Autor |
Zpráva |
fester777
Příspěvky: 14
|
karburator-filter
zdravim lidicky, mam tu taky problem, uz dlhsiu dobu mi skacu otacky na favorite na volnobehu, tak som sa siel na to pozriet a mam dve otazky .
1.Pri otvoreni viecka oleja je tam dost velky tlak, je to mozne?
2. Mam vlhky vzduchovy filter asi od oleja , bo ked som sa ho chytil bol mastny, je to mozne?
3.Ked som dal komplet kryt filtru dole tak ta klapka co je na karburatore by sa mala hybat z horizontalnej polohy do vertikalnej pri pridavani plynu nie? Pretoze je stale vertikalne a nic nerobi, a prstom sa do vodorovnej polohy ani neda dat.
http://uploading.sk/informace/obrazek/4k83adn/karbec.jpg
Mozu byt te otacky v tom co som popisal ?
|
19.9.09, 19:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: karburator-filter
fester777 píše: zdravim lidicky, mam tu taky problem, uz dlhsiu dobu mi skacu otacky na favorite na volnobehu, tak som sa siel na to pozriet a mam dve otazky . 1.Pri otvoreni viecka oleja je tam dost velky tlak, je to mozne? 2. Mam vlhky vzduchovy filter asi od oleja , bo ked som sa ho chytil bol mastny, je to mozne? 3.Ked som dal komplet kryt filtru dole tak ta klapka co je na karburatore by sa mala hybat z horizontalnej polohy do vertikalnej pri pridavani plynu nie? Pretoze je stale vertikalne a nic nerobi, a prstom sa do vodorovnej polohy ani neda dat. http://uploading.sk/informace/obrazek/4k83adn/karbec.jpgMozu byt te otacky v tom co som popisal ?
servus
1.to moze nemusim znamenat nic, ludom co maju vsetko ok vystreluju tie viecka z motora
2. ak je bavlneny (tuning ) tak by mal byt napusteny olejom, ale nejakym specialnym, inac totiz nefiltruje
ak mas papierovy filter, tak by nemal byt od oleja, inac ti moze motor zrat olej = piestne kruzky v keli, neide ti z auta taky skaredy dym?
3. potiahni za lanko a mala by sa pohnut
ak by sa nehybala tak by si nevedel pridavat plyn
kolisanie otacok moze byt vselicim
-vytahane rozvody
-vylagrovany rozdelovac
-zly obohacovac zmesi na karburatore
pravidlom vacsinou je ze najprv kukaj zapalovanie, potom karburator, a na 90 percent to vyjde na fave na zapalovanie
edit: ta klapka, v tejto polohe to vyzera akoby bola fakt zaseknuta, nemas prilis nasponovane lanko? zaseknuty sytic?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
19.9.09, 19:33 |
|
|
fester777
Příspěvky: 14
|
2.filter je klasicky papierovy, olej mi ani tak nezere a dym nejde ziadny akurat ma to zarazilo ze neni suchy. A este jedna vec k tomu ked vypnem motor tak z hadicky sa mi rozprasi trocku oleja
3.ked zatiahnem za lanko rucke tak sa hybe v rozmedzi cca.40 stupnov, cize sa nezavrie ale pri pridavani plynu sa nehybe stale stoji. On by sa mal hybat v 90 stupnoch nie?
k tym otackam, rozvody su ok, rozdelovac bol meneny, obohacovac funguje jak ma. Sviecky su pekne ciste cize pekne spaluje, nasponovane lanko neviem jak ma byt lebo s nim nebolo robene nic a sitic funguje.
|
19.9.09, 20:56 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ta klapka, nebavíte se náhodou o přívěře sytiče?
