Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 LEKR - různé problémy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Objemový ovladač.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


21.10.09, 21:59
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Podívej se taky,jestli nemáš moc přivřenou přívěru.Motor se ti možná hned po startu uchlastává benzínem,trochu tu přívěru zase vrať nazpět,aby tam šel nějaký ten vzduch,bez něj to totiž nehoří a otáček by ses nedořezal.Koukni taky na pružinky co spojojou přívěru se stupňovitou vačkou,to musí hrát,jak je jedna vypadlá tak už je zle..Jinak si to natočil asi moc na zavření.Jestli si nejseš jistej svými zákroky do motoru,tak to dej někomu nastavit do optimálu...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


21.10.09, 22:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
nebo jak jsem měl já, ta stupňovitá vačka nakunděná, ohnutá...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.10.09, 18:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
patrik-hp píše:
Podívej se taky,jestli nemáš moc přivřenou přívěru.Motor se ti možná hned po startu uchlastává benzínem,trochu tu přívěru zase vrať nazpět,aby tam šel nějaký ten vzduch,bez něj to totiž nehoří a otáček by ses nedořezal.Koukni taky na pružinky co spojojou přívěru se stupňovitou vačkou,to musí hrát,jak je jedna vypadlá tak už je zle..Jinak si to natočil asi moc na zavření.Jestli si nejseš jistej svými zákroky do motoru,tak to dej někomu nastavit do optimálu...


dik za tip, zitra kouknu do knihy jak tam ty pruzinky maji spravne byt a proverim to. pruzinky tam nejaky jsou ale jestli jsou OK to jsem se nedival. jistej zakroky si jsem, ale ten LEKR je nejakej nejistej. dokud jsem v lete nepohnul s tim sytičem zpet aby to vypinalo dřív, bylo to OK. tim jsem to posral. od ty doby to takhle dela. ted je to teleso bimetalu presne na rysce jak bylo dřív ale uz to neni ono. o vikendu si rozeberu starej lekr abych videl presne co a jak. s LEKRem zkusenosti moc nemám. ale stve me to ze to neni OK. to musi jezdit perfektne na benal nez tam prijde LPG

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


Naposledy upravil LUCAS dne 22.10.09, 18:39, celkově upraveno 2



22.10.09, 18:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Pech. píše:
nebo jak jsem měl já, ta stupňovitá vačka nakunděná, ohnutá...


nevypada nijak ohnutá

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


22.10.09, 18:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Nepér píše:
Objemový ovladač.


nestraš, to se mi nový opravdu kupovat nechce, sice mam par jinych LEKRů ale jestli jsou OK to nevím

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


22.10.09, 18:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
jinak pro zastánce ručního sytiče... předchozí majitel měl taky v autě namontován "deaktivátor sytiče" ale já jsem tu věc zavrhnul...

protože po správném seřízení za přispění zdejších zkušenějších, funguje sytič naprosto pohodově, auto chatá na brnk ,jezdí ve všech režimech plynule a s běžnou spotřebou - stejnou jako šetřílkové.

protože na stejný výkon musíš spálit stejně paliva (pravda trochu jde taky o to jak spálit) a jestli se tím docílí funkčním sytičem a lehkým přidáním plynu, nebo sytičem vypnutým ale sešlápnutím adekvátně větším, protože bez benálu ten motor stejně nejede... je jedno.

a hlavně auto nedělá ostudu kuckáním poskakováním cukáním a podobnými vrtochy, lze hned po nastartování normálně jet bez zvýšeného soustředění na práci s pedálem plynu.

a pro ženský to platí dvojnásob, ty jsou nejštastnější, když to funguje, ona přijde otočí, auto chytí hned a normálně jede... než když se budou zabejvat ovládáním sytiče, jehož princip z nich dobře pochopí jen málokterá...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.10.09, 18:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
lucas moje taky nevypadala, ale byla trochu do vrtule a zrovna ve stavech kdy byla nejvíc potřeba, se nedotýkala stavěcího šroubku... než jsem to zjistil, hodně jsem se natrápil a několikrát sundaval filtr a směšovač, otravoval tady na foru :)

taky to původně podle všech vypadalo na objemovej ovladač..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


