Tak, a ideme na GO vlečky...potrebujem help
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Njn, len treba, aby zostali niektoré súčiastky aj funkčné a tiež, sú tam ložiská a tým by vysoká teplota iste nepomohla...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.9.09, 08:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
snad nechces nechavat povodne loziska?........tie dve male som kupil za 5€ a jedno velke za 14 ..druhe velke som mal doma nove.........inac aj my sme nahrievali jednu stranu a velky vyznam som nevidel.......jeden sme vymixovali a druhy sa odtrhol........
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
11.9.09, 08:52 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Zdar, ted jsem resil buchty na vlecku(Rapid takze siroka). Jak tam patrej. Tou vyssi casti vne a nebo dovnitr?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
15.10.09, 17:24 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Majlanky píše: Zdar, ted jsem resil buchty na vlecku(Rapid takze siroka). Jak tam patrej. Tou vyssi casti vne a nebo dovnitr?
kyvka ma sirsi cast vne a vlecka to ma opacne takze dovnitr.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
15.10.09, 17:37 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Takze dalsich par dotazu. CEtl jsem zde na TW v clanku ze adi do roku 84 se na lecku davaly pruziny 412mm volne delky od tohoto roku se davali nejakych 436mm. Proc tenhle rozdil? Zmenila se vaha motoru? A ja ted pridelat buchty? Sroubama? Nejlepsi by byla asi zase nyty ale nemam ten rozklepavaci prvek...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
16.10.09, 09:33 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
Majlanky píše: Takze dalsich par dotazu. CEtl jsem zde na TW v clanku ze adi do roku 84 se na lecku davaly pruziny 412mm volne delky od tohoto roku se davali nejakych 436mm. Proc tenhle rozdil? Zmenila se vaha motoru? A ja ted pridelat buchty? Sroubama? Nejlepsi by byla asi zase nyty ale nemam ten rozklepavaci prvek...
ty silentbloky se pridelavaji normalne sroubama, ale ocelovyma(pevnostni), tuším ze to je m8 mebo m10. taky jsem tedka asi pred 14 dnama menil na jednom ramene.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
16.10.09, 10:07 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
Majlanky tie pruziny by aj mna zaujimali.....som z rapidky vytiahol vlecku a boli tam 412mm...zalozena v mojej skodovke(sedan) a stoji pekne..Acka nie su....ani dako vysoko neni zadok ani nic....motor 136......
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
16.10.09, 14:17 |
|
|
mixal.s
Příspěvky: 217 Bydliště: Partizánske, Slovensko
|
shrekzv píše: Majlanky tie pruziny by aj mna zaujimali.....som z rapidky vytiahol vlecku a boli tam 412mm...zalozena v mojej skodovke(sedan) a stoji pekne..Acka nie su....ani dako vysoko neni zadok ani nic....motor 136......
neviem isto, ale mam pocit, ze tie kratsie sa davali spolu so sedlami pruzin (hore priskrutkovane ku kasni) este s klasickej "mokrej" napravy. Ale tie sa zvykli vytrhnut spolu s pruzinami a tlmicmi, kedze tam bol sj gumeny (pryzovy) silenblok. Potom to zmenili na diel bez toho silenbloku, ktory bol s jedneho kusu, takze sa nedal rozobrat, tym padom sa ani nemohol vytrhnut...
|
25.10.09, 21:47 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
mixal.s píše: neviem isto, ale mam pocit, ze tie kratsie sa davali spolu so sedlami pruzin (hore priskrutkovane ku kasni) este s klasickej "mokrej" napravy. Ale tie sa zvykli vytrhnut spolu s pruzinami a tlmicmi, kedze tam bol sj gumeny (pryzovy) silenblok. Potom to zmenili na diel bez toho silenbloku, ktory bol s jedneho kusu, takze sa nedal rozobrat, tym padom sa ani nemohol vytrhnut... domce pruzin som mal vleckove tam....nie z mokrych poloosy........
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
26.10.09, 05:49 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
nemoze to byt kvoli rozliseniu uzka / siroka naprava ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
26.10.09, 09:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, po dlhšej odmlke som to o5 s touto témou Totiž už mi fakt začína vadiť, že mi nejde radiť 3ka (minule mi nechcela ísť ani 4ka a 5ka) a pod stolom v garáži sa mi váľa prevodovka aj s vlečkou...
Dnes idem konečne povoliť spoje ramien - idem rovno k mechanikovi, nejak ich už len presvedčíme
Ešte by som mal otázky (zatiaľ) k tomu vareniu výstuh...takto to má byť, ako to má martin007?
Hlavne sa mi nezdajú tie pozdĺžne - to má byť fakt taká medzera medzi výstuhou a samotným ramenom? Som myslel, že tá výstuha má byť pricapená na ramene...
A ešte jednu vec som celkom nenašiel - vzťah medzi dĺžkou rozperky a hrúbkou tých PVC podložiek...či sa nemám zamýšľať a proste cca 2mm PVC a potom rozperka 36 podľa LR dokumentácie?
PS - sorry, Martin007, že som ti ukradol fotos
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 21.2.10, 18:46, celkově upraveno 1
|
21.2.10, 15:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ty rozpěrné válečky jsou trochu náročnější, uděláš si PVC podložky a každý váleček pak musíš přizpůsobit přesně na míru.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.2.10, 16:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Heh, ale čo je to "presne na mieru"? Bo dedukujem, že keď budú kratšie, tak enormne stlačím PVC a aj tak rozperky nemusia dosadnúť...ak ich dám ale dlhšie, tak tas mi to bude hrkať...
A Viky to dával presne podľa jeho návodu, nevieš? Bo tam má tých 36-0,3...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=421
EDIT - hm, teraz ma zarazilo - 36 mm Však podľa mňa tie origo majú aspoň 50..teda, merané strojárskym okom
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.2.10, 18:46 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja sem je mel na 35.8, celkem presne. Ale mel jsem nemekceny PVC (pokrajel jsem zkrouceny plastovy podbehy). Nekdo to tu delal z linolea a to bude mit asi trochu vic prostoru pro prizpusobeni, ale casem se to asi taky muze vymackat trochu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
21.2.10, 18:54 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja mam mekke PVC 2 vrstvy a jak rika Semik musel sem valecky vyrobit kazdej solo a kazdej tedy mel presne danou svou pozici. Nesmi tam byt vule a ani prilisne predpeti.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.2.10, 19:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|