Lpg OK, na benzín se dusí po startu
Autor |
Zpráva |
valtr81
Příspěvky: 10
|
Lpg OK, na benzín se dusí po startu
Zdravim,
když nastartuju (na benzín) a chci se rozjet tak se mi motor dusí, škube a nechce jet. Po cca tak 10-30s už je to ok a rozjede se. Pokud nastartuju a hned přepnu na plyn (dvojitým prošlápnutím pedálu), tak už je rozjezd v pohodě.
Při pozdějších rozjezdech je už rozjezd na benzín v pohodě. Co by to mohlo dělat?
Díky za rady.
_________________ Felicie 1.3
r.v. 96, 50 kW, LPG
|
14.9.09, 12:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Re: Lpg OK, na benzín se dusí po startu
valtr81 píše: Zdravim, když nastartuju (na benzín) a chci se rozjet tak se mi motor dusí, škube a nechce jet. Po cca tak 10-30s už je to ok a rozjede se. Pokud nastartuju a hned přepnu na plyn (dvojitým prošlápnutím pedálu), tak už je rozjezd v pohodě. Při pozdějších rozjezdech je už rozjezd na benzín v pohodě. Co by to mohlo dělat? Díky za rady.
K tomuto dotazu bych se připojil. Mám na své Feldě stejný problém. Já mám vysledováno, že tahle závada se u mě projevuje víc za teplého motoru. Osobně typuju na lambádu, ale nejsem v oboru zběhlý, takže budu moc rád, když se na tohle téma někdo chytne.
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
16.9.09, 14:07 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Taky bych rád na to přišel. Motoru BMM asi není LPG přáno, je vás víc, kteří máte stejnou závadu. Mimochodem i můj děda. Spotřeba je obrovská, nastartovat auto je neskutečně obtížné. Děda nainstaloval odpojovač baterky do kabiny řidiče a když od auta odchází, odpojí ji. ŘJ se vyresetuje a zas to jakž takž jede...
Mimochodem jaké máte systémy LPG? Elektronické nebo podtlakové?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.9.09, 14:17 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Taky jsem měl ty problémy se starty,po naskočení to hned chcíplo,pak už to na benzin nešlo nastartovat a za jízdy na benzin to dělalo bordel.Tak jsem se nas..l,vyjel nádrž,šoupnul tam nějaký adetivum na pročištění trysek natankoval do plna Shell power racing,chvíli na to jezdil a nic,tak jsem se na to vykašlal a jezdil a startoval na LPG.A jak to čerpadlo stále tlačí,i když jedu na LPG,tak jednoho dne se to zázračně zpravilo, na benzin to startuje na drc a jede to na něj taky krásně,toď můj příběh
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
16.9.09, 19:35 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Já myslím, že s ucpanou palivovou cestou to nebude mít nic moc společného. Možná popisujeme každý trochu něco jiného, ale spíš myslím že ne. Já to v podstatě skoro vždycky na ten benzín nastartuju, ale běží to chvíli pod otáčkama a někdy to i chcípne. Stačí to držet chvíli pod plynem a za deset vteřit to jede normálně. V případě, že to běží pod otáčkama, tak s tím ale nejde jet. Musim počkat, až se vzpamatuje a teprve pak se rozjet. Někdy to v provozu docela vadí. Jina W-power mi nepomáhá.Nechci měnit půl auta, než přijdu na závadu. Může to dělat spousta věcí. Co na to třeba Miloš?
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
16.9.09, 19:46 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
pajavlk píše: Já myslím, že s ucpanou palivovou cestou to nebude mít nic moc společného. Možná popisujeme každý trochu něco jiného, ale spíš myslím že ne. Já to v podstatě skoro vždycky na ten benzín nastartuju, ale běží to chvíli pod otáčkama a někdy to i chcípne. Stačí to držet chvíli pod plynem a za deset vteřit to jede normálně. V případě, že to běží pod otáčkama, tak s tím ale nejde jet. Musim počkat, až se vzpamatuje a teprve pak se rozjet. Někdy to v provozu docela vadí. Jina W-power mi nepomáhá.Nechci měnit půl auta, než přijdu na závadu. Může to dělat spousta věcí. Co na to třeba Miloš?
Přesně co popisuješ,tak má tatík na služební feldě,ale na MPi s 270 000 Km na krku,tak už je to asi těma Km na LPG doblblé
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
16.9.09, 19:54 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Je to tak. Když někam dojedeš, tak motor chcípneš na LPG. Řídící jednotka si tedy zapíše parametry pro provoz na LPG. Jenže když zase k autu příjdeš a nastartuješ, do motoru jde benzín. Jenže jednotka má hodnoty pořád z LPG, proto to do přepnutí nejede. Taky bych chtěl znát řešení tohoto problému. Škoda, že BMM nezvládá studené starty na LPG, problém by byl vyřešen.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.9.09, 20:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Mě to zase nejede na LPG hned po studeném startu. Musím chvíli jet, nebo nechat běžet na benzín a pak teprve přepnout na LPG. Pak už to jede v pohodě. Na ten benzín mi to dělá naopak při teplém motoru. Ale jen když jedu na plyn, pak jdu třeba něco koupit. Vrátím se do auta např. za 10minut a je zle. Natočím to na benzín a motor se dusí a nejde do otáček. Když to ale proturuju a přepne se to na LPG tak je klid. Pokud je teplý motor a startuji znovu až např. po 30minutách a více, tak není problém. Připisoval bych to tomu, že je v systému zbytek plynu a do toho se tam dostane benzín. Pak se to přechlastá. Jestli mám elektronický nebo podtlakový systém nevím, neznám jak se to rozlišuje.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.9.09, 14:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Má LPG svou řídící jednotku? Nebo jen hadice a směšovač. Chtěl bych tomuhle problému přijít na kloub. Problém je, že se v BMM ani elektronice moc nevyznám.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.9.09, 14:57 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
dělá mi to taky
ale jak to jednou vylítne do otáček (nemusí se ani přepnout plyn) tak to pak už nedělá (dokud zase nechcípnu)...když se dusí a držim plyn, kouří černě, takže to je lambda ...podle mě, ale mě se nechce měnit a na vagu je OK, tak nevim...mě dost pomohlo (i na výkon auta) když mi jirka na srazu vymazal chybu (asi lambda), cestou ze srazu domů (z boleslavi) k jičínu to je samej kopec, já jí nešetřil a jel sem si jako pán...120 a víc kopec nekopec ...spotřeba se mi skoro nezměnila, ani v "závodním" režimu takže to asi bude tim, jak píše gokralik...jak to chcípne na LPG je to prostě bohatý a jak se startuje na BA, tak tam toho jde moc a musí to všechno shořet....ještě mi servisák na lpg řikal, že v reduktoru je bordel a tim je zalepená nějaká páčka, která se nezavírá a proto to je bohatý (strašně dlouho startuju)...jak chytne a takhle se dusí, tak je za mnou černo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.9.09, 15:14 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Lambdou to taky nebude. Děda vyměnil ji i všechna ostatní čidla na motoru a problém zůstal úplně stejný. Holt BMM asi neumí rozkousat LPG.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.9.09, 15:19 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Tak to tu jsem asi vyjímka,mám BMM+LPG (BRC) a šlape to jak hodinky i se starty na cokoliv
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
19.9.09, 15:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jo, taky mam brcčko
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.9.09, 15:34 |
|
|
Skoda125ls
Příspěvky: 27
|
LPG
Po nastartovani na plyne stale ide najprv benzin, pretoze motor bezi na volnobeh na benzin, problem pri studenom starte nastava, pretoze plyn mrzne a zmiesavac a ohrievac nieje zohriaty a preto moze motor zdochnut.
Mam podobny problem felicia 1.3MPI.
Finta ---- po nastartovani vyrazam z parkoviska a ked citim ze motor ide zdochnut stlacim spojku a pridavam plyn na podlahu a ked vidim ze riadiacka zapla benzin alebo uz naskocil LPG tak idem dalej tento problam ma skoro kazde auto.
|
19.9.09, 16:01 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
drsná finta ...děláme to asi všichni, komu to takhle blbne, protože ti nic jinýho nezbyde
edit: já teda vyšlápnu spojku a nechám to srovnat na volnoběh, protože když se to dusí na benzín a ty mu tam ještě nakouříš plnej kotel, tak to dusíš ještě víc ...stojim, nastartuju, běží na volnoběh, jak běží na "sytič" je to v cajku, prošlápnu, vypne sytič a jedu, jak běží studená bez "sytiče" tak je zle, to přišlápnu (nikdy ne na podlahu) a dusí se, tak ještě chviličku počkám, pak už normálně reaguje na pedál plynu tak vyrážim
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
19.9.09, 17:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|