Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 06:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Nestartuje na benzin 
Autor Zpráva

Příspěvky: 11
Příspěvek Nestartuje na benzin
Mam forman BMI 40KW s pohonom na LPG. Po odstavení motora už nenaštartujem. Štartér točí a motor nenaskočí. Pri roztláčaní keď prepne na LPG tak ide normálne. Keď prepnem na benzín a stojím na mieste tak ide na voľnobeh normálne aj keď pridám plyn tak ide do otáčok ale keď chcem pohnúť tak ho hneď zadusí a ak prepnem z plynu na benzín za jazdy tak motor strašne škube vypadáva. Vymenený palivový filter aj čerpadlo nové VN kabely aj sviečky. Iskru hádže benzín je cítiť. Neviem čo stým poradte. Dakujem


2.9.09, 18:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek Re: Nestartuje na benzin
palorep1 píše:
Mam forman BMI 40KW s pohonom na LPG. Po odstavení motora už nenaštartujem. Štartér točí a motor nenaskočí. Pri roztláčaní keď prepne na LPG tak ide normálne. Keď prepnem na benzín a stojím na mieste tak ide na voľnobeh normálne aj keď pridám plyn tak ide do otáčok ale keď chcem pohnúť tak ho hneď zadusí a ak prepnem z plynu na benzín za jazdy tak motor strašne škube vypadáva. Vymenený palivový filter aj čerpadlo nové VN kabely aj sviečky. Iskru hádže benzín je cítiť. Neviem čo stým poradte. Dakujem

ja sem mel podobný problem a bylo to tím že nekdo přitáhnul lanko plynu a řídící jednotka pak nemohla vykalibrovat klapku tak to takhle blblo na benál a na plyn to docela jelo a co maš za system LPG

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


2.9.09, 18:30
Profil ICQ

Příspěvky: 11
Příspěvek 
Stargas ale na plyn to ide bez problémov ale zdá sa že môžeš mať pravdu lebo motor reaguje aj na lahučký dotyk plynového pedálu. tak to vyskúšam.


2.9.09, 20:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ak bolo menené čerpadlo, aj filter zrejme bude zlý regulátor tlaku na klapke, pomohlo by podľa milošovho návodu zapojiť tlakomer a sledovať za jazdy...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.9.09, 12:47
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
Měl jsem taky takový problém a bylo to nějaké relé související s plynem.Zajeď do nějakého plyncentra,oni už to dají do kupy :wink:

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


4.9.09, 18:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ladin píše:
Měl jsem taky takový problém a bylo to nějaké relé související s plynem.Zajeď do nějakého plyncentra,oni už to dají do kupy :wink:


relé čo odpája vstrekovač pri prevádzke na LPG...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.9.09, 09:28
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
Takže predpokladám, že už je problém vyriešený. Vymenil som palivové čerpadlo, nastavil škrtiacu klapku a vymenil čidlo teploty motora. ten teplý štart spôsobovalo čidlo teploty motora ktoré dávalo chybné informácie a dávalo veľa benzínu.


13.9.09, 15:30
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
Tak a je tu zasa ten istý problém. po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu motor sám zdochne a nechce nastartovať. Ked vychladne tak naskočí na tri otáčky startérom. čidlo teploty je nové hallov snímač nový, rozdelovač nový, VN káble nové. už neviem čo vymeniť. Aké hodnoty by malo mať čidlo teploty po zahriatí? mne ukazuje 280 ohm.


28.9.09, 15:37
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
palorep1 píše:
Tak a je tu zasa ten istý problém. po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu motor sám zdochne a nechce nastartovať. Ked vychladne tak naskočí na tri otáčky startérom. čidlo teploty je nové hallov snímač nový, rozdelovač nový, VN káble nové. už neviem čo vymeniť. Aké hodnoty by malo mať čidlo teploty po zahriatí? mne ukazuje 280 ohm.



275-375 při 80, to ti ale nepomůže to je údaj že je dobré čidlo,

ale v řídící jednotce pokud je v háji vedení tak si tam řj zadá -45 a si v háji nastartuješ vše OK a teplý motor nenatočíš, teplotu musíš zjistit vagem máš dvě čidla na přístrojovku a do řídící jednotky

takže vag redukce na forman nebo vyhledat pin a napojit, adresa motor, měřené hodnoty a teplota motoru je kolik za tepla i za studena :?: :?: :?: miloš


28.9.09, 18:42
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
meral som vedenie a nema žiadny odpor takže je v poriadku. a meral som aj čidlo teploty a dalo mi to hodnotu 283. Ale jeden poznatok. Naštratoval som studený motor bez problémov a nechal ho na voľnobeh klepať a po dosiahnutí optimálnej teploty z ničoho nič zdochol a už ho nenastartujem až kým nevychladne. akoby zablokovalo prívod paliva. Má vstrekovač nejakú teplotnú ochranu alebo niečo iné?


28.9.09, 19:06
Profil

Příspěvky: 11
Příspěvek 
tak som na to asi prišiel mal som studený spoj na kontakte ktorý prepínal benzín plyn a vyčistil som všetky kostry a motor slape ako hodinky


30.9.09, 19:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz