PŘEDŘADNÝ ODPOR VENTILÁTORU-TOPENÍ FELDA..
Autor |
Zpráva |
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
M4sterCZ píše: :D mezi nama chlapama proud nebo napětí?:D
Asi tě taky 'napnu',Honzo:-)..No dobře,tak napětíííí..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
19.10.09, 19:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MICHAL: Nj,ještě na tu pojistku mrknu..Ale stejně na konektoru u předřadných odporů NENÍ napětí..jen na pinu 4 stupně,který je 'na přímo' bez odporů..Měřil jsem to multimetrem a koleg mi přepínal přepínač v autě..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
19.10.09, 19:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
NOVON píše: MICHAL: Nj,ještě na tu pojistku mrknu..Ale stejně na konektoru u předřadných odporů NENÍ napětí..jen na pinu 4 stupně,který je 'na přímo' bez odporů..Měřil jsem to multimetrem a koleg mi přepínal přepínač v autě..
áno ten kontakt je prívod na tú tepelnú poistku, a s poistky to ide na odpory a na prepínač rýchlostí...
treba jemne šmirgľom prečistiť kotakty tej poistky, mal som to isté...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.10.09, 19:40 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
MICHAL: Tak jsi měl pravdu,byl problém u té tepelné pojistky,ač byla ta kostka celá nová..Ta pojistka byla pořád rozpojená,stačilo trošku přihnout ten horní plíšek..No a už to funguje,jak dlouho bude to nikdo neví.. :-)
ALL: Ještě jednou díky chlapi..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
22.10.09, 17:54 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
michalkatka píše: NOVON píše: MICHAL: Nj,ještě na tu pojistku mrknu..Ale stejně na konektoru u předřadných odporů NENÍ napětí..jen na pinu 4 stupně,který je 'na přímo' bez odporů..Měřil jsem to multimetrem a koleg mi přepínal přepínač v autě.. áno ten kontakt je prívod na tú tepelnú poistku, a s poistky to ide na odpory a na prepínač rýchlostí... treba jemne šmirgľom prečistiť kotakty tej poistky, mal som to isté...
Takze, aby se to uzavrelo, ten obrazek, ktery jsem premaloval z originalnich schemat felicie, je tam spatne nakreslen a tedy v original dokumentaci je chyba?
Takze na kontakt 1 je nejdrive ta pojistka a pak az odpory? Mohl bys to namalovat tak, jak je to ve skutecnosti, moc by to vsem pomohlo a nebyly by v tom zmatky.
|
22.10.09, 19:57 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
breta1 píše: michalkatka píše: NOVON píše: MICHAL: Nj,ještě na tu pojistku mrknu..Ale stejně na konektoru u předřadných odporů NENÍ napětí..jen na pinu 4 stupně,který je 'na přímo' bez odporů..Měřil jsem to multimetrem a koleg mi přepínal přepínač v autě.. áno ten kontakt je prívod na tú tepelnú poistku, a s poistky to ide na odpory a na prepínač rýchlostí... treba jemne šmirgľom prečistiť kotakty tej poistky, mal som to isté... Takze, aby se to uzavrelo, ten obrazek, ktery jsem premaloval z originalnich schemat felicie, je tam spatne nakreslen a tedy v original dokumentaci je chyba? Takze na kontakt 1 je nejdrive ta pojistka a pak az odpory? Mohl bys to namalovat tak, jak je to ve skutecnosti, moc by to vsem pomohlo a nebyly by v tom zmatky.
jedno je s Cedrycha a druhé s Macha... treba iba hľadať... na tom prvom obrázku je 97 ten odpor, úplne v pravo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.10.09, 21:02 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Tak ted uz to vubec neni jasne, to schema od MICHALKATKA je prece uplne stejne jak jsem uvedl ja v tom odkaze a to vubec nevysvetluje, proc nebylo pritomno napeti na kontaktech 1, 2, 3 odporoveho bloku, kdyz ta pojistka je v obou schematech kreslena az ZA temi odpory. Kdo prosim vi, jak je to ve skutecnosti?
|
22.10.09, 21:34 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Prvně jde napětí zeleným káblem přes tepelnou pojistku.Dokud jsem nepřitlačil kontakty na te pojistce tak to běželo jen na 4 stupeň.Teď to funguje plně..Ta pojistka chrání vlastně ten přívodní kábel proti přehřátí a tavení bužírky,protože jak je známo,měď vede perfektně jak proud tak i teplo..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
22.10.09, 23:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tá tepelná poistka chráni iba odpory na tom bloku, ak by cez ne neprúdil vzduch tak by ich neochladzoval a ten odpor by sa prepálil ( vyskúšané )... vodiče (káble, dráty) chráni klasická tavná poistka...
zo schémy je jasné, cez 3 odpory ( sú do série, takže každá vyžšia poloha prepínača tie odpory vlastne odpája )
poloha 1: napätie ide cez všetky 3 odpory a tepelnú poistku na motor ventilátora
poloha 2: napätie ide už iba cez 2 odpory a tepelnú poistku na motor ventilátora
poloha 3: napätie ide cez iba cez jeden odpor a tepelnú poistku na motor ventilátora
poloha 4: napätie ide mimo odporového bloku priamo na motor ventilátora
pôvodne som sa zle vyjadril, na svorkách odporového bloku nameriaš napätie na svork podľa polohy ktorú máš na prepínači zapnutú, ale princíp odporov a tepelnej poistky v sérii je rovnaký...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.10.09, 17:47 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
To je hezke, to vime, ale porad je tady rozpor, o kterem porad mluvim. NOVON tvrdi, ze na tech kontaktech 1,2,3 NIC nenameril, ale pry byla vadna tepelna pojistka, ktera je az za kontakty. Proto do toho vrtam...
|
23.10.09, 22:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
breta1 píše: To je hezke, to vime, ale porad je tady rozpor, o kterem porad mluvim. NOVON tvrdi, ze na tech kontaktech 1,2,3 NIC nenameril, ale pry byla vadna tepelna pojistka, ktera je az za kontakty. Proto do toho vrtam...
pokiaľ máš prepínač v polohe 1, 2, 3, alebo 4 tak na jednej svorke toho konektoru 12V nameriaš, nenameriaš iba ak máš prepnuté na 0... podľa schémy je tepelná poistka za 3. odporom pred motorom ventilátora... takže ak na krajnej svorke nameral 12V tak prepínač mal v polohe 1, alebo 4...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.10.09, 23:49 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
24.10.09, 09:06 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Nepanikar a postupuj s rozvahou. Nejdrive patrej, proc nemas na kontaktech 1,2,3 napeti [prover prepinac a kabely a konektory mezi prepinacem a tou bednou s odpory]. Vezmi to schema, dej si maly rum a urcite na to prijdes.
|
24.10.09, 09:35 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
breta1 píše: Nepanikar a postupuj s rozvahou. Nejdrive patrej, proc nemas na kontaktech 1,2,3 napeti [prover prepinac a kabely a konektory mezi prepinacem a tou bednou s odpory]. Vezmi to schema, dej si maly rum a urcite na to prijdes.
Já nepanikařím,prostě vemu kladivo a rozmlátím to topení na kousíčky..!! Teď na to navíc nemám čas,je dost roboty na cizích autech..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
24.10.09, 17:59 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Tak to doporucuji radeji dva rumy.
|
24.10.09, 21:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|