Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 19:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 úvaha o plynu do fava 1994 50kw bmm 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Lovtec je vlastně Lovato. To mám já a 13 let s tím nebyl jediný problém. Studené starty a všechno v pořádku. Pak už začaly hodně odcházet membrány. Takže teď po výměně snad nastane další třináctileté období. :lol:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.8.09, 06:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
gokralik píše:
Lovtec je vlastně Lovato. To mám já a 13 let s tím nebyl jediný problém. Studené starty a všechno v pořádku. Pak už začaly hodně odcházet membrány. Takže teď po výměně snad nastane další třináctileté období. :lol:


Vim ze je Lovtec zkopirovany lovato, ale slysel jsem ze cesi do toho udelali par svejch zasahu pro zjednoduseni a zlevneni vyroby aprej to neni to pravy orechovy. Vic o tom nevim, tak jsem se chtel prave zeptat, jaky zkusenosti s tim ma prave Novonuv dvorni plynar, kterej to podle internetovejch stranek montuje.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


13.8.09, 13:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Ja osobne mam ve skoduli BRC, s tim jsem spokojenej. Fazola jsem koupil uz s plynem - system Tartarini a s tim moc spokojenej nejsu, stale se nedari vyladit k obrazu mymu. :sick: Ale porad je to 100x lepsi jak jezdit na benal.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


13.8.09, 13:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Lovtec mám aj ja, ale 13 rokov na jedny membrány je výkon, ja som menil po 60tis, cca 4roky a mal som tú česť mať kus železa Lovtec v jednej ruke a Lovato v druhej ruke a je to rovnaké, líšia sa iba nápisom kam sa pripája vyústenie pre mixer...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.8.09, 13:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Můj plynař,montuje i systémy od jiných výrobců,né jen LOVTEC..Můžeš si vybrat,záleží na tom kolik jsi ochoten investovat:-)..Já měl vždy LOVTEC,ať už podtlak,řízený podtlak nebo sekvenční vstřikování MAGIC 2 (v Mondeu-viz. reference) a nikdy jsem neměl problémy..Možná jsem měl štěstí,ale spíše to je špičkovou a precizní montáží+seřízením toho chlapíka..:-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


13.8.09, 13:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Je pravda, že když jsem reduktor rozebral a podíval se, jak vlastně funguje, nabyl jsem dojmu, že něco takového se ani nemůže pokazit. :) Navíc ty moje membrány po 13 letech vypadaly naprosto stejně jako nové (rozdíl jsem nepoznal, možná byly tužší). Jediné, co bylo opotřebované byly těsnící gumičky u páček prvního i druhého stupně. S čím spokojen nejsem je, že před startem po delší době stání (od hodiny výš) musím už mačkat ten "sytič". Možná je to tím, že v místě vstupu hadic do filtrboxu je ten plast jen tak ledabyla olámaný a absolutně netěsný a plyn tudy utíká. Zkusím to zalepit a bude.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.8.09, 20:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
V audině mám podtlak LOVTEC a startuje mi to i studené na plyn,aniž bych musel mačkat to červené tlačítko přisycení..;-)To mačkám jen v zimě..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


13.8.09, 22:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Tak asi to s tim Lovtecem byly jenom famy. :lol:

Ja u BRC mam jen jedno tlacitko - sytic je tam automatickej 8) U tartarini je sytic na tlacitko a taky ho musim kazdou chvilu mackat.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


14.8.09, 06:27
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já měl kdysy na škodě 105l(M) systém BRC. Už jsem to tak od strejdy koupil. Už měl dost nalítané, ale na mé začátky v řízení to stačilo. Fungoval bez chybičky. Ve starém fáčku jsem měl Lovtec a nic moc. Ale asi záleží kde to montují a jak to montují. Měl jsem to za dost levně, tak se nedivím. Teď mám ve fáčku zase BRC a jsem zatím spokojený. Je to už ale systém pro BMM, takže něco jiného. Bylo to dražší, ale ten chlápek, který mi to dělal mi říkal, že je to lepší. Lovtec prý už není jako kdysy Lovato, není to už prý tak moc spolehlivé, tak nevím. Jak jsem ale psal, asi záleží hodně kdo to montuje a jak.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.8.09, 10:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
varok píše:
Já měl kdysy na škodě 105l(M) systém BRC. Už jsem to tak od strejdy koupil. Už měl dost nalítané, ale na mé začátky v řízení to stačilo. Fungoval bez chybičky. Ve starém fáčku jsem měl Lovtec a nic moc. Ale asi záleží kde to montují a jak to montují. Měl jsem to za dost levně, tak se nedivím. Teď mám ve fáčku zase BRC a jsem zatím spokojený. Je to už ale systém pro BMM, takže něco jiného. Bylo to dražší, ale ten chlápek, který mi to dělal mi říkal, že je to lepší. Lovtec prý už není jako kdysy Lovato, není to už prý tak moc spolehlivé, tak nevím. Jak jsem ale psal, asi záleží hodně kdo to montuje a jak.


Jak uz jsem psal - s BRC mam dobry zkusenosti - kdybych montoval v budoucnu zase do auta plyn, tak by to bylo asi zase BRC.

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


17.8.09, 09:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz