|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Tankovani LPG v zahranici
Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Tankovani LPG v zahranici
Jak je to s tankováním LPG v zahranici? Kde maji stejný plnici hrdla jak u nas a kde ne? Kolik typu plnicich hrdel je? Da se pripadne sehnat nejakka redukce? Jestli jo, tak kde a kolik stoji? Diky za odpovedi
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
24.9.09, 10:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
24.9.09, 10:37 |
|
|
IceBear
Příspěvky: 377 Bydliště: Brno
|
Jediné, co můžu říct s jistotou, že v Jižní Koreji ti to pasovat nebude určitě, ale redukci tam seženeš na každém rohu (bude mít 4 LED a gigovej MP3 přehrávač )
_________________ Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion
Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem
|
24.9.09, 10:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
IceBear píše: Jediné, co můžu říct s jistotou, že v Jižní Koreji ti to pasovat nebude určitě, ale redukci tam seženeš na každém rohu (bude mít 4 LED a gigovej MP3 přehrávač )
v severní koreji to zas nebudeš potřebovat tam tě zabácnou jako špiona a teroristu miloš
|
24.9.09, 11:32 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Mluv cesky Ale jinak dik moc za odkaz
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
24.9.09, 11:53 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dobre no... tak ja teda budu mluvit cesky.
Nas system pouzivaji: CR, Slovensko, Polsko, Bulharsko, Srbsko (a asi i Chorvatsko) a Italie.
Existuji odlisne systemy v Nemecku (a snad stejny ve Francii) a v Holandsku (a snad stejny v Belgii).
Nemci , pokud maji na pumpe vic LPG stojanu, mivaji bezne aspon jeden stojan na Italskej (teda ten nas) system nebo maji redukci. Holandani nevim jak maji redukce, protoze jejich redukci jsem si sehnal a vozim ji v aute.
Edit: Jo mimochodem.... v Jizni Koreji nesmi soukromy auta jezdit na LPG, je to jenom pro verejnou dopravu nebo treba pro taxiky. To jen tak pro doplneni.
Edit2: Jo a v NLD je LPG levnejsi nez u nas, protoze na auta s LPG maji tak vysokou silnicni dan, ze palivo u muze bejt levny a stejne se to nikomu nevyplati, pokud nejezdi denne aspon 300km. Kdyz sem jim rikal, jaky jsou naklady na LPG vozidlo u nas, tak teprve pochopili, proc tu jezdi tolik Skodovek na plyn.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.9.09, 14:58 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Viky píše: Nas system pouzivaji: CR, Slovensko, Polsko, Bulharsko, Srbsko (a asi i Chorvatsko) a Italie. Existuji odlisne systemy v Nemecku (a snad stejny ve Francii) a v Holandsku (a snad stejny v Belgii).
... náš systém i v Maďarsku a Rumunsku
|
4.10.09, 09:52 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
Ve Francii jsem vsude videl stejne koncovky jako u nas, navic je vsude samoobsluha, takze odpada shaneni personalu. Ve Spanelsku je plyn spatne dostupny, ma ho asi je repsol a to vetsinou jen u prumyslovejch zon a u pristavu a vzdy to byla separe cerpacka, koncovku maji jinou. Stejnou jsem jeste videl v Chorvatsku a samozrejme v Italii. A take v Rakousku, ale tam jsem tankoval vzdy jen u BP v Innsbrucku.
|
6.10.09, 16:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|