul hned motor abych se podival kolik tam je oleje tak jsem zjistil ze po vytahnuti merky mi vytekal solidnim proudem olej s vodou a v nadobce s vodou bylo sucho a kdyz jsem tedy dolival vodu tak ta se mi stale stracela tak mi mi nekudy leti voda do olejove vany a do motoru a ventylovym vykem ven a merkou taky ven muzete mi prosim poradit nebo je to vazne na vymenu celeho motoru dekuji predem vsem za rady
|
1.8.09, 17:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
na výměnu motoru to být nemusí, očividně se ti míchá voda s olejem a kompresní tlaky utíkají kam nemají - první věc po které bych šel tak je těsnění pod hlavou, může být někde propálený nebo sežraný, a propojovat kanál na vodu s kanálem na olej a se spalovákem. Dál bych nechal orovnat hlavu na magnetce (nebo aspoň prověřil jestli je rovná) a nechal ji otlakovat jestli není prasklá. Pak bych zkontroloval přesahy vložek, jestli nejsou utopený. Řekl bych, že jedna z těch věcí to určitě bude, prasklý blok ja závada hodně nepravděpodobná...otázka je, jestli se ti s tím chce dělat, výměna motoru je taky jedním z možných řešení a je jenom na tobě, co je pro tebe jednodušší, jestli se v tom pohrabat a mít to pak v pořádku nebo sakum prdum za odpoledne vyměnit motor a jezdit s jiným kde nemáš jistotu co se s ním dělo a v jakým je stavu...
Důležitá informace, kterou jsi nepodal, je co je to za typ motoru a auta, jak dlouho tam byla chladící kapalina, jestli někdy vůbec a kdy bylo měněný těsnění pod hlavou a jestli to předtím nebylo uvařený. Co má ten motor za sebou a jak se s ním zacházelo? Nejlíp když se ti na to podívá někdo rozumnej, těžko radit na dálku, každopádně hlavu dolů a bacha na mechaniky ze servisů co neuměj makat a jenom by brali prachy...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.8.09, 17:31 |
|
|
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
tak co se tyka jizdy tak motor byl jetej velmi klidnim ridicem zadne souteze zadne honicky nebo zbesila jizda spi takova ta predvadeci jida pekne v klidu a v pohode co se tyka vymeny tesneni pod hlavou tak to uz tam je min 2rokem ponevac auto jezdi poze v teplem pocasi a suchu uvarene nikdy nebylo pardon myslim ze jsem jednou varil ale jak mile jsem varil tak hned jsem dolil kapalinu a vsechno se snazil vycistit zkontrolovat atd co se tyka oleje tak momental ne nevim kouknu se doma na lahev je to ve vozidle favorit zaklad rv.92 co se tyka motoru tak je tam snizena hlava upravene sani kardurator Lekr ostra vacna lesteny kanaly a pokud bych chtel memnit motor tak co je lepsi z vrchu a nebo ze spoda ho vyndavat??
|
1.8.09, 17:48 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
tak vzhledem k tomu co tam mas za upravy tak bych rekl ze fouklo tesneni nebo bude mozna prdla hlava, zalezi jak moc je snizena, kdyz se to prezene je to pak na tyhle zavady nachylnejsi. Fako sem nikdy nedelal ale asi bych se o to pokusil spodem. Jinak pokud to nechces menit a jenom budes sundavat hlavu urcite to pujde lip s motorem na aute teda pokud nemas montazni stojan.
Vzhledem co tam mas za upravy tak bych se spis pokusil to opravit nez menit, otazka je kolik na to mas casu a jestli muzes nejakou dobu fungovat bez auta...
Aby se utopily vlozky, vetsinou se po tom co si to brutalne uvaril zdeformoval blok. Premeril bych ty presahy vlozek urcite ale nemyslim ze budou spatny. Jinak kdyz sundas palici existuje dost firem co delaji repase motoru, kde ti ju odtlakujou jestli neni praskla, zaroven ti ji i zarovnaji i kdyz je na povazenou, pokud je sebrana hodne aby se zavada neopakovala, jestli nedat druhou hlavu s normalnim kompresnim pomerem...
pro cloveka co trochu montuje myslim celkem neni problem, precist si prislusnou kapitolu v servisni prirucce a jit na to...nebal bych se toho, motor muzes vymenit vzdycky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.8.09, 18:13 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
jo co se tyce oleje, to je celkem jedno, zajimala me kapalina chladici, jak dlouho tam byla, pokud je moc stara, stava se, ze rozezere tesneni proto jsou predepsane vymeny vyrobcem...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.8.09, 18:15 |
|
|
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
tak co se tyka kapaliny tak jsem ji vzdy vypoustel a pres zimu a jaro byla vypustena a pred prvni jizdou jsem ji zase nalival samozrejme novou no zkusim sundat tedy hlavu vymenim tesneni a potom ji tedy necham pretlakovat a uvidime pote bych se chtel zeptat ohledne uprav i kdyz urcite uz tu tema bylo muzu dal na klasickou fackovou prevodovku motor z felicie 1,6 turbo??ponevac pokud bude tento motor v haji tak bych tam se pokusil nacpat tento motor
|
1.8.09, 18:27 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Stroff píše: motor z felicie 1,6 turbo??
Asi mi chybí informace, nebo vzdělání. Něco takovéhleho se vyrábělo?
|
1.8.09, 19:21 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Stroff píše: motor z felicie 1,6 turbo??
Tak podivej se, muzes tam dat cokoliv, je to jenom otazka vule, jak moc to chces
od toho se odviji kolik do toho chces investovat
co se tyce oturbenyho motoru z filcky 1.6, kontaktuj zdejsiho uzivatele "tuningkiller", mel ten motor v rapidu, treba ti povi vic...
jinak pokud chces ciste jezdit, mit spolehlivy vuz a minimum problemu, nemuzu ti doporucit nic jineho nez serii...pokud chces zavodit, vyjde te nejlevneji poridit si silnejsi auto...
pokud se v tom chces porad hrabat a utopit v tom hromadu penez, budiz, asi je to tvoje srdecni zalezitost, proc ne...ale zamysli se, jestli jsi schopen delat neco, na co je ve fabrice tym vysokoskolsky vzdelanych odborniku v oboru a ne jen tak ledajakych...slapat si vlastni cesticku nemusi byt vubec jednoduchy, sam bych sel asi nejlip cestou znamych uprav z rallye/favorit cupu nebo neceho takovyho co se jezdilo...ne vymejslet kraviny s vykonnym motorem kterej nestiha ani podvozek ani brzdy...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.8.09, 21:17 |
|
|
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
CROWACK píše: Stroff píše: motor z felicie 1,6 turbo?? Tak podivej se, muzes tam dat cokoliv, je to jenom otazka vule, jak moc to chces od toho se odviji kolik do toho chces investovat co se tyce oturbenyho motoru z filcky 1.6, kontaktuj zdejsiho uzivatele "tuningkiller", mel ten motor v rapidu, treba ti povi vic... jinak pokud chces ciste jezdit, mit spolehlivy vuz a minimum problemu, nemuzu ti doporucit nic jineho nez serii...pokud chces zavodit, vyjde te nejlevneji poridit si silnejsi auto... pokud se v tom chces porad hrabat a utopit v tom hromadu penez, budiz, asi je to tvoje srdecni zalezitost, proc ne...ale zamysli se, jestli jsi schopen delat neco, na co je ve fabrice tym vysokoskolsky vzdelanych odborniku v oboru a ne jen tak ledajakych...slapat si vlastni cesticku nemusi byt vubec jednoduchy, sam bych sel asi nejlip cestou znamych uprav z rallye/favorit cupu nebo neceho takovyho co se jezdilo...ne vymejslet kraviny s vykonnym motorem kterej nestiha ani podvozek ani brzdy...
no necom na tom bude i kdyz kdyz to vezmu z druhe strany tqak serie u facka taky neni spatna a ono kdyz se komplet celi motor rozebete vsechno se poradne vycisti vylesti a treba se to hodi do chromu nebo do vxysokeho lesaku pripadne neco hodit do barvi ta to take neni k zahozeni a mozna ze i clovek by se na to rad podival no ale to je zatim jeste dalet ted momentalne rozdelavam komplet motor a vcera jsem chtel sundat hlabvu a ne a ne a ne povolit sdrouby to by me zajimalo cim ja jsem to minule utahoval ze nejdou ted povolit to je masakr
|
3.8.09, 04:55 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
předně zkontroluj hadici od víka ventilů (pod víčkem) k filtru sání...
otec měl podobné problémy, byla to jen ucpaná tahle hadice, jak motor trochu fouká, nemá to kam jít až to někde něco vyrazí, podle toho co dřív povolí (víko oleje, těsnění pod víkem vačky na boku motoru, těsnění pod víkem ventilů)...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
3.8.09, 12:03 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Pech. píše: předně zkontroluj hadici od víka ventilů (pod víčkem) k filtru sání...
otec měl podobné problémy, byla to jen ucpaná tahle hadice, jak motor trochu fouká, nemá to kam jít až to někde něco vyrazí, podle toho co dřív povolí (víko oleje, těsnění pod víkem vačky na boku motoru, těsnění pod víkem ventilů)...
to sice jo, ale když tu hadici ucpeš, tak ti nemizí voda z nádobky (a nejde do oleje)...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.8.09, 14:03 |
|
|
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
no tak jelikoz jsem neprisel na to jak jsem vlozit foto tak je mi velmi lito ale velmi rad bychs e s vami o to podelal hlavne bych se velmi rad zeptal nastal dalsi problem pri sundani hlavy z motoru tak mi zespod z hlavy vypadla takova mala jako by misticka tak 1v prumeru a zapoha at jsem koukal jak jsem koukal tak nevim odkud vypada a nebo kam ji mam napatek dat muizete mi prosim poradit?
|
4.8.09, 05:05 |
|
|
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
[/img]http://www.nahraj.cz/content/view/4429b8fd-322d-472b-a49e-9122e6a38156[img]
[/img]http://www.nahraj.cz/content/view/f9f2e23a-912c-4592-bee3-9be9c49bd5a0[img]
[/img]http://www.nahraj.cz/content/view/40781f82-d523-450b-bee0-12b67bad292a[img]
[/img]http://www.nahraj.cz/content/view/28766f19-df64-483f-a479-32628c2a3566[img]
[/img]http://www.nahraj.cz/content/view/33481ec5-6596-41c9-b3fe-d35c2d9faee7
|
4.8.09, 05:45 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
nebyla to mrazová zátka?
Aby ti obrázky chodily, musíš prohodit lomítka asi takhle
akorát ten tvůj hosting to asi neumí... zkus imageshack
nebo to uzavři do url, bude to jako odkaz
jinak mě ještě napadá, může to být krytka z "klavíru" ale těžko říct, už sem se v tom dlouho nehrabal, třeba ti odpoví zkušenější. To těsnění je evidentně sežraný, naprosto maximálně. Nech někde změřit palici jestli je rovná a není prasklá, přeměř přesahy vložek, a jestli to bude ok, máš vyhráno, vraž tam nový těsnění a nazdar...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.8.09, 08:47 |
|
|
Stroff
Příspěvky: 14 Bydliště: Pardubice
|
prosim prosim poradte mi kam patri ta misticka dekuji moc
|
4.8.09, 09:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|