Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
28.1.07, 21:11
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
Víme
Do Garde a Rapid 120 se dával motor 120Ls, do sedanu se dával 120L i 120Ls.
Motory se liší písty, hlavou, (kompresním poměrem) a vačkou.
Motor 120L komprese 8,5; Pmax. 38,3kW
Motor 120Ls: komprese 9,5; Pmax. 42,7kW
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
28.1.07, 21:12
Jouda
Příspěvky: 44
tak to je dobre mam moznost ted mit komletni motor tak sem chtel jen zjistit co je to zac diky
_________________ modrá škoda 105 L předělaná na 120 GLs r.v. 1987 ještě pětikvalt
Škoda 742 Forever Team
28.1.07, 21:17
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Re: motor 120
sakra chlapi....co blbnete s tema vackama?,?? odkdy ma ma 120 a 120LS jinou vacku...uz sem to psal na stotisickrat......jen prvni LSky meli jinou vacku, ale ne ostrou!!!!!!!!!!! od nejakyho roku 80 sou vacky 105/120/LS STEJNY!!!!!
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru