Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 03:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 LPG - problémy se startováním 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Příspěvek LPG - problémy se startováním
Ahoj,

mám Formana karbec s LPG. V poslední době pozoruji, že když auto stojí den a déle tak je problém se starty na LPG, musím déle točit startérem a párkrát cvaknout sytičem LPG. Když auto pustím z kopce chytne skoro hned. Kde by mohl být problém ?

Díky


7.10.09, 14:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Tohle je normální,plyn se odpaří z hadic a reduktoru,no a při novém startu si musí motor zase plyn nasát..Vzhledem k tomů,že studený plyn se hůře zplyňuje,tak to prostě déle trvá a čím bude venku chladněji,bude to horší,tak to prostě u podtlakových systému používných u karbecu je..Obrana proti tomu je,že před delší odstávkou auta prostě přepneš na benál a dojedeš půl kiláku na benál..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


7.10.09, 16:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Možná bych ještě dodal,že je důležité mít dobře seřízené zapalování,svíčky káble víčko ve 100% stavu atd.Důležitý je taky čistý vzduchový a plynový filtr..Je toho tady napsáno už mraky,stačí jen hledat a číst..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


7.10.09, 16:26
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Hmm divné je že to dřív nedělalo..jezdilo to bez problému třeba i po týdnu na LPG..takže se zdá že je problém s odpařením LPG z potrubí...netěsnost ?Plánuji výměnu membrán - LOVTEC (mají rok a cca 80 tis km), nemůže to být tím ?


7.10.09, 16:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Zkus ten sytič zmáčknout dvakrát před samotným startováním (se zapnutým zapalováním samozřejmě) a pak startovat už bez něj. Taky zkontroluj, jestli ten sytič funguje. Jestli pouští plyn do hadice. Se může stát, že ten jeho zobáček nedosáhne na membránu a tudíž nemá žádnou funkci.

Samozřejmě za tohle můžou membrány. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.10.09, 16:56
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
OK díky za tip, prověřím a membrány stejně vyměním :)))


8.10.09, 15:43
Profil

Příspěvky: 48
Příspěvek 
gokralik píše:
Zkus ten sytič zmáčknout dvakrát před samotným startováním (se zapnutým zapalováním samozřejmě) a pak startovat už bez něj. Taky zkontroluj, jestli ten sytič funguje. Jestli pouští plyn do hadice. Se může stát, že ten jeho zobáček nedosáhne na membránu a tudíž nemá žádnou funkci.

Samozřejmě za tohle můžou membrány. :wink:



Tak tento problem mam ja,ze mi ten sitic nefunguje a a ten zobacik nedotiahne uplne na membranu. Zacalo mi to asi pred 2 mesiacmi robit a asi pred 5 mesiacmi som daval nove membrany. Neviete ako tomu zobaciku trochu pomoct, bo nechce sa mi vzdy otvarat kapotu a rucne ho stlacat


8.10.09, 17:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Zkus tam tu cívku se zobáčkem dotáhnout. Tím se vlastně přitáhne blíže k membráně. Další možností je, že páčka co na ni drží membrána je moc utopená v tělese zplynovače. To se lehce mohlo stát, kdyžs nedával na tohle při montáži pozor. Takže pokud nepomůže dotáhnutí cívky sytiče, rozdělej zase reduktor a normálně tu páčku ohni, aby byla zarovno s okrajem.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.10.09, 18:02
Profil

Příspěvky: 48
Příspěvek 
gokralik píše:
Zkus tam tu cívku se zobáčkem dotáhnout. Tím se vlastně přitáhne blíže k membráně. Další možností je, že páčka co na ni drží membrána je moc utopená v tělese zplynovače. To se lehce mohlo stát, kdyžs nedával na tohle při montáži pozor. Takže pokud nepomůže dotáhnutí cívky sytiče, rozdělej zase reduktor a normálně tu páčku ohni, aby byla zarovno s okrajem.


pri montovani som sa snazil tu packu zarovno dat. Ale tak neuskodi mi ked sa na to kuknem a skontrolujem to


8.10.09, 19:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ono si to po montáži trochu sedne...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.10.09, 19:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Žmyják píše:
OK díky za tip, prověřím a membrány stejně vyměním :)))


povyprávěj o odporu kabelů a palce v kiloohmech, čistotě kontaktů v rozdělovači ten oxid tam a prach, a odtrhu svíček v mm tam bude problém miloš


10.10.09, 15:52
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Kabely nové, rozdělovač, cívka a vyokonapěťové relé a svíčky též...a vše seřízené..tím jsem začínal :) Takže asi ty membrány..no co stejně jsem, se na ně chystal :)


12.10.09, 09:10
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Žmyják píše:
Kabely nové,


Milos chtel odpory kabelu, ne ze jsou nove..kdyby jsi trochu hledal, docetl by ses, ze i nove kabely stoji za prd. Ty potrebujes aby vsechny kabely mely do 5000 Ohmu a palec 1000 Ohmu. schvalne to zmer, zjistis ze jsi na tom hur.. a drive ti to mozna nedelalo protoze jsou ted jine teploty.. rano je vice zima..klidne pred startem 3-4x cvrnkni syticem pokud mas rucni a pak startuj...v chladnem pocasi to neni zavada,ale vlastnost.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.10.09, 19:58
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14
Příspěvek 
OK to jsem špatně pochopil..proměřím to, díky za tip !


13.10.09, 16:48
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Když jsem měl kdysy staré fáčko s karburátorem, tak jsem měl taky systém Lovtec. Po nějaké době mi taky přestal fungovat sytič plynu. Ta cívka elektromagnetu mi asi po roce přestala přitahovat to kovové jádro dovnitř reduktoru. Po ručním zmáčknutí to normálně plyn pustilo. Ale když jsem zmáčkl to tlačítko na krabičce, tak se to jádro elektromagnetu zmáčklo jen nepatrně, asi 1mm oproti asi 5mmrům. Dodnes jsem nezjistil, jaká je příčina. Přitom tato závada je dosti častá. Už jsem ji viděl vícekrát. Ale jen u systému Lovtec.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.10.09, 11:13
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz