Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Ford mondeo combi 2.0 TDI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 178
Příspěvek Ford mondeo combi 2.0 TDI
Vymieňam olej a je tam taký šroub na olejovom filtri keď ho odkrútim tak ten filter vypadne je tam ľavý závit a nechce povoliť čo s tým????????


24.10.09, 10:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Ford mondeo combi 2.0 TDI
pll18 píše:
Vymieňam olej a je tam taký šroub na olejovom filtri keď ho odkrútim tak ten filter vypadne je tam ľavý závit a nechce povoliť čo s tým????????


asi tam nebude lavý závit zkus krutít naopak miloš


24.10.09, 11:27
Profil

Příspěvky: 178
Příspěvek 
Tam je šipka a nejde ani doľava a ani doprava.


24.10.09, 11:32
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a si fakt přesvědčený že krůtíš na moru 2.0TDi :shock: ford mondeo :?:

mondea měli od roku 1993 do roku 2001 1.8 TD a pak 1.8 TD TCi a od roku 2001 je motor 2.0 TDCi tak první co budeš muset při hledání pomoci říct kod motoru, obsah.výkon, rok výroby


2.0 TDi u mondea :?: tos to nějak dokroutil , to mi připadá jak v rusku tam napíšou máma a čtou to jako táta, nebo M jako metro hledáš díru do země a a ono je to M zastávka tramvaje :evil: miloš


24.10.09, 15:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
mondea měli od roku 1993 do roku 2001 1.8 TD a pak 1.8 TD TCi a od roku 2001 je motor 2.0 TDCi..
No přesněji od 93 1.8 TD ENDURA,od 9/2000 (Mondeo MK3) 2.0 TDDi DURATQRG Di a od 6/2002 pak už comonraily 2.0 TDCi DURATQRG-TDCi..Ten motor TDDi je obdoba TDi s rotačním čerpadlem od VW..Není tak choulostivý na naftu jako TDCi s comonrailem..Jinak tyhle motory nemaji klasický olejový filtr,ale vložku olej filtru..Měl by tam být normální pravý závit a měl by se vyměnit i těsnící okroužek-u kvalitních filtrů bývá součástí balení..
Nevím jestli jsem se trefil,bo nenapsal ročník atd..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


24.10.09, 18:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
napis co to je za mondeo rocnik a co presne za motor....pokud 2.0 tak asi TDCi a tam je vlozka a normalni pravy zavit.....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


24.10.09, 21:37
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
NOVON píše:
mondea měli od roku 1993 do roku 2001 1.8 TD a pak 1.8 TD TCi a od roku 2001 je motor 2.0 TDCi..
No přesněji od 93 1.8 TD ENDURA,od 9/2000 (Mondeo MK3) 2.0 TDDi DURATQRG Di a od 6/2002 pak už comonraily 2.0 TDCi DURATQRG-TDCi..Ten motor TDDi je obdoba TDi s rotačním čerpadlem od VW..Není tak choulostivý na naftu jako TDCi s comonrailem..Jinak tyhle motory nemaji klasický olejový filtr,ale vložku olej filtru..Měl by tam být normální pravý závit a měl by se vyměnit i těsnící okroužek-u kvalitních filtrů bývá součástí balení..
Nevím jestli jsem se trefil,bo nenapsal ročník atd..



a stou vložkou pokud neumíš tahat se dá krůtit doleva i doprava podle libosti neomezeně dlouho :roll: miloš


25.10.09, 11:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
ja som nedavno menil svagrovi na mondeu olej s filtrom, myslim ze tam bol pravy zavit a ten to mal tiez poriadne zatiahnute musel som pouzit taky fajn hasak, ale opatrne je to plast, neskor som si zohnal taky kluc na filtre s tym to ide v pohode

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


25.10.09, 20:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mišo píše:
ja som nedavno menil svagrovi na mondeu olej s filtrom, myslim ze tam bol pravy zavit a ten to mal tiez poriadne zatiahnute musel som pouzit taky fajn hasak, ale opatrne je to plast, neskor som si zohnal taky kluc na filtre s tym to ide v pohode


já ti řeknu všeobecně těch povolovátek na filtry mám dva šuplíky a stane se že použiju i hasák nebo majzl,

když odbočím tak jsem v pátek povoloval svíčky na 307 SW měly tam být snad 30.000 km jsem si připadal jak při utáhování hlavy :evil: dvě hodiny čtyři svíčky a nervy že zničím závit nebo prdne svíčka :roll: miloš


26.10.09, 08:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 377
Bydliště: Brno
Příspěvek 
307 byly vůbec vypečený auta, ač jsem žádné nevlastnil a vlastně ani neřídil, osobních zkušeností s nima mám hromady :D

_________________
Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion Obrázek

Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem


26.10.09, 11:38
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
IceBear píše:
307 byly vůbec vypečený auta, ač jsem žádné nevlastnil a vlastně ani neřídil, osobních zkušeností s nima mám hromady :D


jako děláš to? někde v servosu, třeba děláš spojku vytáhneš poloosy a gufera pak tečou, jen dolít olej do převodovky no to je marazmus, :?: hrůza nebo vykochat bvaterku i s filtrboxem. snad před rokem jsem kochal ventilátor a byl tam molitan, klapka se těžce zasárá i s předepsaným olejedm je tam interval 20.000, nedej bože ve vedru na auto sříknout studenou vodou ti praskne čelní i střecha, svody výfuku za studena pohoníš a můžeš měnit, nic moc teda :wink: miloš


26.10.09, 11:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 377
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Ne Miloši, nedělám jim servis. Ale.. dva chudáky, co zůstali viset s 307 v noci o víkendu jsem táhl asi 30 km do nejbližšího města (jednou Fávem, jednou Fiestou), závada neznámá, ta starší 307 měla najeto 650km. Šéf vývoje u nás ve firmě měl 307 SW, polovinu doby to stálo v servisech a já musel co týden poslouchat, jak se mu tam pořád něco sere. Dalšího jsem potkal na benzince na D1 s tím, že mu nejedou stěrače (bylo takové to super podzimní počasí, mlha, déšť), tak jsem ho hodil do Brna Fávem.. pochvaloval si, jak takový veterán pěkně jede, topí, svítí a stírá :lol: Další zoufalec u nás na parkovišti chtěl vědět, kamže se lije voda do ostřikovačů, protože mu to neostřikuje (nádržku měl plnou, jen měl starost, jestli to nelil někam jinam), závada-prostě motorky stávkovaly (ale nevím, jestli elektronika nebo ty motorky)...
Jeden fanoušek Peugueotů mě docela agrasívně na jednom fóru vysvětlil, že to nemá nic společného s Francouzama, že se v tom sere elektronika Siemens.. Mno mně je to celkem putna a myslím, že těm majitelům asi taky. Pro ně bylo důležitější, že se s tím nedalo pokračovat v jízdě :P

_________________
Fávo Ferdinand 135 BMM 40kW, r.v. 1994, stále "homeless"
Auto Emocion Obrázek

Facebook mi nevadí, bo mě zatím nikdo neprudí s tím, že na něm nejsem


26.10.09, 12:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jj francouzké vozy jsou pěkné,pohodlné,mechanicky celkem odolné,ani moc nereznou,ALE ELEKTRIKA JE TAM PĚKNĚ ZMRŠENÁ...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


26.10.09, 16:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jo tak na tom filtru jsem dneska taky skončil :? :? .Uprostřed toho plastového klobouku je něco jako vypuštáček,aby ti negichnul olej do ksichtu,ten jsem oddělal,ale ten plastový klobouk ani za krysta!! Podle mě je na to nějaký spešl "ořech" či co..Je tam sice šestihran na 36-ku klíč,ale ujíždíto,bo je to plast..No zítra budu špekulovat dál..Kua to jsou výmysly a pasti,není nad klasický olejový filtr.. :?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


10.11.09, 18:36
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
NOVON píše:
Jo tak na tom filtru jsem dneska taky skončil :? :? .Uprostřed toho plastového klobouku je něco jako vypuštáček,aby ti negichnul olej do ksichtu,ten jsem oddělal,ale ten plastový klobouk ani za krysta!! Podle mě je na to nějaký spešl "ořech" či co..Je tam sice šestihran na 36-ku klíč,ale ujíždíto,bo je to plast..No zítra budu špekulovat dál..Kua to jsou výmysly a pasti,není nad klasický olejový filtr.. :?


ty plastové klobouky se dotahují zlehka tam děsní ten okroužek moment někdy píšou na klobouk, a pokud měníš olej první filtr a pak olej

v tom filtru je jak kdy i půl litru oleje a jak vytáhneš ten filtr tak vyteče do vany


pak si piš jaký filtr a komu máš snad tři druhy filtrů slouhé krátké a pak s takovým zobáčkem dole, a pozná se to podle čísla motoru a motory se neevidují tak si to piš na stěnu kdo tam co má miloš


10.11.09, 18:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz