Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 17:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Alternátor - co s ním 

Co s ním?
Jezdit dokud se nerozpadne poté vyhodit a výměna za jiný typ 54%  54%  [ 7 ]
Repasovat a případně nějak vylepšít 46%  46%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 13

 Alternátor - co s ním 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já sem si myslel, že ho mám v cajku, ale včera mě zase začala prosvítat kontrolka a když sme to s kachnisem na srazu měřili, tak můj altik taky žádná hitparáda, ale zase za celý léto sem baterku nenabíjel, tak snad dobrý...zejtra přeběhnu kostru a dotáhnu 3xM5, předtim to pomohlo :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


11.10.09, 23:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to sou ty 70A kdo chce moc nemá nic :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.10.09, 05:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Podle mě to není tím že to je 70A ale tím že na původní komunistícký altík dali miniaturní řemenici takže točí víc otáček což nevydrží, jinak si to nedovedu vysvětlit...55A je jinak víceméně stejný ale s velkou řemenicí je naprosto spolehlivý.


12.10.09, 23:06
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jestli altík pulzuje mezi 13.9a14.2 bych vůbec neřešil najít auto kde bude napětí pořád 14V to je vyjímka


popíšu ti příběh altík 13.6 všechny spotřebiče 13V, felicie najeto 60.000 km

dotáhl jsem 3xM5 napětí 14.V za týden na dálnici altík KO, odtah repasovaný cca 3500 kč oprava miloš


13.10.09, 06:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
cyz píše:
Podle mě to není tím že to je 70A ale tím že na původní komunistícký altík dali miniaturní řemenici takže točí víc otáček což nevydrží, jinak si to nedovedu vysvětlit...55A je jinak víceméně stejný ale s velkou řemenicí je naprosto spolehlivý.
Já plánuju dát drážkovanou řemenici na 55A, to bude teprve 8)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


13.10.09, 07:58
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
cyz píše:
Podle mě to není tím že to je 70A ale tím že na původní komunistícký altík dali miniaturní řemenici takže točí víc otáček což nevydrží, jinak si to nedovedu vysvětlit...55A je jinak víceméně stejný ale s velkou řemenicí je naprosto spolehlivý.


Já mám na 70A malou řemenici + velkou na klice, motor často držím kolem 6000rpm dlouhodobě a zas takové problémy jako máš Ty nemám :wink: Je fakt že jsem dotahoval 3xM5, dal jem pod ně pérovky a od té doby se o něj nestarám, nedobíjí sice kdo ví jak (jen 13.9V při zátěži), ale ložiska slyšet ještě nejsou.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


13.10.09, 21:23
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak já se přidám bez zátěže 13.7 jak na prázdno tak v otáčkách a se zátěží (světla + větrák na 4) 13.3 jak na prázdno tak v otáčkách :cry:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.10.09, 18:28
Profil ICQ

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek 
můžu jen doporučit Milošovu metodu: rozpůlit altík, propájet všechny spoje, změřit diody, dotáhnout 3xM5, očistit kontakty, složit, nový regulátor, namontovat do auta a v autě očistit všechny kostry....

napětí mám 14,2V za jízdy se světly a větrákem na čtyřku, když k tomu zapnu vyhřívání zadního skla tak 13.9V... pomohl tomu především regulátor, se starým sem měl 13.7V a se zapnutýma spotřebičema sotva 13V

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


15.10.09, 14:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak já nevím, ale Magneton se dával asi do všech škodovek, už možná před řadou 105-130. Dohromady možná i stovky milionů. Že nefunguje pár kusů, je myslím skvělé. Samozřejmě nebudou všechny stejné.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.10.09, 15:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
varok píše:
Tak já nevím, ale Magneton se dával asi do všech škodovek, už možná před řadou 105-130. Dohromady možná i stovky milionů. Že nefunguje pár kusů, je myslím skvělé. Samozřejmě nebudou všechny stejné.


heh, len neviem preco som postupne musel altik menil vo vsektych piatich 1,3ojkach co mame, ale altiky ostatnych aut su stale bezudrzbove a v pohode (dalsich 5ks... :?

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


15.10.09, 20:19
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
V případě že někdo potřebuje zvláštní požadavky nebo jen náhoda, no. :)

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.10.09, 17:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz