Nu co říct.. Teď kdy už mám oužu tak dlouho tak bych mohl i sepsat kde sem k ní přišel
Jednoho krásného silvestrového večera jsem seděl na počítači a projížděl SBAZAR kde jsem našel inzerát na Rapida 135
za 3000kč.. Nakonec to stejně byla 130 a protože jsou lidi svině tak to neklaplo.. To mě nakoplo shánět nějaký kupátko.
Dal jsem si rozmezí do 8000 za jakejkoliv stav.. Na virt jsem dal inzerát kam se mi ozval "téměř" soused ,že by mi nechal svou užovku
kterou jsem samozřejmě moc dobře znal ale chtěl sem coupé.. Nu co váhal sem asi týden pak sem kývnul.. a pak 3měsíce čekal než se dá vše do pořádku
a já si pro ni budu moct sjet.. Dne 18.04.2008 mi přišla zpráva, že oužu mohu vyzvednout.. No jak malej parchant sem slintal do večer než majitel přijde z práce..
Přesně o půl noci sem jí postavil na zahradu a byla moje rozuměno MOJE.. Tak hezkej pocit sem si ani po těch 3měsících čekání nezasloužil...
A jelikož sem neměl řidičák tak sem jí jen půl roku ladil a mezi tim udělal ofiko technickou i přesto že motor tam byl 130..
18.4.2008
Dne 22.12.2008 jsem v cca 19hodin usedl za volant a s ještě hřejícím řidičákem v kapse jsem se vydal na výlet..
Pamatuju si že sem měl povolenej vejfuk tak sem to ještě narychlo dotahoval.. Tím pro mě začla neskutečná část života se škodovkou kdy sem jí až do 31.3.2009 používal jako spotřebnívozidlo a najel sem sní asi 7000km..
I v zimě byli problémy
Pak to přišlo.. Ráno vstanu usedám do auta je krásný den.. Jedu a po cca 4km jízdy už je motor zahřátý a zezadu na mě tlačí nějaká "HajŤapka"
či co to tenkrát bylo.. Říkám si " Víš tohle je ostrý vozidlo toho se boj" rozparádil sem jí na kiločtyřicet (na úseku kde to znám jako svoje boty) dojíždím vesnici zpomaluji na 80,70,
60, přichází kruhový objezd kde vyjíždím prvním výjezdem, na kruháku nikdo dávám dvě a plnej céres.. Škodovka ustřelila jak sem byl zvyklí takže sem se nijak nevzrušoval..
Avšak co sem nečekal tak mi to samý udělala i na druhou stranu kde však byla zeď.. Výsledek na foto.. krom dveří celej levej bok kaput..
S nervama startuju odjíždím domů a beru felicii a s klidnou duší pokračuji v cestě.. Postupem dne kdy sem musel být na praxi mi začalo docházet co se vlastně stalo protože sem to viděl jen na chvilinku
Tím začal neskutečný boj.. Nechtěl sem se jí vzdát tak sem auto odstrojil dorovnal vyklepal svařil vykitoval a naplničoval.. Pak putovala na lak k bývalému majitely a výsledek zase na foto
spokojenost..
Byla v háji i levá polonáprava tak sem ji vyměnil.. Nu a to jsem se s hotovým autem dostali k datu 22.5.2009 kdy nás čekali Doksy.. Super sraz.. Ale cestou domů mi praskl diferencial.. Díky bohu kousek od domu..
Bylo to ještě následkem bouračky.. Místo opravy přišla vlečná zadní náprava a 5q 3.9 na kterej jsem provizorně nahodil 130ku.. V garáži jsem již od zimy totiž chystal motor 1,4.
23.6.2009 už byla v autě vlečka a motor 1.4.. S autem už sem moc nejezdil.. Stačil sem mezitim najezdit 15tis km na naší Octavii.. A asi 5 na feldě.. Další podzimní Doksy (to už se dostáváme do současnosti) byli super ale kleknul startér
Podzimní Doksy s jejími nejlepšími přátely.. N@nuk a Borůvečka
Takto probíhala příprava
Dne 10.9.2009 jsem si koupil "vůz" respektive plečku Škodu Fabii 1,4MPi v Kombičke
Tím skončilo pro Škodovku jakekoliv využítí než srazy a den kdy se chci projet AUTEM..
Motor 1,4 jsem prodal Šemikovi a začal řešit zástavbu Fá motoru na BMM a výměnu převodovky.. No a to už jsem v dnešním datu 3.11.2009 kdy mám skoro vše jen přetěsním a nalěštím motor a začnu to hrnout do auta
Další STORY příště
PS: Kdo dočetl až sem a nezhrozil se chybama má u mě všechnu čest