|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
identifikace motoru
zdarec, potreboval bych help. mam motor ktery je udajne 781.136B ale ma vybrousene cislo a na hlave uz barevna znacka samozrejme neni. na hlave jsou ale nejaky cisla a podle nich bych to chtel overit co je to za motor, ale na netu jsem s tema cislama nic nenasel. nebo existuje jeste nejaky zpusob jak overit typ motoru? vím že je to zrejmě stříkačka protože to nema u vodni pumpy prostor na vyrazeni cisla a ma to prohloubeniny v pistech, podle tohoto by to mela byt asi 781.135B, ale udajne to je 136B. takze nevim no.
jsou tam tyto cisla na hlave: 202-0-10033016, 4331-71 ted nejaky klikihak 3 a jeste je tam cislo 3228. ale podle toho jsem na netu nic nenasel
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
15.8.09, 11:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
poradite nekdo nebo nikdo nevite?
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
15.8.09, 19:45 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vieme, ale pytas sa uplnu hovadinu.
Bloky sa lisili len podla roku vyroby, hlavy su ine na 135ku a 136ku. Vsetky zmeny su popisane v mudrich knizkach
sekcia Uzitocne odkazy
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.8.09, 21:06 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Inak podla toho co pises tam mas (ak nema v bloku dieru na palivove cerpadlo = felicia, zaslepka = Favorit) 135ku a mozno bola upravena zmenou vacky a zbrusenim hlavy na 136ku...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.8.09, 21:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kwiko píše: Vieme, ale pytas sa uplnu hovadinu. Bloky sa lisili len podla roku vyroby, hlavy su ine na 135ku a 136ku. Vsetky zmeny su popisane v mudrich knizkach sekcia Uzitocne odkazy
kwiko a včem jsou ty hlavy jiné, já ty hlavy peru zrovna o kterou zakopnu ale něco jiného mimo péra ventilů jsem nenašel miloš
|
16.8.09, 14:32 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
priemer a tvar sacich kanalikov, 136 ich ma nepatrne rovnejsie a vacsie, ale pre bezny zivot je to jedno. Mpi hlavy maju 7mm driek ventilov. Na tie pruziny by som sa nespoliehal. Ono sa to menilo, raz tam boli dve, inokedy jedna silnejsia. To Mpicko ma tusim hlavu s ekotronicu a vykonova zmena ziadna (origo skoncila u Deekaya)... preto neverim (vzhladom na namahu) ani lesteniu kanalov
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
17.8.09, 05:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kwiko píše: priemer a tvar sacich kanalikov, 136 ich ma nepatrne rovnejsie a vacsie, ale pre bezny zivot je to jedno. Mpi hlavy maju 7mm driek ventilov. Na tie pruziny by som sa nespoliehal. Ono sa to menilo, raz tam boli dve, inokedy jedna silnejsia. To Mpicko ma tusim hlavu s ekotronicu a vykonova zmena ziadna (origo skoncila u Deekaya)... preto neverim (vzhladom na namahu) ani lesteniu kanalov
ešte by som podotkol že hovoríme o hlave 136B, klasické karbecové 136 sú rovnaké ako 135, 135B, 135E, aká je hlava na 136X netuším...
inak s kwikom súhlasím, len samotná hlava nič nepridá...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.8.09, 07:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|