Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 01:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Centrál a alarm u fáva 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek Centrál a alarm u fáva
Ahojte...mám takový problém...mám favorita se vstřikováním toho posledního a mám tam origo centrál, který má řídicí jednotku pod přístrojovou a potom má alarm pod kasičkou u spolujezdce a je to nějaký alarm značky bosch asi taky origo. Problém je ten, že mi to nefunguje celý a chci dát nový alarm s DO jenže nemám schéma zapojení toho alarmu a když ho odpojím, tak mi to nechce nastartovat respektive startér se točí a točí, ale ten benzin to tam nestříkne. Můžete mi poradit kde je to zapojený a jak to odpojit? Případně nějaké schéma? Moc díky


28.1.07, 09:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Centrál a alarm u fáva
Jura píše:
Ahojte...mám takový problém...mám favorita se vstřikováním toho posledního a mám tam origo centrál, který má řídicí jednotku pod přístrojovou a potom má alarm pod kasičkou u spolujezdce a je to nějaký alarm značky bosch asi taky origo. Problém je ten, že mi to nefunguje celý a chci dát nový alarm s DO jenže nemám schéma zapojení toho alarmu a když ho odpojím, tak mi to nechce nastartovat respektive startér se točí a točí, ale ten benzin to tam nestříkne. Můžete mi poradit kde je to zapojený a jak to odpojit? Případně nějaké schéma? Moc díky


spravidla se to rozpojovalo u levé nohy když tam sedíš jako řidič, sdělej ty plasty na sloupku, a tam to najdeš rozpojený drát na čerpadlo, ale univerzální návod na to není, musíš vědět co vlastně je rozpojené, to poznáš tak, že vytáhneš svíčku, sděláš zadní setačku a pomocník ti zatočí, když slyšíš čerpadlo jak bzučí, vidíš jiskru, tak máš odpojené třeba vstřikování, nebo když nejde vůbec nic a točí to tak napájení řídící jednotky, kdo to montoval tak používal rúzné způsoby, já jsem bosch naposledy likvidoval na ford tranzit D, tam byla rozpojená padesátka a přívod k odpojovači na čerpadle, takže to netočilo a ani nešlo roztlačit , ještě to bylo relátkama a červené dráty, no elektrárna pro blázna miloš


28.1.07, 10:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
No ono když dám klíček do polohy jedna, tak je normálně slyšet, jak to tam stříkne ten benzín...jak odpojím alarm tak to prostě nestříkne. Každopádně sem si uvědomil, že to asi nebude origo ten alarm, že si ho tam asi předchozí majitel domontoval, takže by to asi neměla bejt ta řídící jednotka ne? Jdu se mrknout do toho sloupku, jestli tam teda není rozpojeného něco...


28.1.07, 11:48
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jura píše:
No ono když dám klíček do polohy jedna, tak je normálně slyšet, jak to tam stříkne ten benzín...jak odpojím alarm tak to prostě nestříkne. Každopádně sem si uvědomil, že to asi nebude origo ten alarm, že si ho tam asi předchozí majitel domontoval, takže by to asi neměla bejt ta řídící jednotka ne? Jdu se mrknout do toho sloupku, jestli tam teda není rozpojeného něco...


si to pozorně přečti pokud ti jede čerpadlo, tak máš ještě možnosti, odpojená cívka zapalování, nebo je odpojeno vstřikování, po zapnutí klíčku ti jede asi dvě sekundy čerpadlo a vypne, to řídí řídící jednotka, tak ta je OK, vyšrubuj svíčky a ukostři je na víčko ventilů a at ti někdo točí motorem, pak uvidíš a ucítíš, když ti jde jiskra a necítíš benzín tak bude něco odpojené na tom jako karbecu, pokud nejde jiskra a cítíš benzín tak něco kolem VN cívky, nebo taky obojí miloš


28.1.07, 12:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak ted sem byl v autě a mazec.... oddělal sem sloupek a hafo kabelů tam bylo ruzně pospojovaný a napojovaný...po celým autě je hafo kabelů přepojovaných a omotaných izolačkou. Nedá se v tom vyznat... Třeba mi tam vede drát..z ničeho nic je omotanej tou izolačkou a změnil barvu...takže sem asi pěkně v pr....!!! Vymontoval sem tu řídící jednotku alarmu. Je to Bosch Alarmrelais 0 335 411 057 a vedou do něho dva konektory jeden větší a druhej menší. Je možný na to sehnat schéma? Já sem se díval ted na netu a nic... Každopádně ty dráty co sou někde teda přepojený at už je to od čerpadla nebo od vstřikovací jednotky, tak ty dráty musí vést do toho alarmu ne? Ale bojím se, že to schéma neseženu.... Jinak na tom alarmuu těch konektorů sou popisky nebo spíše takové zkratky přímo těch drátků co vedou v tom konektoru. Šlo by to podle toho poznat? Že bych vám to třeba vyfotil? Jiank sem asi v háji. Moc díky


28.1.07, 13:13
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to schéma ani nehledej stejně to napojoval jak kdo chtěl, klidně nafot, email mám, ale pořád jsi zapoměl udělat tu zkouškušku s těma svíčkama a zjistit jestli smrdí benzín dyž točíš a háže jiskru, to hodně napoví, ještě jsem si vzpoměl, že jde odpojit snímač otáček a nejde jiskra ani benál, ale to se moc nedělalo kvůli řídící jednotce že to hlásilo závady, vesměs jsou to navíc dráty u vstřikování nebo cívky miloš


28.1.07, 16:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Moc dík, ale už sem to vyřešil...rozebral sem ten alarm až na ťišťák a podle relátek našel ty dráty na imobilizér, takže ted už to najdu anebo to jen spojím ty dráty. Každopádně moc díky za ochotu


28.1.07, 17:55
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jura píše:
Moc dík, ale už sem to vyřešil...rozebral sem ten alarm až na ťišťák a podle relátek našel ty dráty na imobilizér, takže ted už to najdu anebo to jen spojím ty dráty. Každopádně moc díky za ochotu


pak napiš co jsi měl rozpojeno miloš


28.1.07, 18:04
Profil

Příspěvky: 819
Bydliště: jih vysočiny
Příspěvek 
Juro,tvůj postup není špatný /spojit dráty podle spínacích kontaktů /,ale není tozrovna ta nejlepší volba.Jak popisuješ,spoje jsou motané,podle popisu asi hrůza.Takže rada,pokud se chceš vyvarovat za čas nějakým problémům,jdi po drátech, a pospojuj vodiče orig. /ty co byly před zapojením imo./.Spoj pájet a pořádně izolovat.Vím asi se ti do toho moc nebude chtít,ale výsledek bude stát za to./jednou by tě to možná čekalo/.
Tak se rozhodni,jak uznáš za vhodné a hodně zdaru. čus

_________________
A máš kostru? - ,,asi jo"


28.1.07, 22:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak to bylo to čerpadlo....Jinak děkuji všem zúčastněným za pomoc:)


1.2.07, 08:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz