Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 lambda forman 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Příspěvek 
gokralik píše:
Ještě je možnost, že karburátor máš, ale neřízený. Jde se podívat pod auto? Jak jdou výfukové svody, jsou to jen dvě trubky, které se spojují před přírubou pro první díl výfuku, nebo je před přírubou ještě taková krabice? Ale spíš je to klasika....co bys taky chtěl od auta, které jezdí už 17 let...mě musejí taky vždycky utáhnout bohatost...


keby si mi povedal 17 rocne auto tak hej , len ked poviem ze ma 80tis. km. tak to uz asi nie a hento pozriem cez vikend na jame ci je ale jak sa vyjadrili predchodcovia asi nie


23.10.09, 09:09
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Tady s největší pravděpodobností KAT nebude, to se na 135ky snad nikdy ani nemontovalo, co vím tak jedině na 163X. Pokud je moc CO a není tam KAT tak ti ten motor blbě pálí - zkoušeli jste zkontrolovat předstih stroboskopem? Jestli není nějaký polorozpadlý rozdělovač který hodí na každý zážeh jiný předstih :D


25.10.09, 09:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Neřízený se dával právě spíš do 135. Třeba já ho tam mám.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.10.09, 13:25
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
1. Gokralík: asi jsi myslel katalizátor, ne? Né karburátor, ten má určitě, vždyť to psal.
2. Neřízený katalizátor se dával i na 135, ale na ecotroniky ne? Na normál karburátory nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.10.09, 16:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ježiš já jsem debil. :lol: :oops: Samozřejmě jsem myslel katalyzátor...

A na normální karburátor se dával od roku 92 na přání nebo na exportní vozy, protože se začlo strašně blbnout s ekologií. Takhle jsem to myslel.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.10.09, 17:35
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Aha, já sice četl v knížce, že se u některých typů favoritů dával katalizátor, i když měli i karburátor. Asi to byly ty typy na vývoz. Vím že měli katalizátory i Ecotroniky, ale to byly jen 135ky, ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


30.10.09, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
vyfoť nám místo v motorovém prostoru, jak vejfukové potrubí jde od motoru a mizí pod autem... z toho uvidíme či tam je, nebo ne...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


30.10.09, 21:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
tak jeden karburátor / katalyzátor mám já... a lambdu tímto pochopitelně nemá...

vývoz to nebyl mám holobyt LX 93, koupenej v čr

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


30.10.09, 21:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já mám vývoz a kat tam mám....jinak normál karbec. Dokonce na každé STK mají problém s tím, že v techničáku mám kat a přitom číslo motoru je jen .135. Neřízený kat se dával na přání nebo na vývozovky. Tuším, žena 136ky ne, protože zrovna v té době se nevyráběly (1992-1993).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.10.09, 22:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
mno mně se na stk nedivili, páč i vzadu na víku je LX-katalysator - ovšem vejfuckové potrubí je v piči, mám doma nové bez katu, uvidíme příště... staré nechám, minimálně kat - kdyby byla problémy abych ho tam mohl dát...

je to samozřejmě 135 s karburátorem a neřízenej kat, jak jsem psal vývoz to nebyl, auto bylo holé bez výbavy, jediné co mělo byly ostřikovače světel a dělená zadní sedadla, koupeno v čr jako nové, byl to kamarádův děda.

pravda, je to 93

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


31.10.09, 08:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz