|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Radek
|
Chladič
Tak mě napadlo jestli je technicky možný dát u 120 chladič dozadu k motoru a tam udělat patřičný průduchy. Něco jako u 100. Nejsem v tom moc velkej znalec možná je to známá věc, ale jenom mě to napadlo.
|
23.1.06, 18:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
A k čemu by to jako bylo dobrý? Aby to nechladilo?
Pokud vím, tak do "stovek" se (pro závodní účely v kombinaci s motorem 1.3) předělával chladič dopředu do masky (dokonce snad už u eMBéček), ale obráceně jsem to ještě neviděl, ani o tom neslyšel a ani mne to nenapadlo.
...no, a teoreticky bys asi i měl problém s náhonem ventilátoru, aby to vůbec jakžtakž chladilo...
...ale jinak je technicky možný všechno...
|
23.1.06, 23:17 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Radek - a k čemu by to bylo dobré?
_________________ J.
|
24.1.06, 19:08 |
|
|
Radek
|
Chladič
Jenom mě to napadlo, protože se mě zdá docela špatný vést přes celý auto hadice, který můžou při těhletěch teplotách zamrznout což se mě stalo a tim jsem svou neznanalostí zničil motor. Tedka mám motor z Favorita a prostě při větších mrazech radši nebudu vyjíždět. Ještě stim zavedenim ventilátoru by to teoreticky šlo,ale jako amatér to nedokážu, ale takovej plán bych měl postě někde vzádu udělat ty průduchy a nebo vést to vedení vnitřkem auta což by nebylo praktický. No já se budu snažit přijet na nákej škodováckej sraz a tam si nějak pořádně nechat poradit.
|
24.1.06, 22:30 |
|
|
Radek
|
Prostě chci nějak zkrátit ten oběh vody v chladiči, vždyt by to šlo kdyby se udělal pořádný nasávací průduch. Ale zas nevim co by na to řikala airodinamika. Postě takovej amatérskej nápad.
|
24.1.06, 22:35 |
|
|
Návštěvník
|
Re: Chladič
Radek píše: Jenom mě to napadlo, protože se mě zdá docela špatný vést přes celý auto hadice, který můžou při těhletěch teplotách zamrznout což se mě stalo a tim jsem svou neznanalostí zničil motor. Tedka mám motor z Favorita a prostě při větších mrazech radši nebudu vyjíždět. Ještě stim zavedenim ventilátoru by to teoreticky šlo,ale jako amatér to nedokážu, ale takovej plán bych měl postě někde vzádu udělat ty průduchy a nebo vést to vedení vnitřkem auta což by nebylo praktický. No já se budu snažit přijet na nákej škodováckej sraz a tam si nějak pořádně nechat poradit.
No, amatére, když jsou takové nic moc mrazy, jako je tomu teď, je třeba mít v autě patřičně silný fridex. Mohu tě ujistit, že špatně naředěný fridex zamrzne i ve Š 100... Kdysi jsem psal o tom, mít v autě fridex a vodu v poměru 1:1, potom ani "Šumperk včera" s autem nehne...
Chladiš se přemístil dopředu z důvodu přehřívání motoru u řady 722, kdy prostě větrák na plechový chladič prostě nestačil. Takže jestli chceš udělat krok zpět, snížit si výkon motoru a zvýšit spotřebu, máš možnost...
|
24.1.06, 22:42 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Pardon, jsem se zapomněl přihlásit...
_________________ J.
|
24.1.06, 22:43 |
|
|
Radek
|
S tim fridexem máš pravdu. Prostě tohle to je moje první zima. A taky jsem na to řádně doplatil, tak jsem to chtěl nějak tan obvod zkrátit. Táta mě o tom nic moc neřekne,i když s tou škodárnou jezdil 18 let. Tak tedka bych teda potřeboval vědět jestli je rozumný dávat do 120 motor z favorita, protože se mě asi zničila hlava motoru.
|
24.1.06, 22:56 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Je to nelegální, protože to na kyvadlovou nápravu nikdo neschválí. Ale každopádně je to lepší motor, než původní, i když s jeho zástavbou je docela problém kvůli sacímu a výfukovému potrubí a další věcem.
Naklusej na nějaké vrakoviště a hlavu tam kup. Je to sice bez záruky, ale co naděláš... Před montáží nechat přebrousit.
_________________ J.
|
24.1.06, 23:08 |
|
|
Radek
|
Dík moc za rady . Já asi tu hlavu na tom vrakáči budu muset sehnat, protože jsem asi moc urazil rodiče, takže kdybych koupil ten motor z favorita, tak by mě asi zabili a bojim se aby mě tu škodárnu nevzali. Jenom ještě moc nevim jak jí tam nainstaluju. Určitě budu muset počkat na jaro. Já nemám žádnou garáž. Tak snad si do tý doby třeba našetřím na bezpečnější auto a tohle budu moct prodat.
|
24.1.06, 23:24 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Nemáš žádného kamaráda automechanika?
_________________ J.
|
25.1.06, 07:57 |
|
|
Radek
|
Mám jednoho co mě nabízí ten motor z favorita a prej by to stálo se všim 4000kč. Ted právě nevim kolik stojí ta hlava a když budu vyměnovat tu hlavu tak nevim jestli nenarazim na něco dalšího špatnýho
|
25.1.06, 11:21 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Hlavu přebrus, nové těsnění, dal bych i nové šrouby hlavy a vyměň olej!!! Jinak by se stát nemělo nic.
_________________ J.
|
25.1.06, 15:28 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12135 Bydliště: Tynec n.L.
|
Protizamrzaci uprava jinak.
Radek píše: Prostě chci nějak zkrátit ten oběh vody v chladiči, vždyt by to šlo kdyby se udělal pořádný nasávací průduch. Ale zas nevim co by na to řikala airodinamika. Postě takovej amatérskej nápad. Kdybys chtel odstranit zamrzani trubek pod autem, myslim ze na okruhove specialy se ty trubky davaly dovnitr do kabiny. Nejsem si jisty jestli v tunelu a nebo podel tunelu. Kazdopadne to bylo kvuli snizeni podvozku a ne zamrzani, ale pomoct by to mohlo taky, ale to je opravdu jenom pro fajnsmekry, takze bych ti to nedoporucoval. Jinak co se tyka bazarove litinove hlavy, cena se pokud vim pohybuje radove 500-800,-.
|
25.1.06, 16:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|