Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 04:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Elektrické stahování oken na 105 ;-D 
Autor Zpráva
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nepér píše:
Obávám se, že to nepůjde, protože dodatečné el. stahování se nasazuje místo kličky. Když je tam od výrobce, bude to nejspíš připojený někde jinde. I kdyby nebylo, nedoufal bych, že to zapadne do vroubkované křídelky kličky ve škodovce.
Chceš tam nechat toho Ředitele Zeměkoule, nebo to mám dát pryč?



Můžeš nechat. Je to pěkný. Díky. :)

A nešlo by vzít celej ten mechanismus? Případně i s oknama z toho Citroenu a nějak je ořezat? Prostě vykuchat dveře a narvat tam vnitřek z toho Citronka. :roll:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


31.1.07, 22:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Chceš řezat okna??? :shock: Zkus to... :lol: třeba pilkou na sklo.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.1.07, 22:13
Profil ICQ
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nepér píše:
Chceš řezat okna??? :shock: Zkus to... :lol: třeba pilkou na sklo.



Takže to nepůjde :?: Nu což... stejně to zkusim :wink: :twisted:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


31.1.07, 22:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Serifus píše:
Nepér píše:
Obávám se, že to nepůjde, protože dodatečné el. stahování se nasazuje místo kličky. Když je tam od výrobce, bude to nejspíš připojený někde jinde. I kdyby nebylo, nedoufal bych, že to zapadne do vroubkované křídelky kličky ve škodovce.
Chceš tam nechat toho Ředitele Zeměkoule, nebo to mám dát pryč?



Můžeš nechat. Je to pěkný. Díky. :)

A nešlo by vzít celej ten mechanismus? Případně i s oknama z toho Citroenu a nějak je ořezat? Prostě vykuchat dveře a narvat tam vnitřek z toho Citronka. :roll:


Jako vsude, vysledkem spousteciho mechanizmu je posuvny pohyb. Kdyz vsechen posouvaci mechanizmus nahradis mechanizmem z toho BXa, tak to musi chodit. Pravdepodobne to bude chtit svarecku. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


2.2.07, 07:59
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
pokial viem, tak vsetky moderne zapadne auta pouzivaju ten mechanizmus stahovania okna kovovou sponou - rybacou chrbticou. Takze by malo stacit demontovat kompletny mechanizmus chrbtovej kosti z dveri, co zrejme zahtrnie aj odflexovanie chrbtovej kosti od drziaka okna. Okno s drziakom a jeho kolajnicou sa ponecha, hodi sa tam drziach chrbtovej kosti z citrona, patricne sa ochopuje, aby dlzkovo, rozmerovo sedel, musi tam ist subezne. Nova chrbtova kost sa spoji s drziakom okna a mechanizmus motora sa zabuduje niekam dovnutra tak, aby tam sedel a nezavadzal. Potom sa to uz iba nadratuje, vyvedie sa vypinac a musi to fungovat. Dualny system klucka / motor som este nevidel a bolo by ho zrejme znacne komplikovane zostrojit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.2.07, 15:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Viky píše:
Serifus píše:
Nepér píše:
Obávám se, že to nepůjde, protože dodatečné el. stahování se nasazuje místo kličky. Když je tam od výrobce, bude to nejspíš připojený někde jinde. I kdyby nebylo, nedoufal bych, že to zapadne do vroubkované křídelky kličky ve škodovce.
Chceš tam nechat toho Ředitele Zeměkoule, nebo to mám dát pryč?



Můžeš nechat. Je to pěkný. Díky. :)

A nešlo by vzít celej ten mechanismus? Případně i s oknama z toho Citroenu a nějak je ořezat? Prostě vykuchat dveře a narvat tam vnitřek z toho Citronka. :roll:


Jako vsude, vysledkem spousteciho mechanizmu je posuvny pohyb. Kdyz vsechen posouvaci mechanizmus nahradis mechanizmem z toho BXa, tak to musi chodit. Pravdepodobne to bude chtit svarecku. :-)


Super! Takže to půjde! Díky! No to jsem rád... se svářečkou si poradím. Jen to asi budu dělat až na jaře, nebo víc v teple. 8)

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


2.2.07, 16:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ventYl píše:
pokial viem, tak vsetky moderne zapadne auta pouzivaju ten mechanizmus stahovania okna kovovou sponou - rybacou chrbticou. Takze by malo stacit demontovat kompletny mechanizmus chrbtovej kosti z dveri, co zrejme zahtrnie aj odflexovanie chrbtovej kosti od drziaka okna. Okno s drziakom a jeho kolajnicou sa ponecha, hodi sa tam drziach chrbtovej kosti z citrona, patricne sa ochopuje, aby dlzkovo, rozmerovo sedel, musi tam ist subezne. Nova chrbtova kost sa spoji s drziakom okna a mechanizmus motora sa zabuduje niekam dovnutra tak, aby tam sedel a nezavadzal. Potom sa to uz iba nadratuje, vyvedie sa vypinac a musi to fungovat. Dualny system klucka / motor som este nevidel a bolo by ho zrejme znacne komplikovane zostrojit.


