Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 03:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Neresitelny problem startovani u octavky 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Já bych to viděl asi tak jako tohle: Řeším něco podobného a už taky nevím co dál, Felda 1,3 MPi studenej start bomba, teplej okamžitej start bomba ale jakmile to stojí 10minut až 5 hodin tak na startování chytne na 500 otáček a dokud hebounce nepřidáš tak se sama nesrovná, pak zase vše v poho a stačí vypnout a znova start a už zase v poho. V chybovej žádná závada, spotřeba OK jízda OK neškube nechcípe klapka chodí jak hodinky a problem pořád zůstává, vyměněný čidlo otáček, snímač teploty, svíčky, klapka, jednotka, změřený tlaky ve válcích, tlak paliva před startem při běžícím motoru a i 20 minut po vypnutí a vše OK.

Ještě jsem zkusil těsnění pod sáním, zapalovací lištu, lambdu, ventily, paliv čerpadlo, a furt ho**o, takže už tam je jen snímač nasátýho vzduchu a snímač klepání pak už jedině auto zahodit nebo nevim :lol:



co přizpůsobit druhou řj

já tak řešil MPi že nešla jednou za měsíc nastartovat a zrovna když to nejmín potřebuješ, vyměnil jsem všechno a vždy jsem nastartoval, problém se ztratil až po výměně pojistkovky, to jsem tam měnil před tím relátka i pojistky měl ji venku a tak,

pojistkovku jsem celou rozebral, bylo tam čisto a sucho nějaký studený spoj tam nehrozí,

ale druhá deska a je klid víc jak tři roky díky majiteli se věc povedla že mělve mně tu důvěru a trpělivost miloš


28.9.09, 05:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já bych ještě očistil kostru na motoru, je na takovým poblblým místě a většinou tam je to oko zelený

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.9.09, 09:38
Profil

Příspěvky: 47
Příspěvek 
A jeste jak sem psal ten problem duseni (cukani) motoru kdyz pridam plyn tak ten motor zdechne uplne. Pristi tyden to vezu na to cisteni vstriku tak pak dam vedet jak to pokracuje.


28.9.09, 15:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Topi píše:
A jeste jak sem psal ten problem duseni (cukani) motoru kdyz pridam plyn tak ten motor zdechne uplne. Pristi tyden to vezu na to cisteni vstriku tak pak dam vedet jak to pokracuje.

pak řekni, kolik si za to vzal...už sem mě pár lidí ptalo, co za to chtěj, ale neim ani orientační ceny :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.9.09, 16:48
Profil ICQ

Příspěvky: 47
Příspěvek 
1 ks 300 kc


29.9.09, 17:50
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Pomohlo :?:

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


29.9.09, 18:23
Profil

Příspěvky: 47
Příspěvek 
Bude to delat az pristi tyden


30.9.09, 15:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
mno já mám v pojistkovce taky čisto a sucho - přesto tam byl na jednom relátku studeňák jak prase..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


1.10.09, 09:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz