kozina píše:
Sadra17 píše:
radši to bezúdržbový za 339,-
no nemá to mou důvěru to nemá odkalovač??? Máš s tím zkušenost?
Mou důvěru hlavně nemá ono dovozové čerpadlo... Jen blázen by si mohl vzhledem k důležitosti tohoto dílu dát do auta něco jiného než originál. Zvlášť když víme jak to s oním dovozem většinou je. Apropo... To že nemá odkalovač je spíš jeho výhoda... stačí totiž jednorázový filtr na přívodní hadici k čerpadlu a po 50 tis. km ho vyměnit. Starý typ plní svůj účel dobře o tom žádná, ale nový má přece jen daleko větší životnost jak co se ventilů tak membrány týká. Nemá páčku, ale díky výrazně lepší těsnosti má i rapidně větší sací a výtlačný výkon tudíž páčky už není třeba. Jinak 750 Kč je trochu přehnaná cena... dá se bez větších problémů koupit za 550-600 čechokreditů viz třeba
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html A repas starého... ventilky je problém sehnat a ještě k tomu originál... takže budeš muset jít do celého vrchního dílu který je ale taky v originále nedostatkový navíc za cenu skoro 2/3 nového originál čerpadla plus si k tomu přičti cenu membrány. A čínskej šmejd nemá ani cenu tam dávat. Takže ve výsledku dojdeš stejně k závěru že bude tak jako tak lepší koupit čerpadlo nové nebo jít na vrakoviště vzít nový typ který je odolnější a doufat že bude OK. No vyber si.