Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 03:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Třepaní volantu Octavia 
Autor Zpráva

Příspěvky: 47
Příspěvek Třepaní volantu Octavia
Čau lidi,mám problém s trřepánim volantu při jízdě rovně asi tak od 90 km/h , při bržděni z kopce (kotouče a desky nové orig.) a jemné chvění volantu při akceleraci. Nemáte tip čím by to mohlo být. Díky. :sick:


26.10.09, 21:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
zaprvé než vyvážit kola, když to neustane, hledej špatný klouby na poloosách

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.10.09, 21:11
Profil ICQ

Příspěvky: 47
Příspěvek 
Je potřba měnit je na obou stranách zaroveň ?


26.10.09, 21:14
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
staší když najdeš ten špatnej

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.10.09, 21:15
Profil ICQ

Příspěvky: 47
Příspěvek 
Jak poznám že je špatný? :oops:


26.10.09, 21:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
dudanek78 píše:
Jak poznám že je špatný? :oops:

no podle toho, že raguješ už na klouby, tak máš asi kola vyvážený, no tak to vem někam na parkoviště nebo velkou křižovatku, kde se nejezdí, zahni kola do rejdu (nadoraz) a jezdi dokola, poslouchej cvakání, lupání, bouchání, na kterou stranu to bude dělat, takovej to je kloub, dycky vnitřní v tý zatáčce...kolik máš najeto?...u oktávek je taky problém s ložiskama

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.10.09, 21:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ondras83 píše:
dudanek78 píše:
Jak poznám že je špatný? :oops:

no podle toho, že raguješ už na klouby, tak máš asi kola vyvážený, no tak to vem někam na parkoviště nebo velkou křižovatku, kde se nejezdí, zahni kola do rejdu (nadoraz) a jezdi dokola, poslouchej cvakání, lupání, bouchání, na kterou stranu to bude dělat, takovej to je kloub, dycky vnitřní v tý zatáčce...kolik máš najeto?...u oktávek je taky problém s ložiskama

Takhle poznáš špatné vnější klouby,ale vnitřní ani náhodou..Vibrace v akceleraci a deceleraci způsobují VNITŘNÍ klouby..Začal bych delší poloosou..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


26.10.09, 22:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Jako příčin může být hodně-vůle v nápravě,vadné tlumiče nebo horní uložení,ložiska kol...Kdy ti to začalo dělat,po přezutí na zimu?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


26.10.09, 22:35
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já bych převážil přední kola stím že bych sledoval běhoun kola při převažování,

nejraději bych použil moji starou metodu, zvedneš jeno přední kolo založíš auto dáš pětku a vytočíš třeba na 140 to kolo ti jede přes diferák 280km za hodinu :shock: a tam se vše projeví :roll: které třepe :wink: miloš


27.10.09, 08:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 400
Bydliště: u Hostýnských vrchů
Příspěvek 
toto je Milošu dost hustej návod, už jsem zkoušel :)

_________________
Pássovec AFN varoš
EX: felda AEE

diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2


27.10.09, 09:23
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Radek19_ae píše:
toto je Milošu dost hustej návod, už jsem zkoušel :)


v čem vidíš tu hustotu pro mě denní praxe slabý odvar :oops: nesmí se diferák prohánět dlouho aby se nezadřel 8) ale jasno máš hned :wink: miloš


28.10.09, 12:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Miloši, u jakých aut máš tohle vyzkoušené? Mě to taky dnes napadlo při řešení mého letitého problému (pár témat vedle), kámoš mě od toho odrazoval že ten diferák to nemusí vydržet


8.11.09, 22:13
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Běžnej postup u všech aut, taky sme to dělali, ale na max tachometrických 100 km/h a hned po dosažení zdechnout.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


9.11.09, 18:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Miloši, u jakých aut máš tohle vyzkoušené? Mě to taky dnes napadlo při řešení mého letitého problému (pár témat vedle), kámoš mě od toho odrazoval že ten diferák to nemusí vydržet


tam jde jen o to jak to chceš rychle vědět, tvůj kámoš má asi hodně času tak by bádal a bádal a možná něco vybádal :D


já si jen tak vzpoměl na jednoho souseda ten nemohl sdělat v zadním kole ten kus vnitřáho ložiska tak jsem přišel z rozbrusem že ho říznu a vyseknu práce na pět minut
:shock: málem ho klepla pepka :shock: mohl bych říznout do nápravy :shock: kolo uletí :shock: vletí do kamionu :shock: a škoda 40 milionů :shock:

ta celý den tukal :sick: klepal :sick: brousil sekáčky, :roll: asi 6 hodin a dostal ten kroužek dolu :D miloš


10.11.09, 11:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz