|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Roman Mikulecký píše: sundal jsem buben a dělá to ložisko takže je to jasný.dik chlapy
chlapI
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
29.10.09, 22:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Roman Mikulecký
Příspěvky: 16 Bydliště: Ústí nad Orlicí
|
ještě bych potřeboval poradit.Na to abych stáhnul ložisko musim vyndat colou poloosu ven?
|
30.10.09, 08:11 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
pokud máš originální přípravek tak ne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.10.09, 08:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A co je to za nápravu? Kyvka nebo vlečka? Vzhledem k tomu, že je to upravená škodovka jak píšeš tak asi vlečka, a které ložisko? Malé či velké? Každopádně je dobrý obě dvě, poloosu stačí odpojit od unašeče hřídele kola (6x imbus M8 ), povolit oba dva unašeče, sundat z hřídele, hřídel opatrně vyklepnout třeba přes dřevo ven (ještě sundat z pod bubnu domek gufera), vyjede i s malým ložiskem (to se pak často musí slisovat, nejde oťukat dolů) a velké ložisko se dá z ramene vymlátit za pomoci staré kyvko poloosy. Je samozřejmě nutné s ložiskama měnit jak gufera, tak těsnící kroužky + mazivo.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.10.09, 18:32 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|