Tak zkušební prototyp už testuju asi 400km, s těmito závěry:
*Upravil jsem DPS pro současné součástky, ještě bude třeba pár změn. (metodou "pixel by pixel", celkem bejkárna)
*Jako IO jsem použil TLC274 a upravil jsem rozmístění vývodů na DPS.
*Tranzistory jsem nahradil BC548B, ve vstupní děliči jsem musel upravit hodnotu R2 na 4k7, aby se otevřel T1 (mám pocit, že celá ta šaškárna T1-T2 je monostabilní klopný obvod
, R8-C2 je integrační článek, IO1b je další integrace, no moc si nejsem jistej, jak ten převodník přesně funguje, snad mi někdo pomůžete).
*Do kabiny jsem si natáhnul orientační ledku, abych věděl, kdy to zavírá
*Hranici otáček jsem musel zvednout až na 2000 ot/min, protože při delším brždění motorem, s otáčkami těsně nad touto hraniční hodnotou a následném vyřazení docházelo ke chcípání. Při vyřazení z vyšších otáček to nechcípalo, zřejmě stačil zareagovat IO1d. Ještě zkusím Shottkyho diodu místo D4, ale neslibuju si od toho nějaký výrazný efekt.
Někde mám fotky, jak to vypadá...
Spínač na karburátoru:
A tady krabička s tou chytrou elektronikou
, pozor je to v plném rozlišení, byl jsem línej to zmenšovat...