Jinak moje kolísání otáček při volnoběhu způsobilo těsnění pod karburátorem - přisávalo to vzduch.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.9.09, 21:09 |
|
|
fester777
Příspěvky: 14
|
karburator som videl prvy krat takze neviem co sposobuje jej pohyb ale skusal som aj sytic a tiez ani nepohlo
|
19.9.09, 21:13 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
fester777 píše: karburator som videl prvy krat takze neviem co sposobuje jej pohyb ale skusal som aj sytic a tiez ani nepohlo ako si skusal sytic na fave ? ved tie maju automat ! mas tam snad dorabany ? Na studeny motor ma byt ta klapka zavreta a ako sa motor zohriena , pomaly sa otvara - tak funguje ( ak funguje ) automaticky sytic .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
19.9.09, 22:26 |
|
|
fester777
Příspěvky: 14
|
Jonny píše: fester777 píše: karburator som videl prvy krat takze neviem co sposobuje jej pohyb ale skusal som aj sytic a tiez ani nepohlo ako si skusal sytic na fave ? ved tie maju automat ! mas tam snad dorabany ? Na studeny motor ma byt ta klapka zavreta a ako sa motor zohriena , pomaly sa otvara - tak funguje ( ak funguje ) automaticky sytic .
nene, mam manualny sytic . Ale pochybujem ze to je sytic bo sitic mii funguje
|
19.9.09, 23:09 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
1. pod víčkom oleja to vždy tlakuje, aj mne odlietalo víko a pritom motor 90 000 km a spotreba oleja temer nulová...nemalo by sa odtiaľ dymiť (ke´d dáš víko preč). To by znamenalo opotrebované piestne krúžky...ale zasa jemnučké dymenie je OK...
2. Filter by rozhodne nemal byť mastný, všetko to vyčisti a filter vymeň a sleduj. Ozaj, koľko ti to papá oleja?
3. To, čo popisuješ ako klapku, ktorá by sa mala po pridaní plynu hýbať, je vzduchová prívera = sýtič. Teda pri teplom motore má byť v takej polohe, ako ju máš a len pri studenom motore má byť zavretá (aj to ju treba nejako aktivovať, tuším stlačením plynu na podlahu - to som si ale nie istý, to ti iný povedia).
4. Kolísanie voľnobehu - ako napísal Nepér a Deekay...kukni najprv ten silenblok (gumu) pod karburátorom, a ak je to OK, tak choď po zapaľovaní, najskôr rozdeľovač...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.9.09, 08:00 |
|
|
fester777
Příspěvky: 14
|
kurnik keby som vedel ci je to rozdelovac tak ho kupim , lebo to tesnenie pod karburatorom bolo pred nedavnom menene.
|
20.9.09, 12:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fester777 píše: kurnik keby som vedel ci je to rozdelovac tak ho kupim , lebo to tesnenie pod karburatorom bolo pred nedavnom menene.
to tesnenie nemussí byť dobré, často sa stáva že nové druhovýrobné je po mesiaci horšie ako staré, skontroluj to či ti to tadiaľ neprisáva vzduch...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.9.09, 14:21 |
|
|
fester777
Příspěvky: 14
|
michalkatka píše: fester777 píše: kurnik keby som vedel ci je to rozdelovac tak ho kupim , lebo to tesnenie pod karburatorom bolo pred nedavnom menene. to tesnenie nemussí byť dobré, často sa stáva že nové druhovýrobné je po mesiaci horšie ako staré, skontroluj to či ti to tadiaľ neprisáva vzduch...
a neni mozne ze by som ho roztrhol ked ho budem davat dolu ?
|
20.9.09, 14:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fester777 píše: a neni mozne ze by som ho roztrhol ked ho budem davat dolu ?
nie, nepoškodí sa...
ak máš druhovýrobné také gumené ako originál tak tie niesú dobré, dobrý je taký kus železa kde je tesnenie z dola a z hora...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.9.09, 14:50 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
nechcem zakladat nove tema tak sa spytam tie hadice co idu z vika ventilov do airboxu a este taka tenka co ide niekam dozadu na karbec maju vplyv na volnobve?
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
21.9.09, 07:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jistě že maji
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.9.09, 08:43 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
jedna mi zprachnatela a roztrhla sa tak neviem ci to moze ovplyvnit bo sa mi zda (subjektivny nazor )ze mi to dako zacal honpalat volnobeg
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
21.9.09, 08:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|