No to je ostuda... Čechoslovák a už skoro nerozumim :oops: Ale to podstatné jsem chytil. Takhle jsem o tom přesně přemýšlel. Duální systém je pro mě samozřejmě blbost :wink: Děkuju.. a koukám, že máš skoro stejnou mašinu, jako já :)

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


2.2.07, 16:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Serifus píše:
ventYl píše:
pokial viem, tak vsetky moderne zapadne auta pouzivaju ten mechanizmus stahovania okna kovovou sponou - rybacou chrbticou. Takze by malo stacit demontovat kompletny mechanizmus chrbtovej kosti z dveri, co zrejme zahtrnie aj odflexovanie chrbtovej kosti od drziaka okna. Okno s drziakom a jeho kolajnicou sa ponecha, hodi sa tam drziach chrbtovej kosti z citrona, patricne sa ochopuje, aby dlzkovo, rozmerovo sedel, musi tam ist subezne. Nova chrbtova kost sa spoji s drziakom okna a mechanizmus motora sa zabuduje niekam dovnutra tak, aby tam sedel a nezavadzal. Potom sa to uz iba nadratuje, vyvedie sa vypinac a musi to fungovat. Dualny system klucka / motor som este nevidel a bolo by ho zrejme znacne komplikovane zostrojit.


No to je ostuda... Čechoslovák a už skoro nerozumim :oops: Ale to podstatné jsem chytil. Takhle jsem o tom přesně přemýšlel. Duální systém je pro mě samozřejmě blbost :wink: Děkuju.. a koukám, že máš skoro stejnou mašinu, jako já :)


To je nejaky vseobecny trend... mnoho mladych porevolucnych cechov nerozumie slovencine ;) A yo, karu mam skoro rovnaku, akurat ta moja je uz podla niektorych podrobnych opisov zmien karoserie pocas vyroby viac rocnik 1987, ako 1986, ved aj bola vyrobena niekedy v novembri.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.2.07, 17:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ventYl píše:
Serifus píše:
ventYl píše:
pokial viem, tak vsetky moderne zapadne auta pouzivaju ten mechanizmus stahovania okna kovovou sponou - rybacou chrbticou. Takze by malo stacit demontovat kompletny mechanizmus chrbtovej kosti z dveri, co zrejme zahtrnie aj odflexovanie chrbtovej kosti od drziaka okna. Okno s drziakom a jeho kolajnicou sa ponecha, hodi sa tam drziach chrbtovej kosti z citrona, patricne sa ochopuje, aby dlzkovo, rozmerovo sedel, musi tam ist subezne. Nova chrbtova kost sa spoji s drziakom okna a mechanizmus motora sa zabuduje niekam dovnutra tak, aby tam sedel a nezavadzal. Potom sa to uz iba nadratuje, vyvedie sa vypinac a musi to fungovat. Dualny system klucka / motor som este nevidel a bolo by ho zrejme znacne komplikovane zostrojit.


No to je ostuda... Čechoslovák a už skoro nerozumim :oops: Ale to podstatné jsem chytil. Takhle jsem o tom přesně přemýšlel. Duální systém je pro mě samozřejmě blbost :wink: Děkuju.. a koukám, že máš skoro stejnou mašinu, jako já :)


To je nejaky vseobecny trend... mnoho mladych porevolucnych cechov nerozumie slovencine ;) A yo, karu mam skoro rovnaku, akurat ta moja je uz podla niektorych podrobnych opisov zmien karoserie pocas vyroby viac rocnik 1987, ako 1986, ved aj bola vyrobena niekedy v novembri.



Jen bych dovolil poznámečku, že jsem nějakej ten čásek tzv. předrevoluční (jestli teda myslíš ten hadrovej podfuk v 89) :lol: :wink:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


2.2.07, 21:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ventYl píše:
Serifus píše:
ventYl píše:
pokial viem, tak vsetky moderne zapadne auta pouzivaju ten mechanizmus stahovania okna kovovou sponou - rybacou chrbticou. Takze by malo stacit demontovat kompletny mechanizmus chrbtovej kosti z dveri, co zrejme zahtrnie aj odflexovanie chrbtovej kosti od drziaka okna. Okno s drziakom a jeho kolajnicou sa ponecha, hodi sa tam drziach chrbtovej kosti z citrona, patricne sa ochopuje, aby dlzkovo, rozmerovo sedel, musi tam ist subezne. Nova chrbtova kost sa spoji s drziakom okna a mechanizmus motora sa zabuduje niekam dovnutra tak, aby tam sedel a nezavadzal. Potom sa to uz iba nadratuje, vyvedie sa vypinac a musi to fungovat. Dualny system klucka / motor som este nevidel a bolo by ho zrejme znacne komplikovane zostrojit.


