Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA.. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
NOVON píše:
Mno tak jsem konektor vyměnil a stejně to nefunguje.Pořád to jede jen na 4 stupen..Je zajímavé,že občas se chytne i jiná rychlost,ale jen když zapnu a vypnu zapalování,fouká to tak 5 sekund a přestane to..No nevín co s tím... :( :( Není tam na ten ventilátor nějaké relé??
koukl a proměřil bych přepínač rychlostí ventilátoru a mrk na příslušný konektor :roll:


18.10.09, 17:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
a nemá to spálený takové ten odporový drát na topení že jak se zahřeje tak třeba se rozpojí a konec to bych se taky podíval na to

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


18.10.09, 17:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jo Honzo,hodil jsem jeden kabel z multimetru na minus a druhý postupně na všechny piny konektoru k předřadným odporům...no a 1,2,3 bez štrumu,jen na pinu k 4 rychlosti byl štrum..Já to teda tipuju na přepínač v prd..:-( Kua zas budu muset vytáhnout celé topení,abych vyměnil ten přepínač..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.10.09, 18:06
Profil

Příspěvky: 327
Příspěvek 
Odhaleni zavady prece musi byt trivialni.
Aby ses v tom zorientoval, posilam ti vysek ze schematu, podle toho MUSIS tu zavadu najit a opravit.
http://sklad.obrazku.cz/obr210449_ventilator.png


18.10.09, 18:29
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
ja bych sehnal z hadexu nebo elektro obchodu nejaké přepínač kruhový za par korun než od škodovky za par stovek

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


18.10.09, 19:27
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
když už tahat topení tak vyměnit za feldí :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.10.09, 19:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Sadra17 píše:
když už tahat topení tak vyměnit za feldí :wink:

Už tam mám feldí topení Sadro..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


19.10.09, 08:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
breta1 píše:
Odhaleni zavady prece musi byt trivialni.
Aby ses v tom zorientoval, posilam ti vysek ze schematu, podle toho MUSIS tu zavadu najit a opravit.
http://sklad.obrazku.cz/obr210449_ventilator.png

Jj podle tohodle schématu jsem to proměřoval,mám knížku JAK NA TO na feldu..Prostě na konektoru k předřadným odporům není při přepínání 1,2,3 rychlosti proud..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


19.10.09, 08:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Si pozri konektor z kurenia na predradny odpor(naboku, motorovy priestor). Som mal raz taky zateceny za jeden pin sa prechodovym odporom uplne roztavil :cry:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.10.09, 08:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
kwiko píše:
Si pozri konektor z kurenia na predradny odpor(naboku, motorovy priestor). Som mal raz taky zateceny za jeden pin sa prechodovym odporom uplne roztavil :cry:


:shock: :shock: KWIKO chlape..,četl jsi to od začátku??Ano měl jsem ten konektor roztečený,ale vyměnil jsem ho i předřadné odpory a pořád to nefunguje :sick:

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


19.10.09, 15:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
http://sklad.obrazku.cz/obr210449_ventilator.png[/quote]

Tak,že na pinech 1,2,3 není proud.Proud je jen na pinu 4,což je 4 rychlost ventilátoru..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


19.10.09, 15:26
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
:D mezi nama chlapama proud nebo napětí?:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


19.10.09, 16:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
NOVON píše:
Mno tak jsem konektor vyměnil a stejně to nefunguje.Pořád to jede jen na 4 stupen..Je zajímavé,že občas se chytne i jiná rychlost,ale jen když zapnu a vypnu zapalování,fouká to tak 5 sekund a přestane to..No nevín co s tím... :( :( Není tam na ten ventilátor nějaké relé??


na tom odpore je tepelná poistka, máš ju rozpojenú, prečisti jej kontakty a odpor pri testovaní vždy zasuň do tela kúrenia, on potrebuje stále chladenie...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.09, 18:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
MICHALKATKA: Tu kostku s odpory mám novou,problém je v tom,že na kontaktu 1,2,3 rychlosti není 'šťáva'..Myslím si proto,že je vadný přepínač..Jo a odpory jsem měl zasunuté v těle topení při zkoušce vždy;-)..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


19.10.09, 19:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
NOVON píše:
MICHALKATKA: Tu kostku s odpory mám novou,problém je v tom,že na kontaktu 1,2,3 rychlosti není 'šťáva'..Myslím si proto,že je vadný přepínač..Jo a odpory jsem měl zasunuté v těle topení při zkoušce vždy;-)..


na Feldách sa prepínače rýchlosti moc nekazia, tým nieje vylúčené že je chyba tam..

ale na tom odporovom bloku je tepelná poistka :!: odpory sú na 1-2-3 rýchlosť cez tú poistku, 4rýchlosť ide priamo bez odporu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


19.10.09, 19:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz