Autor |
Zpráva |
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
ja bych si to nejdřív někde půjčil a projel se s tím - abys nebyl překvapen )
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
6.11.09, 14:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
tiesto112
Příspěvky: 34 Bydliště: Chabařovice
|
Jo tak to rozhodně jo Bohužel zatim nebylo kde
|
6.11.09, 14:48 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Tak pokud si budeš dělat všechno sám a dostatečně to auto poznáš, budeš vědět, nakolik mu můžeš věřit, s tím chorvatskem jako by to nebylo nerealizovatelný, ovšem bys musel pojmout cestu jako cíl, pěkně po okreskách, poznávat kraj a nimak nespěchat, na drcení po dálnici to určitě není...ale jak říkali soudruzi, napřed poznej svoji vlast, a pak teprve sovětský svaz
ale jak říkám, tohle je předbíhání.
věc číslo 1: Studium dokumentace, servisních příruček, slabin auta, důkladné rozmyšlení toho, co za to stojí a co ne
věc číslo 2: Pořízení objektu zájmu v co nejmenším stádiu rozkladu
věc číslo 3: Práce práce práce, fáze kdy je nejvyšší pravděpodobnost, že to vzdáš, nedokončíš, vyflajzneš se na to atd-
věc číslo 4: Nejhorší máš za sebou, dolaďuješ chyby, auto znáš jako svoje boty, první srazy...dál už je to sranda
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.11.09, 15:03 |
|
|
tiesto112
Příspěvky: 34 Bydliště: Chabařovice
|
Pravda nejdřív jezdit po vlasti a zjistit co se na tom autě sere a pak třeba do chorvat Ale mimo dálnici nevim no, přeci jen to auto má jezdit za 10 litrů a kdybych to bral po okrskách tak se nedoplatim Kdybych je po tý dálnici tak 70-80 tak si myslim že pohodička
|
6.11.09, 15:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Osobne tomuhle projektu moc nedavam, ale kdyz se to povede dotahnout, bude to dobre
Jinak ty motory sou nicmoc. Co tak dvoulitr od forda TDDi
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
6.11.09, 15:12 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
tady máš jako první nástřel základní příručku od pana Andrta, tak studuj...
http://ulozto.cz/1518156/skoda-1203-obs ... udrzba.zip
A k té dálnici, nevím kolik jsi toho najezdil, ale jet po dálnici 70 je kolikrát sebevražda...ona to je kolikrát sebevražda i na státovce, mám kejvačku 250 tak vím o čem mluvím...
jestli chceš polykat dálniční kilometry, na to se hodí octavia TDI...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.11.09, 15:14 |
|
|
tiesto112
Příspěvky: 34 Bydliště: Chabařovice
|
Za příručku děkuji, hodí se Po dálnici mám naježděno dost, jeden čas sem jezdil s oplem movano kterej měl motor po GO tak sem s tim víc jak 80 nechtěl jezdit. Byla to pohodová jízda
|
6.11.09, 15:26 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
tak na pohodovou jízdu v Trosce zapomeń .-)
) Známej vlastnil několik druhů valník, bývalou sanitku, trosku od spojů apod - vše různě upravil, předělal a jezdil s tím po vlastech Českých, navozil matroš na barák apod... za tu dobu mě naučil jedno - mít vždy alespoň jednu náhradní na díle, vozit sebou bednu dílů, mít dostatek plechů (ono to dost rezne)...
Já jsem jednou vezl ten jeho pekelný stroj na Moravu, kde jsme týden kempařili - jel tam s někým jiným a ten musel neodkladně do práce a on nechtěl ještě končit dovču - a na tu cestu po D1 nikdy nezapomenu - rámus neskutečný, při své velikosti (192cm) za volantem ne úplně dobrá poloha, stabilita vozu malá až žádná, spotřeba naopak neskutečná, a brzou provozu jsem byl - byla to 15ka, ale stejně to auto je nad 110 neklidné a pro mě nevyzpytatelné )
osobně bych volil cokoliv jiného - i Barkas dodávka je lepší než todle )
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
6.11.09, 15:52 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Mě fascinuje ten trčící HBV k řidiči. A úplně mi stačilo, když mi s ní vezli 2x ze špitálu
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
6.11.09, 16:44 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Otec s tím jezdil jako s ryhlou kdysi, prej to byl děs, odcházelo jim to po 10 tisích většinou, tak měli skoro 2x víc aut, protože půlka nejela narozdíl od tater, kterejch bylo málo, ale fungovali
|
6.11.09, 18:34 |
|
|
tiesto112
Příspěvky: 34 Bydliště: Chabařovice
|
Pánové co to tak znovu pročítám tak mě to odrazuje čím dál tím víc Neřikám že to auto musí ujet 10000km v kuse ale abych udělal generálku a po 15000 se to začalo znova srát to nevim nevim. Asi ještě zauvažuju na VW T2
|
6.11.09, 21:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Mě se Troska líbí, ale upřímně - dělat to já, z Trosky použiju jen a pouze karoserii, techniku do ní upravit z aut.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.11.09, 21:46 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Neviem co ho furt odradzujete , u babky ,mal chlapik ( cca pred rokom ) TAZ , v nom macipovany motor z felicie , 5q zo ziguliaku ( cez redukciu asi ) a zadok ( dif a poloosy ) z nakej starej alfy alebo baworca . Bol to valnik a pouzivali ho na vozenie dreva z hory , to auto vyslo aj tam kde mal problem aj nissan navara a na auto sa nakladalo cca dve tony dreva . Takze zkombinovat sa da vsetko len treba mat pevnu volu a dostatok penazi . My sme mali jednu v robote ( hnedy valnik ) a na nu sme nalozili 200 + 1000 + 300 kg a vozili sme ryby 25km a nikdy nebol problem , auto vydrzalo v provoze 14 rokov v maximalne bojovych podmienkach s minimalmou udrzbou . Cca pred mesiacom dosluzila - rozpadla sa karoseria , prdla spojka a ustrihlo kajle v diferaku ( v poradi uz asi 10 krat ) ale na to ze sa o nu nikto nestaral , vydrzala dost dlho , CEST JEJ PAMIATKE !!!
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
6.11.09, 22:13 |
|
|
tiesto112
Příspěvky: 34 Bydliště: Chabařovice
|
Šemik píše: Mě se Troska líbí, ale upřímně - dělat to já, z Trosky použiju jen a pouze karoserii, techniku do ní upravit z aut.
To už mě taky napadlo ale pasovat do toho díly z jiných aut a ještě aby to fungovalo by vyžadovalo hodně zkušeností a ty já nemam.
|
7.11.09, 00:01 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Já troskou jel kdysi jako malej tak nevím, ale podle mě jestli nejsi nijak náročnej hltač kilomerů, máš rád pohodu, přírodu a poradíš si s některejma problémama přímo na silnici, tak to není problém jezdit troskou.
Na cestování po dálnicích a do zahraničí to určitě není, ALE pokud je dobrá parta lidí, tak se dá jet kamkoli i s troskou... Jestli máš peníze, čas a víš, že to zvládneš realizovat, tak do toho jdi.
|
7.11.09, 02:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|