No to je ostuda... Čechoslovák a už skoro nerozumim :oops: Ale to podstatné jsem chytil. Takhle jsem o tom přesně přemýšlel. Duální systém je pro mě samozřejmě blbost :wink: Děkuju.. a koukám, že máš skoro stejnou mašinu, jako já :)


To je nejaky vseobecny trend... mnoho mladych porevolucnych cechov nerozumie slovencine ;) A yo, karu mam skoro rovnaku, akurat ta moja je uz podla niektorych podrobnych opisov zmien karoserie pocas vyroby viac rocnik 1987, ako 1986, ved aj bola vyrobena niekedy v novembri.


Pokud je november česky listopad (11. měsíc roku) tak Škodovka vyrobená v listopadu 1986 je model 1987 :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


3.2.07, 09:24
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
nevedel by si vypisat vsetky mesiace prosim? :D
konecne to vase znacenie pochopim :D zvlastne ze 3/4 europy ma take iste slova (januar, februar...) a tuhle susedia so skoro rovnakym jazykom jak keby si povedali: Ani bohovi, my budemem mat ine! :D :D :D

peace :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


3.2.07, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Šemik píše:
ventYl píše:
Serifus píše:
ventYl píše:
pokial viem, tak vsetky moderne zapadne auta pouzivaju ten mechanizmus stahovania okna kovovou sponou - rybacou chrbticou. Takze by malo stacit demontovat kompletny mechanizmus chrbtovej kosti z dveri, co zrejme zahtrnie aj odflexovanie chrbtovej kosti od drziaka okna. Okno s drziakom a jeho kolajnicou sa ponecha, hodi sa tam drziach chrbtovej kosti z citrona, patricne sa ochopuje, aby dlzkovo, rozmerovo sedel, musi tam ist subezne. Nova chrbtova kost sa spoji s drziakom okna a mechanizmus motora sa zabuduje niekam dovnutra tak, aby tam sedel a nezavadzal. Potom sa to uz iba nadratuje, vyvedie sa vypinac a musi to fungovat. Dualny system klucka / motor som este nevidel a bolo by ho zrejme znacne komplikovane zostrojit.


No to je ostuda... Čechoslovák a už skoro nerozumim :oops: Ale to podstatné jsem chytil. Takhle jsem o tom přesně přemýšlel. Duální systém je pro mě samozřejmě blbost :wink: Děkuju.. a koukám, že máš skoro stejnou mašinu, jako já :)


To je nejaky vseobecny trend... mnoho mladych porevolucnych cechov nerozumie slovencine ;) A yo, karu mam skoro rovnaku, akurat ta moja je uz podla niektorych podrobnych opisov zmien karoserie pocas vyroby viac rocnik 1987, ako 1986, ved aj bola vyrobena niekedy v novembri.


diky... nevedel som, kedy presne zaviedli tie zmeny rocnika 87, ale podla opisu ich vsetky mam (napriklad gumova vlozka pod ukoncenim ozdobnej listy na streche)... tam je to sice irelevantne, ale pri elektroinstalacii by to mohlo byt podstatne... ale tam je tusim od 8. 1983 vsetko rovnake.

a ano, november je 11. mesiac v roku, tak isto, ako v anglictine, nemcine a dalsich jazykoch ;)
Pokud je november česky listopad (11. měsíc roku) tak Škodovka vyrobená v listopadu 1986 je model 1987 :wink:

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


3.2.07, 14:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
deekay píše:
nevedel by si vypisat vsetky mesiace prosim? :D
konecne to vase znacenie pochopim :D zvlastne ze 3/4 europy ma take iste slova (januar, februar...) a tuhle susedia so skoro rovnakym jazykom jak keby si povedali: Ani bohovi, my budemem mat ine! :D :D :D

peace :lol:


leden - január, únor - február, březen - märz, duben - apríl, květen - máj, červen - jún, červenec - júl, srpen - august, září - september, říjen - október, listopad - november, prosinec - december :wink:
Omlouvám se za případné zkomoleniny Slovenčiny :oops: :lol:

...be with you :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


3.2.07, 15:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek Kalendář
A je to tady...........

Tímto vyhlašuji soutěž, o nejlepší Česko-Slovenský Škoda kalendář.
Nějaká hezká fotečka Škodovky-nejlíp nějakej unikátek, pak dny, no a pak nějakej ten blábol, jeko :
v lednu něco o spojce, v únoru o předstihu, v březnu geometrie,atd., atd.
Všechno samozřejmě dvojjazičně :D
Co vy na to? :?: :?: :?:

_________________
"Fanánek"
Obrázek
BMW 750il r.v.97, plná nálož
Ford Mondeo 2.2TDci DURAtorq r.v.04


3.2.07, 15:32
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
S těma měsícema taky nechápu, proč my Česi musíme mít takovéhle pitomé jména, slovensky jsou měsíce stejně jako anglicky a ve většině ostatních jazyků je to fakt přinejmenším velmi podobné... napíšem Předsedovi vlády (jen nevím jestli to je vlastně Topolánek nebo Paroubek :? ) že ty měsíce musí přejmeovat :lol: Ale aspoň máme podobně dny v týdnu..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


3.2.07, 15:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz