Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 07:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 rozdelovac 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
jak už jsem psal vše bylo zapojeno správně .....a nešlo to ....
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


14.11.09, 00:42
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jak tady chlapy píší, je více možností. Musí být dobře natočený rozdělovač. Může být špatná ETZ(elektronické zapalování), špatná ta snímací cívka v rozdělovači, no a nebo špatně pozapojované. Je potřeba nejdříve vyloučit špatné zapojení! Potom zkoušet jednotlivé díly vyměnit za stoprocentně funkční, třeba z jiného fáčka, které funguje. Pokud to i tak nebude fungovat, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.11.09, 11:04
Profil

Příspěvky: 391
Bydliště: Císařov 58
Příspěvek 
varok píše:
Jak tady chlapy píší, je více možností. Musí být dobře natočený rozdělovač. Může být špatná ETZ(elektronické zapalování), špatná ta snímací cívka v rozdělovači, no a nebo špatně pozapojované. Je potřeba nejdříve vyloučit špatné zapojení! Potom zkoušet jednotlivé díly vyměnit za stoprocentně funkční, třeba z jiného fáčka, které funguje. Pokud to i tak nebude fungovat, tak nevím.


civky sme skousely 2 a ETZ tez

_________________
škoda 125 l 1,3mpi
škoda felicie 1,6 mpi
škoda felicie 1,9 D
škoda 136 GL


14.11.09, 12:51
Profil ICQ

Příspěvky: 376
Příspěvek 
vetesnik91: Už ti to tady psali kluci několikrát kde bude zakopaný pes. Jenomže ty si totiž neustále pleteš cívku rozdělovače se zapalovací cívkou. Cívka rozdělovače je kupodivu umístěna v rozdělovači a díky jejím impulsům se řídí okamžik sepnutí a rozepnutí proudu do zapalovací cívky. Prostě a jednoduše společně se statorem a rotorem nahrazuje kontakty u bateriového nebo chceš-li kontaktního zapalování. Obvykle stačí cívku rozdělovače proměřit... musí mít 3,1 - 7,4 kOhm (podle roku výroby).

_________________
Favorit 136X


14.11.09, 15:02
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz