|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Řídící jednotka motoru 1.9 TDi
Autor |
Zpráva |
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Řídící jednotka motoru 1.9 TDi
Ahoj, mám dotaz:
Existuje nějaká řídící jednotka motoru 1.9 TDi 66kW, která ke svému správnému provozu nepotřebuje komunikovat s komfort jednotkou, popř. i s ostatníma jednotkama? Jde mi o to, aby byla řídící jednotka schopná samostatného a plnohodnotného provozu a motor šlapal tak jak má a nepadal do nouzovýho režimu, protože nebudu ten tédéíčkovej motor provozovat v autě.
Pokud existuje, napište mi, prosím, typ té jednotky, ať vím, co mám shánět.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
24.9.09, 10:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Tak už jsem se něco dozvěděl, teď už jen potřebuju vědět, jestli všechny řídící jednotky k motoru 1.9TDi obsahují i imobilizér, nebo existovaly i nějaké jednotky bez něj a pokud ano, tak které to byly.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
25.9.09, 12:01 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Petr píše: Tak už jsem se něco dozvěděl, teď už jen potřebuju vědět, jestli všechny řídící jednotky k motoru 1.9TDi obsahují i imobilizér, nebo existovaly i nějaké jednotky bez něj a pokud ano, tak které to byly.
to už sem jednou sháněl a myslim, že žádná bez ima neexistuje, takže jedině s imobilizérem....stavíš traktor?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.9.09, 12:13 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Jaks to uhod ? ...takže mi jde o jednoduchost...chci prostě jen holou jednotku schopnou SAMOSTATNÉHO života v normálním a ne nouzovém režimu ke které bych jen připojil pár drátů a ona by fungovala a jezdilo se.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
25.9.09, 12:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Petr píše: Jaks to uhod ? ...takže mi jde o jednoduchost...chci prostě jen holou jednotku schopnou SAMOSTATNÉHO života v normálním a ne nouzovém režimu ke které bych jen připojil pár drátů a ona by fungovala a jezdilo se.
tak to řeší pat a mat, mrkni n jejich večerníčky tam najdeš hodně inspirace
musíš zjistit co ti nouzák rpůsobuje a zda se jedná o nouzák že musíš vyonout motor a jed od znova, třeba lopatky na turbu, čidla tlaku, čip který ti přežene hlavně do kopce plnící limity atd. miloš
|
25.9.09, 18:23 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|