22.10.09, 18:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Pech. píše:
lucas moje taky nevypadala, ale byla trochu do vrtule a zrovna ve stavech kdy byla nejvíc potřeba, se nedotýkala stavěcího šroubku... než jsem to zjistil, hodně jsem se natrápil a několikrát sundaval filtr a směšovač, otravoval tady na foru :)

taky to původně podle všech vypadalo na objemovej ovladač..


to bude v pořádku, koukal jsem se jestli to je spravne ta vačka a dotyka se na tom zubu kde ma kdyz aktivuju sytič rano. doufam ze bude problem v tech pruzinkach.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


22.10.09, 18:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
mám nový poznatek, sundal jsem filterbox, slapl na plny plyn aby se aktivoval sitic a pomocik nastartoval. ja jsem koukal na tu startovaci priveru a byla skoro zavrena, byla tam mezera necely milimietr. nechal jsem to tak nic jsem nedelal a motor zacal bublat jak kdyby vynechaval nebo co. melo to takovy zvuk jako stary ZETOR 25 a trepalo to celym autem. vzal jsem sroubovak a trosku jsem tu mezeru privery zvetsil ale uplne jen nepatrne a motor uz se chytnul pekne. dnes jsem studoval chytrou knihu a zkusím to zítra seřídit celkove. ale vypada to opravdu na ten objemovy ovladac :-( z toho co jsem vycetl z knihy.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


23.10.09, 16:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Objemový ovladač neotevře tu přívěru.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.10.09, 22:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Nepér píše:
Objemový ovladač neotevře tu přívěru.


asi jo protoze jsem zkusil vzit imbus a zatlacit na ten sroubek na konci tahla objemovyho ovladace co je u toho cerneho bazmeku na ovladani druhe komory a motor se chytnul. ale samo se to tahlo nepohlo. zkusim ho vymenit z jineho karbu a pak to zkusim seridit podle knihy

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


24.10.09, 12:00
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
TA PŘÍVĚRA MÁ BÝT ÚPLNĚ ZAVŘENÁ PO SEŠLÁPNUTÍ PLYN. PEDÁLU A PŘI STARTOVÁNÍ :!: Až po naskočení motoru by se měla pootevřít na mezeru zhruba 1mm. Asi po 5 sekundách se mezera zvětší na asi 2-3mm. Ta větší mezera se šteluje právě tím malým imbusem na konci toho táhla, který jste tlačil. Na objemovém ovladači a tom časovém ventilu(dvě černé plastové blbosti na karbecu) bych nešetřil a koupil bych raději nové. I když jsou docela drahé, tak vydrží mnoho tisíc kilometrů.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.10.09, 09:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
varok píše:
TA PŘÍVĚRA MÁ BÝT ÚPLNĚ ZAVŘENÁ PO SEŠLÁPNUTÍ PLYN. PEDÁLU A PŘI STARTOVÁNÍ :!: Až po naskočení motoru by se měla pootevřít na mezeru zhruba 1mm. Asi po 5 sekundách se mezera zvětší na asi 2-3mm. Ta větší mezera se šteluje právě tím malým imbusem na konci toho táhla, který jste tlačil. Na objemovém ovladači a tom časovém ventilu(dvě černé plastové blbosti na karbecu) bych nešetřil a koupil bych raději nové. I když jsou docela drahé, tak vydrží mnoho tisíc kilometrů.


já bych to koupil, ale ted na to nemam penize, jsem teprve po skole a jsem v prvnim zamestnani a zatim jsem vyplatu nemel takze vsechny penize jdou zatim na dopravu. potom si tokoupim nové nez budu do auta davat plyn abych to mel sechno 100% OK.

jinak stav je takovy ze privera se po aktivaci sytice zavre, ale po nastartování se ani nehne dokud nepriam plyn. termoventil zrejme KO a OBJEOVY OVLADAC taky

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


25.10.09, 10:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
tak jsem vymenil OBJEMOVY OVLADAC za funkční a uvidím zítra ráno jak nastartuju.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


25.10.09, 17:42
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz