Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 01:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 cuká při pomalé jízdě 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek cuká při pomalé jízdě
fáčko 93, karburátor, benzin. Pokud jedu na stálé otáčky cca 2 tis, motor škube. Palec rozdělovače vyměněn, palivový filtr také, svíčky také, vzduchový také. Čím by to mohlo být ?


18.8.09, 16:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
zmes/predstih/obohacovac

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.8.09, 16:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
viko rozdelovača + vn kable

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


18.8.09, 17:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek 
zapomněl jsem že víko je také nové. Na kabelech se něco měří že ? bohužel k tomu nemám prostředky to změřit. Nevíte co stojí sada těch nových kabelů ?


18.8.09, 17:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Sotek píše:
Na kabelech se něco měří že ? bohužel k tomu nemám prostředky to změřit. Nevíte co stojí sada těch nových kabelů ?

A nemaš možnost na skušku požičať tie kable z ineho Fa? Praca na 2 minuty a nevyhodíš zbytočne peniaze.

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


18.8.09, 17:25
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
měří se odpor :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.8.09, 17:27
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek 
slavik74 píše:
Sotek píše:
Na kabelech se něco měří že ? bohužel k tomu nemám prostředky to změřit. Nevíte co stojí sada těch nových kabelů ?

A nemaš možnost na skušku požičať tie kable z ineho Fa? Praca na 2 minuty a nevyhodíš zbytočne peniaze.



to mě nenapadlo, ještě se nějaký fáčko v rodině najde :)


18.8.09, 17:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
No mě to dělalo taky a vyměnil jsem svíčky a je to Ok ...
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


18.8.09, 19:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek 
Martin91 píše:
No mě to dělalo taky a vyměnil jsem svíčky a je to Ok ...
:wink:


ty jsem zkoušel vyměnit a nic :(


18.8.09, 20:01
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
máš už nějakou vůli v rozdělovači a velký předstih uberr mírně po směru hod ručuček a pojedeš jak zamlada :D výhozí polohu si škrábni šroubovákem :shock: ecperiment 8) miloš


18.8.09, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
máš už nějakou vůli v rozdělovači a velký předstih uberr mírně po směru hod ručuček a pojedeš jak zamlada :D výhozí polohu si škrábni šroubovákem :shock: ecperiment 8) miloš



má někdo nějakou fotku kterým šroubkem se točí ?


19.8.09, 20:14
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tam se netoci sroubkem. Tam otacis celim rozdelovacem... Kdyz kouknes na motor ze strany od praveho kola tak uvidis remen, vodni pumpu, rozdelovac atd. Kouknes na rozdelovac na vicko a budes klouzat zrakem niz az tam kde narazis na remen. Tam kouknes za remen a uvidis matku(proti sroubu). Tenhle sroub s matku stahuje "objimku" ktera drzi cely rozdelovac aby se neotacel ve svem ulozeni... Ty ten sroub povolis a pootocis opravdu jemnoulince jak psal Milos. V miste kde prechazi teleso rozdelovace v blok motoru(nad objimkou) jsi udelej vryp sroubovakem at muzes kdykoliv polohu vrati do puvodni pozice :wink:

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


19.8.09, 20:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek 
Majlanky píše:
Tam se netoci sroubkem. Tam otacis celim rozdelovacem... Kdyz kouknes na motor ze strany od praveho kola tak uvidis remen, vodni pumpu, rozdelovac atd. Kouknes na rozdelovac na vicko a budes klouzat zrakem niz az tam kde narazis na remen. Tam kouknes za remen a uvidis matku(proti sroubu). Tenhle sroub s matku stahuje "objimku" ktera drzi cely rozdelovac aby se neotacel ve svem ulozeni... Ty ten sroub povolis a pootocis opravdu jemnoulince jak psal Milos. V miste kde prechazi teleso rozdelovace v blok motoru(nad objimkou) jsi udelej vryp sroubovakem at muzes kdykoliv polohu vrati do puvodni pozice :wink:



aha, já myslel že to je něco na karburátoru :)


19.8.09, 20:32
Profil ICQ
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Sotek píše:
aha, já myslel že to je něco na karburátoru :)


Nez se na to vrhnes. Jestli o tom nic nevis, projdi si clanky na TW(ne forum ale primo clanky na www.skoda.panda.cz) nekde tam snad najdes neco o nastaveni predstihu. To si procti at vis co to vlastne predstih je a jak se nastavuje. Pak ti bude i jasny o cem Milos mluvil :wink:

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


19.8.09, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek 
Majlanky píše:
Sotek píše:
aha, já myslel že to je něco na karburátoru :)


Nez se na to vrhnes. Jestli o tom nic nevis, projdi si clanky na TW(ne forum ale primo clanky na www.skoda.panda.cz) nekde tam snad najdes neco o nastaveni predstihu. To si procti at vis co to vlastne predstih je a jak se nastavuje. Pak ti bude i jasny o cem Milos mluvil :wink:



DÁVÁM PŘEDNOST GŮGLU :) - verze pro Ladu :)

Základní předstih je předstih při motoru v klidu - tzv. předstih startovací. Jeho hodnota je (podle konstrukce motoru) zpravidla v rozmezí 0 až 10° klikového hřídele.
Při volnoběžných otáčkách by teoreticky měla být hodnota předstihu stejná jako hodnota předstihu základního, protože odstředivá regulace začíná pracovat někde od 700 až 1000 rpm motoru. Při sebemenším zvýšení otáček ovšem musí regulátor okamžitě reagovat změnou předstihu (jakmile tedy ťuknu do plynu, předstih narůstá dle křivky regulátoru - viz literatura).

Maximální hodnota předstihu je součet hodnot základního předstihu a pásma regulace (u Lady to znamená 30 až 32° klikového hřídele), takže dohromady to dělá zhruba 33 až 39° (podle hodnoty základního předstihu a tolerance regulátoru). Konec regulace odstředivého regulátoru je někde na otáčkách 4500 až 4800 rpm - dále začínají působit detonační vlny, které naopak vyžadují snižování předstihu a další "nárůst" předstihu jakoby vyrušují, proto regulace s otáčkami již nevzrůstá, ale stagnuje.

Podtlaková regulace předstihu je pouze regulací pomocnou a na celkové regulaci se podílí jen při vysokém podtlaku v sání (ve velkém difuzoru I.stupně karburátoru), to znamená při ekonomické jízdě. Je-li motor v režimu spalování chudé směsi, podtlaková regulace zvýší předstih o X až 12° klikového hřídele (podle velikosti podtlaku v sání), protože chudá směs hoří pomaleji. Pokud je motor ve vysokém zatížení (přibližně víc jak půl plynu), podtlaková regulace předstihu nepracuje. Nutno dodat, že činnost podtlakové regulace je závislá nejen na velikosti podtlaku v sání, ale i na otáčkách motoru.


ale i tak to nechápu, takže to vidim na tupý točení po směru hod, ručiček :)


19.8.09, 21:23
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz