Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:40



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Ako funguje 5-vodicove servo na central? 
Autor Zpráva
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Ako funguje 5-vodicove servo na central?
caute
je mi jasne ze 2 kable (modry a zeleny u mna) su napajanie motora a podla ich polarity ide jednym alebo druhym smerom
a co zvysne 3? ako motorcek oznami jednotke ze sa auto odomyka ci zamyka?
tipujem ze to ide asi takto:
jeden je stale plus
druhy je impulz na odomknutie zvysku dveri ktory sa skratne s +
treti_ je impulz na _zamknutie zvysku dveri ktory sa skratne s +

tak, ci? :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


7.10.09, 16:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 964
Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
Příspěvek 
mi se zdá že je jedno minus a když odemkneš motorek jde jedním směrem a takhle vznik impuls a jde na jeden vstup zamkneš druhý impuls na druhý vstup aspon tak to mam nějak já:D

_________________
Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji
Škoda Octavia 1,6 MPi
Člen Junior TW teamu :D


7.10.09, 17:37
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
M4sterCZ píše:
mi se zdá že je jedno minus a když odemkneš motorek jde jedním směrem a takhle vznik impuls a jde na jeden vstup zamkneš druhý impuls na druhý vstup aspon tak to mam nějak já:D

tak z tejto vety som nepochopil nic

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


7.10.09, 18:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Tjn to je veta jak od mongola :) Podle me je tam jen prepinac ktery prepina zem mezi dva vyvody...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


7.10.09, 18:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Ako si napísal modrý + zelený su napajanie motorčeka, čierny + hnedý + biely na ovládanie odomykania a zamykania. čierny prívod mínus pol, hnedý odmknutie, biely zamknutie. (cez mikrospínač-e)

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


7.10.09, 18:49
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
slavik74 píše:
Ako si napísal modrý + zelený su napajanie motorčeka, čierny + hnedý + biely na ovládanie odomykania a zamykania. čierny prívod mínus pol, hnedý odmknutie, biely zamknutie. (cez mikrospínač-e)

dik moc, to som potreboval ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


7.10.09, 20:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já vím, že dvouvodičové servo bývá větsinou na zadních dveřích, popř. u souseda. Je to jen na napájení motorku. Měni se plus a mínus, podle odemknutí nebo zamknutí. Pětivodičové servo má v sobě navíc dva kontakty, které se zmáčknou při otočení zámku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.10.09, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
skrátka samotný centrál je ovládaný mínisom cez spínač v 5 vodičovom serve, ako máš ovládaný alarm neviem...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.10.09, 21:05
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
michalkatka píše:
skrátka samotný centrál je ovládaný mínisom cez spínač v 5 vodičovom serve, ako máš ovládaný alarm neviem...

tuklo ma ze alarm sa da vypnut len dialkovym, a ked mam v ruke dialkove tak nebudem otvarat kufor klucom tak sa na to asi vyserem :D
ale dik, aspon viem ako to funguje

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


7.10.09, 23:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Bydliště: Piešťany SR
Příspěvek 
Ak máš alarm a chceš otvátať kufor s dialkovým dá sa to stačí silnejší dvojžilový motorček a relé.
Ja mám FAVORITA a keť si otvorim auto dialkovým môžem si ďalším tlačítkom otvoriť kufor .


Naposledy upravil Igi dne 21.11.09, 16:04, celkově upraveno 1



13.11.09, 20:25
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nebo jde jednoduše napojit servo 5. dveří na jedno ze serv dveří bočních. Někdy už mívá jednotka centrálu rovnou výstup na servo 5. dveří. Navíc alarm jde ovládat i centrálem jen na klíček. Už jsem to párkrát viděl. Ale tam je to složitější zapojit. Na zamykací kontakt se napojí aktivování alarmu a na odemykací kontakt se zapojí vypínání alarmu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.11.09, 10:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz